Jump to content

Vurenmeeting

Michiel
 Share

Recommended Posts

He!

Heb ik eindelijk een setje verukkelijke velgen en een mooie schroefsetje etc etc.. in mijn DONE list, is dit toch echt te ver weg (vanuit drenthe :grin: )

Wel wens ik iedereen een hele mooie droge dag toe!

Drenthe te ver weg, vanaf drenthe moet ik nog een paar kilometer door naar Groningen, en ik vind het ook niet te ver. Daarnaast voel ik op het moment ook nog als een geschud pak tweevla :(.

Maar ik ben er zondag :).

• Replies 144
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Drenthe te ver weg, vanaf drenthe moet ik nog een paar kilometer door naar Groningen, en ik vind het ook niet te ver. Daarnaast voel ik op het moment ook nog als een geschud pak tweevla :(.

Maar ik ben er zondag :).

Zo'n instelling daar hou ik van !! :grin:

Ik heb er zin in ! :D

Carpoolen? Als er toch een auto die kant op gaat kunnen er net zo goed 2 mensen in zitten.

Als het om de brandstof gaat, ik neem zonder problemen die extra ford op sleeptouw :). Weet zeker dat we dan veel nakijkers hebben :)

Dan staan we in ieder geval droog.

Rijden er trouwens nog mensen vanaf de richting tilburg die kant op die liever in een groepje of in ieder geval niet alleen rijden?

Ik weet nog niet of ik ga. Las vanmiddag op het werk 90% kans op regen. Ons pa moet ook nog even kijken.

Als wij gaan komen we met 2 auto's en moeten we nog even kijken hoe we gaan rijden. We kunnen over Raamsdonkveer of Den Bosch of over de dijk en de pond bij Bakel pakken.

Syts gaat misschien ook mee. Zijn dus 3 misschientjes van het Zuiden.

Ik laat het morgenavond weten of ik ga.

We hebben een tent, ik weet alleen niet wie hem momenteel thuis heeft, ik in ieder geval niet. Als het zo hard blijft waaien als nu is zo'n tent ook niet echt ideaal trouwens. We gaan het wel zien, anders kunnen we altijd nog binnen bij de Mac of het AC zitten.

Ik zou ook graag willen komen, zijn er misschien nog mensen die uit de buurt van eindhoven komen.

altijd leuker met n groepje rijden dan in je eentje.

iemand enig idee hoeveel mensen/Fiesta''s er zullen zijn?

Ik zou ook graag willen komen, zijn er misschien nog mensen die uit de buurt van eindhoven komen.

altijd leuker met n groepje rijden dan in je eentje.

iemand enig idee hoeveel mensen/Fiesta''s er zullen zijn?

Bij tilburg kan je altijd bij mij aanhaken.

Ik zit ook nog steeds te twijfelen om te komen...beetje regen vind ik niet, maar als het nou de hele dag een bak puin is, dan zie ik het niet echt zitten.

Ik wilde eigenlijk wel graag je Fezz een keer IRL zien !

@Clank

Ik ga naar de meeting.

Zullen we om 12:30 afspreken bij MC Donalds Waalwijk? Dan kijken we morgen wel of we over de dijk rijden of over de snelweg. Vanaf Waalwijk kunnen we alle 3 de kanten nog op.

Mochten we eventueel met de pond gaan, een enkel reisje kost €2,35. De route met de boot is wel ongeveer 20 km korter dan over de snelweg :D

@Clank

Ik ga naar de meeting.

Zullen we om 12:30 afspreken bij MC Donalds Waalwijk? Dan kijken we morgen wel of we over de dijk rijden of over de snelweg. Vanaf Waalwijk kunnen we alle 3 de kanten nog op.

Mochten we eventueel met de pond gaan, een enkel reisje kost €2,35. De route met de boot is wel ongeveer 20 km korter dan over de snelweg :D

Ja is goed. Gezellig. Ik ga wel ergens achteraan de parkeerplaats staan. Ben natuurlijk te herkennen aan de rooie MK5.

Heb jij trouwens een porto? Ik heb er momenteel namelijk maar 1. Andere ligt bij een maat van mij in de auto.

Prima.

Zal ons pa ook morgen nog eens vragen met hun mk7.

Zo groot is het parkeerterrein van Mc Donalds Waalwijk niet. We zullen elkaar dus niet missen. Mij zul je ook niet missen met 2 blauwe strepen.

Ik heb btw geen porto.

Het weer ziet er niet al te best uit helaas, maar dat mag de pret niet drukken wat mij betreft! Ik werd een paar uur geleden nog gebeld voor een spoedklus op het werk morgen, maar daar ben ik gelukkig onderuit gekomen...

Heren! (En misschien dames)

Ik ben erbij! Moest eigelijk werken, maar door het slechte weer geregeld dat ik thuis kon blijven. Meteen dus deze meeting meepikken;)

Ik rij vanuit venlo, over eindhoven, dus weet niet of ik nog iemand op deze route tegenkom??

Tot over een paar uur 8-)

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

Announcements

• Create New...