Jump to content

Fiesta In The Park

Michiel
 Share

Recommended Posts

• Replies 118
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

We hebben nog niets afgesproken, maar dat is ook nog een beetje aan de vroege kant.

Tom en Pim gaan met de dagboot van vrijdag, en zondagavond retour.

Jur en ik gaan met de nachtboot van vrijdag op zaterdag, en zondagavond retour

Edited by Soundraiser
niet jokken :p

Ik wacht nog even op antwoord van die jongen. Mij kun je zo wie zo op de lijst zetten...Heb ook al vrij genomen.

Hoelaat vertrekken we en spreken we af bij de St. Stenaline? Of??

Hoor je wel voor korting :mrgreen:

We hebben nog niets afgesproken, maar dat is ook nog een beetje aan de vroege kant.

Tom en Pim gaan met de dagboot van vrijdag, en zondagavond retour.

Jur en ik gaan met de nachtboot van vrijdag op zaterdag, en zondagavond retour

Retour zitten we op dezelfde boot hoor :duim:

Oke, ik dacht dat jullie pas op maandag ochtend terug gingen.

Maar wie wel graag wil, alleen even niet weet hoe het te regelen, vraag dat dan gerust. Je kunt hetzelfde boeken als wat wij gedaan hebben. We spreken gewoon af in HvH, en trekken de rest van het weekend gewoon met elkaar op. Wij weten de weg, en weten waar we moeten zijn, dus maak je daar niet druk om!

Oke, ik dacht dat jullie pas op maandag ochtend terug gingen.

Maar wie wel graag wil, alleen even niet weet hoe het te regelen, vraag dat dan gerust. Je kunt hetzelfde boeken als wat wij gedaan hebben. We spreken gewoon af in HvH, en trekken de rest van het weekend gewoon met elkaar op. Wij weten de weg, en weten waar we moeten zijn, dus maak je daar niet druk om!

Gezien het feit dat we ruimschoots de tijd hebben om naar Harwich te rijden, en de nacht om uit te rusten vonden we dat niet nodig. Dit hadden we wel gedaan als we via P&O Europoort - Hull - Europoort gegaan waren, daar we afgelopen jaar wel bijzonder vroeg weg moesten in verband met de afvaart in Hull.

Ik heb voor diegenen die mee gaan ook een reisschema voor de Tomtom beschikbaar :duim: en nooit te beroerd tot het beantwoorden van allerhande vragen, het regelen van kortingen :schater: Want ooit was eens mijn eerste keer en toen ben ik ook op weg geholpen :duim: (was de overtocht enkel wat sneller)

Zojuist geboekt voor Niels en ondergetekende.

Vrijdag nachtboot heen, Zondag Nachtboot terug

Zelfde hotel als Tom en Pim, met een kamer waar max 4 personen op mogen (bewust 3 personen ingeschreven) ..

Dus mochten mensen ineens geen kamer meer kunnen boeken .. is er wel wat te regelen.

Nu nog even de Waterpomp van het paarse hok fixen :-P (mn zwager even lief aankijken een keer)

We (Niels) nemen sowieso de "banner" mee, en doen ook een poging de vlaggen in de mk3 te proppen :-P

Dit moet wel lukken naast 2 tassen kleding, een poets kistje een cameratas op de achterbank .. want de kofferbak ligt al vol :-P

"Ik heb er zin an"

vanavond zal ik de kamer boeken.

de boot wordt na de jaarwisseling omdat ik dan meer weet over mijn blauwe hobbelhok.

ik wil de vrijdagavond boot nemen en zondagnacht terug, dus als jur het niet erg vind :)

vanavond zal ik de kamer boeken.

de boot wordt na de jaarwisseling omdat ik dan meer weet over mijn blauwe hobbelhok.

ik wil de vrijdagavond boot nemen en zondagnacht terug, dus als jur het niet erg vind :)

Waarom zou ik het erg vinden?

In principe ga ik voor de nachtboot, dat is praktischer voor mij. dus vrijdagavond heen en zondagavond terug. Had net zo makkelijk achter pim en tom aan gereden maar dit komt mij beter uit.

Ik wacht niet lang meer met boeken, dus als iemand in wil stappen moet ie snel wezen. voor het nieuwe jaar verwacht ik boot en hotel rond te hebben.

ik heb al maanden zin in.

Ik geniet van de rit via calais en dan naar Northampton met een vriend uit Belgie. Vrijdag heen en maandag terug.

Zoals al gezegd, zal ik in 2012 naar FITP en Ford Fair (weer op het circuit rijden) maar wel met een andere engelse club. Wij gaan ook volgende jaar naar de Nurburgring

• 3 weeks later...

Ik heb vrij gekregen rond dit weekend. ik ga dus eerdaags boeken en hierbij de laatste kans om je aan te melden als passagier. Als ik het goed begreep krijg je op de boot en in het hotel standaard een 2-persoonskamer dus wie weet valt er later nog wat te regelen maar ik weet niet hoe ver de controles e.d. gaan.

Met de Stena vanuit HvH. De meesten gaan met de nachtboot, maar dan ben je inderdaad verplicht een hut te nemen. Volgens mij heeft Tom alle mogelijke opties met andere rederijen en treinen wel gehad, dus die weet er een hoop van. Ik vind de nachtboot altijd wel prettig, aangezien je gewoon redelijk fris en op tijd aan de overkant staat, en dan de hele dag nog hebt. Ga je met de dagboot, dan moet je alsnog een hotel voor de nacht hebben.

Er gaan er volgens mij ook wel een paar via de tunnel, dat is goedkoper, maar dan moet je natuurlijk nog naar Calais rijden, en van daar uit nog helemaal naar de racecourse. HvH is lekker dichtbij, en vanaf daar is het ook maar150 km naar de racecourse.

Share

Announcements

• Create New...