Jump to content

Paar Dingen

Godtoh
 Share

Recommended Posts

Weet niet of meerdere mensen hier last van hebben.

Ik mag bijvoorbeeld geen nieuw topic plaatsen onder modellen-mk7. Zeer hinderlijk. Kan dat opgelost worden?

En een paar pb's achter elkaar versturen lukt ook niet. Dit is heel irritant zeker als je meerdere mensen tegelijk wilt berichten over bijvoorbeeld een meeting.

Steeds een wachttijd van een aantal minuten, kan dat er niet af?

Verder moet ik zeggen dat het netjes geordend is :) wel kleinschalig maar dat ligt niet aan het forum.

Weet niet of meerdere mensen hier last van hebben.

Ik mag bijvoorbeeld geen nieuw topic plaatsen onder modellen-mk7. Zeer hinderlijk. Kan dat opgelost worden?

En een paar pb's achter elkaar versturen lukt ook niet. Dit is heel irritant zeker als je meerdere mensen tegelijk wilt berichten over bijvoorbeeld een meeting.

Steeds een wachttijd van een aantal minuten, kan dat er niet af?

Verder moet ik zeggen dat het netjes geordend is :) wel kleinschalig maar dat ligt niet aan het forum.

Geen meerdere PB's achter elkaar is een beperking als gevolg van spam-bots. De software momenteel gebruikt voor het forum voorziet helaas nog niet in een andere oplossing dan de huidige. Beter zo, als dat het forum wordt overspoeld door onnodige berichten.

vwb het wel/niet kunnen posten in Modellen -> MK7 volgens mij zijn de meeste berichten die er staan, verplaatst naar deze folder (al kan ik het niet achterhalen wanneer en door wie)

Maar als je iets hebt, plaats het in een algemene discussie, en report eventueel waar je het geplaatst zou willen zien.

Het "slot" op het modellen deel hebben we gedaan zodat er geen wildgroei ontstaat aan verschillende onderwerpen in dat forum. Als voorbeeld, dat mensen bijvoorbeeld vragen over Mk7 velgen, Mk7 radio enz, in dat topic gaan plaatsen terwijl dat in andere delen van het forum thuishoort. Alle topics die daar wel in staan, en niet door een moderator zijn gemaakt, zijn daar inderdaad naartoe verplaatst. Als wij van mening zijn dat het daar in hoort te staan, kunnen we het daar inzetten. Als je dat zelf vind, dan kun je inderdaad zoals Jur zegt gewoon op report klikken, maar dus alleen als het niet in een ander deel van het forum thuishoort.

Thanks mannen, is het me duidelijk.

Heb mijn vraag over de MK7 maar in het topic Fiesta MK7 + vragen gesteld. Wou het topic niet verwijderen maar goed.

En persoonlijk zou ik modelspecifieke informatie juist bij modellen zetten ipv op 1 hoop in bijvoorbeeld exterieur. Dat maakt het zoeken een stuk makkelijk namelijk.

Als auto's bijvoorbeeld dezelfde bak/motor etc delen kan dat in algemeen.

Bedoel de ti-vct ligt alleen in de MK7, hoeft het toch niet bij techniek etc te staan?

Daar zijn de meningen dus over verdeeld... :mrgreen:

Doen we dat met de Mk7, dan moeten we dat met alle andere modellen ook gaan doen, en kunnen we een paar duizend topics gaan uitzoeken en verplaatsen. Ik denk, als je duidelijk in de titel of ondertitel zet dat het om een Mk7 gaat, dan moet het toch duidelijk genoeg zijn denk ik.

Zat ik ook al aan te denken inderdaad, wordt heel veel uitzoekwerk.

Idee, kunnen jullie in het topic techniek als je een nieuw topic opent niet een keuze meegeven om welk model het gaat?

Zeg maar, titel, subtitel, modelkeuze?

• 2 months later...

Kom erachter dat m'n meeting niet doorkomt. Dit had ik vorig jaar ook al.

Wellicht is het handig om ook de moderators rechten te geven om meetings goed te keuren.

Bedoel er wordt geroepen we willen meeten, maar vervolgens gaat bij mij de lol eraf als het lang moet duren.

Share

• Create New...