Jump to content

Fiesta In The Park

Michiel
 Share

Recommended Posts

In het venster hieronder vindt je alle informatie over de meeting. Wil je deelnemen aan de meeting dan kan je je hier via de website aanmelden. In dit topic kan je discussiëren over de meeting. Het is niet nodig om aan te geven of je wel of niet komt want de deelnemers kan iedereen zien in het venster hieronder.

• Replies 118
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ik ben zeker van plan om mee te gaan, alleen ik dacht dat het een weekend later zou zijn. Ik ben in mei ook altijd met een groep een weekend met de motor weg, en dat is meestal dat zelfde weekend. Moet even kijken of we dat een weekend eerder kunnen doen, want ik wil zeker weer mee!

hehe , bedankt voor het aanbod.. maar wil alleen maar gaan als ik met de fiesta ga.

Daarom wil ik erheen :) met de sierra kan ook wel, maar wil iets komen wat de moeite waard is *( persoonlijke kwestie sorry )

hehe , bedankt voor het aanbod.. maar wil alleen maar gaan als ik met de fiesta ga.

Daarom wil ik erheen :) met de sierra kan ook wel, maar wil iets komen wat de moeite waard is *( persoonlijke kwestie sorry )

Neem je je vriendin toch mee :schater:

loool, ja lekker ben jij. Dan moet de hond ook mee.. en laat ik een allergie voor haren, vuil en roest hebben whaha

Maar ik doe mijn best tom :)

Morgen alvast beginnen met het vastlassen van het front :D

loool, ja lekker ben jij. Dan moet de hond ook mee.. en laat ik een allergie voor haren, vuil en roest hebben whaha

Maar ik doe mijn best tom :)

Morgen alvast beginnen met het vastlassen van het front :D

Nou beetje opschieten dan, en die hond kun je beter thuislaten in plaats van mee naar engeland.

Als jij oppast :P, haar moeder woont in de buurt van berlijn. Dus dat wordt hem niet, en bij mijn ouders wordt het helemaal niks, met 7 katten weet ik niet of dat goed komt whaha :P arme hond

Nee maar komt goed, voor wanneer moet je het precies weten ?

dus als ik het goed begrijp is het mogelijk om zondagavond om een redelijke tijd in NL te zijn? via hoek van holland zou mooi zijn, dat ligt hier dichtbij :)

zo ja dan lijkt het me interessant om eens mee te pakken!

Nou, zondagavond ben je niet terug in Nederland hoor. De meeting duurt tot ongeveer 4 uur 's middags. Van daar uit 2 uurtjes rijden naar Harwich, onderweg wat eten. De boot vertrekt pas om een uur of 11, dus maandag ben je dan rond 06:00 uur in HvH. Maar, als je in de buurt werkt, en een beetje doorrijdt kan je gewoon om 8 uur wel weer op je werk zitten.

Nou, zondagavond ben je niet terug in Nederland hoor. De meeting duurt tot ongeveer 4 uur 's middags. Van daar uit 2 uurtjes rijden naar Harwich, onderweg wat eten. De boot vertrekt pas om een uur of 11, dus maandag ben je dan rond 06:00 uur in HvH. Maar, als je in de buurt werkt, en een beetje doorrijdt kan je gewoon om 8 uur wel weer op je werk zitten.

Fout :mrgreen: maar 10 uur lukt wel hoor.

Bootje vertrekt pas om 00.30 nederlandse tijd, om ongeveer 08.00 rol je van de boot af. Mits de vrachtwagens je niet voor zijn. Ik gebruik de stena wekelijks, werk met de vrachtwagen in engeland namelijk. Met de vrachtwagen kunnen we rond 20.30 a 21.00 aan boord, of dit ook voor passagiers geldt weet ik niet.

Bootje vertrekt pas om 00.30 nederlandse tijd, om ongeveer 08.00 rol je van de boot af. Mits de vrachtwagens je niet voor zijn. Ik gebruik de stena wekelijks, werk met de vrachtwagen in engeland namelijk. Met de vrachtwagen kunnen we rond 20.30 a 21.00 aan boord, of dit ook voor passagiers geldt weet ik niet.

Ik wel, nee dat geld voor passagiers niet.

Het is als volgt laden: onbegeleid, autopassagiers, en daarna het begeleid transport. lossen andersom

's Middags om 17 uur wegrijden naar de trein, rond 18.30 uur op de trein. Rond 19.30 uur in Frankrijk en dan nog 3 uurtjes rijden terug naar Nederland. Kan makkelijk. Maar niet als je de boot pakt.

Share

Announcements

• Create New...