Jump to content

Fiesta In The Park

Michiel
 Share

Recommended Posts

Ik zit met een maat van in een hotel die kost maar 50 euro voor 1 nacht 1ste uur gratis wifi! and free breakfreast :)

Edited by Idaniël
hotelnaam even verborgen ivm veiligheid tegen ongewenste bezoekjes

• Replies 118
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ik heb mijn nachten in Northampton geboekt waar ik vorige jaar ook ben geweest

3 nachten voor €75

eerst vrijdag naar calais rijden, met de boot naar dover en dan naar northampton rijden, maandag terug

ben waarschijnlijk zaterdag te vinden bij JamSport een keer tenzij we die dag naar Santa Pod gaan voor het dragracen

I cannot wait to get back there

Ik heb mijn nachten in Northampton geboekt waar ik vorige jaar ook ben geweest

3 nachten voor €75

eerst vrijdag naar calais rijden, met de boot naar dover en dan naar northampton rijden, maandag terug

ben waarschijnlijk zaterdag te vinden bij JamSport een keer tenzij we die dag naar Santa Pod gaan voor het dragracen

I cannot wait to get back there

Je komt wel vaker he bij Jamsport ! :P

Ga je specifiek voor iets naar Jamsport..?

Hey Wesley, leuk om jou naast het Engelse forum ook hier eens te ontmoeten :)

Weet je al of je meegaat?

Ik denk het niet, aangezien ik druk aan het sparen ben voor nieuw set velgen voor de Fiesta.

Maar als het aan mijn ligt ga ik zeker wel naar Fordfair !! :grin:

Even ter verduidelijking op het bericht van Razer:

In het verleden zijn er wel eens wat problemen in en om de hotels geweest met ongenode gasten, in combinatie met de auto's die bij dat betreffende hotel buiten op de parking staan. Vandaar dat wij de hotelnamen even niet openbaar op het forum zetten, dus gelieve dat hier ook niet neer te zetten. Wil je iets afspreken of weten wie in welk hotel zit, doe dat dan even via de pm.

Je komt wel vaker he bij Jamsport ! :P

Ga je specifiek voor iets naar Jamsport..?

Jamsport doet niet veel voor de 1.6. Ik heb niets bij hun gehaald. Ik was alleen geweest omdat Thomas (de belg met wie ik daarheen ga) iets liet monteren, de vorige keer de supercharger dus. Hij gaat waarschijnlijk dit jaar niets laten doen, maar we gaan wel een keer langs denk ik.

Of gewoon met onze lokale forumvrienden iets doen

Laatste update,

Wij vertrekken vrijdagsmiddags met de boot vanuit HvH en gaan zondagsavonds weer terug.

Verblijf is ook geregeld, zelfde plek net als de jongens die ik een PM heb gestuurd ;)

• 1 month later...
  • 3 weeks later...

Voor wie er nog last minute wil boeken

Enkele reis (nachtboot) kost 200 euro (zowel heen, als terug) excl hut.

400 euro excl hut dus, dat is ruim 150 euro meer dan eind december!

dat is best veel geld voor de nachboot

ik ga via Calais, met de boot naar dover (€76 retour) en blijf in Northampton

Zie jullie zondag :duim:

Dat is het ook, maar puur ter vermelding dat als je eerder boekt, je goedkoper over kan.

Voor ons (uit provicie Zuid-Holland) is Hoek van Holland over het algemeen slechts een half uurtje rijden. In tegenstelling tot de 3,5 uur naar calais.

Plus dat je vanaf Calais 1 uur langer onderweg ben naar Huntingdon, ben je totaal 3,5 uur en een 350km langer onderweg enkele reis. Met een auto die 1 op 11 rijdt is dat al snel 30 liter

Met de huidige benzine prijs (1 euro 75 per liter) is dat al snel 52 euro (enkele reis) dus 104 euro moet je bij je 76 euro voor de overtoch calais-Dover rekenen. Zit je op 180 euro retour.

Dit tegenover de Bootreis HvH - Harwich 226 euro (excl Hut). zou dat 46 euro schelen.

Ik weet het, het is geld.

De overnachting in een hut kost voor 2 personen 45 euro (5% korting) wat zo'n beetje overeenkomt met een normale hotel overnachting dus die valt al uit de vergelijking...

die 46 euro is mij mn extra winst in reistijd rijtijd (7 uur in totaal) best waard..

voor mij, met de boot en benzine via calais, is rond 220 retour

via hvh-harwich, (uitgaan van 226 retour als je vroegboekt) plus benzine is rond de 310 retour

voor mij is het zeker de moeite waard om die 90 euro te besparen

plus ik vind rijden leuk, zeker als je met meerdere autos gaat.

ik heb geen probleem om 6uur te rijden enkele reis (met een mooie 1uur rust halverwege met de boot)

Share

Announcements

• Create New...