Jump to content

Fiesta Mk7 + Vragen

FFST
 Share

Recommended Posts

Ik zou de nieuwe st wel willrn hebben maar dan heb ik het geld er niet voor.

Wil een huis kopen en dan moet je keuzes maken.

En ik vond die metal uitvoering wel mooi er uitzien en compleet.

Zijn er al mensen die een mk7 metal hebben?

Van de week 1 gespot en dat zag er wel leuk uit,en aangezien ik zit te twijfelen om de st in te ruilen.

En ik wilde wel eens weten of de metal bevalt.

groet mark

Boy, vckgoalie en MartinM23 hebben een Metal.

De ST komt pas eind 2013 als ik het goed heb begrepen, dus of het de moeite is om nog 1,5 jaar te wachten?

Dacht dat die dit jaar nog zou komen ipv volgend jaar.

Wat wil je? Voor de looks zou ik Metal zeggen, voor vermogen wacht maar op de ST.

Wil je nu al en vermogen, dan kan je een sport overwegen en daar het nodige aan veranderen. Is dezelfde motor als de metal.

Verwacht echter geen 170pk oid, het kan maar dat kost je veel geld. 150pk is te doen met chip+luchtinlaat+uitlaat dan houdt het al aardig op.

• 1 month later...
Zijn er al mensen die een mk7 metal hebben?

Van de week 1 gespot en dat zag er wel leuk uit,en aangezien ik zit te twijfelen om de st in te ruilen.

En ik wilde wel eens weten of de metal bevalt.

groet mark

Sinds afgelopen zaterdag ben ik in het bezit van een Metal, na 400 kilometers kan ik niet zeggen dat ik ontevreden ben. Standaard al goed uitgerust en ik vind hem superstrak rijden.

• 2 years later...

Heeft ook zeker mijn voorkeur maar zie dat er binnen mijn budget meer 1.4 te koop staan dan 1.6. Vandaar mijn vraag. Heb zelf alleen de metal gereden maar wil binnenkort ook wel de 1.4 keer testen.

Heeft ook zeker mijn voorkeur maar zie dat er binnen mijn budget meer 1.4 te koop staan dan 1.6. Vandaar mijn vraag. Heb zelf alleen de metal gereden maar wil binnenkort ook wel de 1.4 keer testen.

heb de mijne gechipt en openluchtfilter, ik rij er op de snelweg 5 a 5.5l op 100km mee

Heb je 1.4 of 1.6?

Heb je de andere uitvoering ook gereden?

Zal wat duidelijker zijn met mijn vraag, merk je veel in vermogen tussen deze 2 uitvoeringen?

ja de 1.6, en zeker na het chippen. heb een 1.4 aantal keer als leenauto gehad, toen ik voor een mk7 ging kijken was de 1.4 van mijn lijstje geschrapt, was alleen best lang zoeken totdat ik een betaalbare had gevonden titanium met x-pack

Share

• Create New...