marki Posted April 9, 2012 Report Share Posted April 9, 2012 Ik zou de nieuwe st wel willrn hebben maar dan heb ik het geld er niet voor. Wil een huis kopen en dan moet je keuzes maken. En ik vond die metal uitvoering wel mooi er uitzien en compleet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Clank Posted April 9, 2012 Report Share Posted April 9, 2012 Je hebt dan nog wel meer tijd om te sparen voorn st. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BasSport Posted April 9, 2012 Report Share Posted April 9, 2012 Zijn er al mensen die een mk7 metal hebben? Van de week 1 gespot en dat zag er wel leuk uit,en aangezien ik zit te twijfelen om de st in te ruilen. En ik wilde wel eens weten of de metal bevalt. groet markBoy, vckgoalie en MartinM23 hebben een Metal. Link to comment Share on other sites More sharing options...
FFST Posted April 9, 2012 Author Report Share Posted April 9, 2012 De ST komt pas eind 2013 als ik het goed heb begrepen, dus of het de moeite is om nog 1,5 jaar te wachten? Dacht dat die dit jaar nog zou komen ipv volgend jaar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
P.S.S. Posted April 9, 2012 Report Share Posted April 9, 2012 Ziet er wel bruut uit! Link to comment Share on other sites More sharing options...
vckgoalie Posted April 16, 2012 Report Share Posted April 16, 2012 Hij bevalt super!!!!! Nog geen moment spijt van gehad. Maar ik ben vaak snel tevreden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyanite Posted April 16, 2012 Report Share Posted April 16, 2012 Hij bevalt super!!!!! Een medisch wonder! Hij die bevalt.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Godtoh Posted April 16, 2012 Report Share Posted April 16, 2012 Wat wil je? Voor de looks zou ik Metal zeggen, voor vermogen wacht maar op de ST. Wil je nu al en vermogen, dan kan je een sport overwegen en daar het nodige aan veranderen. Is dezelfde motor als de metal. Verwacht echter geen 170pk oid, het kan maar dat kost je veel geld. 150pk is te doen met chip+luchtinlaat+uitlaat dan houdt het al aardig op. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Metal_Jeroen Posted May 28, 2012 Report Share Posted May 28, 2012 Zijn er al mensen die een mk7 metal hebben? Van de week 1 gespot en dat zag er wel leuk uit,en aangezien ik zit te twijfelen om de st in te ruilen. En ik wilde wel eens weten of de metal bevalt. groet mark Sinds afgelopen zaterdag ben ik in het bezit van een Metal, na 400 kilometers kan ik niet zeggen dat ik ontevreden ben. Standaard al goed uitgerust en ik vind hem superstrak rijden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frida Posted June 27, 2014 Report Share Posted June 27, 2014 Ik ben wel erg benieuwd naar ervaringen van de 1.4 en 1.6 benzine? Merk je veel verschil tussen die 2? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MAMBA Posted June 27, 2014 Report Share Posted June 27, 2014 Ik ben wel erg benieuwd naar ervaringen van de 1.4 en 1.6 benzine? Merk je veel verschil tussen die 2? gewoon 1.6 nemen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frida Posted June 27, 2014 Report Share Posted June 27, 2014 Heeft ook zeker mijn voorkeur maar zie dat er binnen mijn budget meer 1.4 te koop staan dan 1.6. Vandaar mijn vraag. Heb zelf alleen de metal gereden maar wil binnenkort ook wel de 1.4 keer testen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MAMBA Posted June 27, 2014 Report Share Posted June 27, 2014 Heeft ook zeker mijn voorkeur maar zie dat er binnen mijn budget meer 1.4 te koop staan dan 1.6. Vandaar mijn vraag. Heb zelf alleen de metal gereden maar wil binnenkort ook wel de 1.4 keer testen. heb de mijne gechipt en openluchtfilter, ik rij er op de snelweg 5 a 5.5l op 100km mee Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frida Posted June 27, 2014 Report Share Posted June 27, 2014 Heb je 1.4 of 1.6? Heb je de andere uitvoering ook gereden? Zal wat duidelijker zijn met mijn vraag, merk je veel in vermogen tussen deze 2 uitvoeringen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MAMBA Posted June 27, 2014 Report Share Posted June 27, 2014 Heb je 1.4 of 1.6? Heb je de andere uitvoering ook gereden? Zal wat duidelijker zijn met mijn vraag, merk je veel in vermogen tussen deze 2 uitvoeringen? ja de 1.6, en zeker na het chippen. heb een 1.4 aantal keer als leenauto gehad, toen ik voor een mk7 ging kijken was de 1.4 van mijn lijstje geschrapt, was alleen best lang zoeken totdat ik een betaalbare had gevonden titanium met x-pack Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts