Gerjan Posted June 14, 2012 Report Share Posted June 14, 2012 Ik weet nog niks, Pim heeft alle clubs gemaild, ik heb net even een berichtje gestuurd om te vragen of hij al iets weet. Wat het parkeren betreft, dat wijst zich zelf wel. Het is een grote parkeerplaats, die op zondag niet erg druk is. In het verleden is al gebleken dat iedereen makkelijk bij elkaar kan staan, hooguit staat er ergens een verdwaalde andere auto tussen, maar daar ontkom je niet aan. Het is openbaar terrein, dus je mag daar niet zomaar vooraf een bepaald deel gaan afzetten. Voorheen stonden we daar met bijna 100 auto's, en er is nog nooit een probleem geweest dat mensen niet bij elkaar stonden. Het terrein is officieel privé terrein. De eigenaar is de familie vonk of te wel de goudreinet die er naast zit. Miss kun je daarmee overleggen of je het "vrachtwagen" stuk gebruiken mag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jur Posted June 14, 2012 Report Share Posted June 14, 2012 Het terrein is officieel privé terrein. De eigenaar is de familie vonk of te wel de goudreinet die er naast zit. Miss kun je daarmee overleggen of je het "vrachtwagen" stuk gebruiken mag. Het is pas volwaardig privé terrein (waar je inbreuk op privé terrein ten laste gelegd kan worden) als het afgesloten kan worden (al is het met een touwtje) ... indien dit niet afgesloten kan worden, mag er hooguit verzocht worden om je auto te verwijderen, echter wordt het een lastige zaak zolang het bij parkeren blijft en er geen sprake is van 'overlast' voor klanten van welke gelegenheid dan ook. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thiemo Posted June 14, 2012 Report Share Posted June 14, 2012 Balen, ik had er graag bij willen zijn maar heb dat weekend al een festival in Luxemburg! Anders leek het mij een mooie mogelijkheid om eens wat mensen van de club te ontmoeten en m'n ST te showen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pimmeh Posted June 15, 2012 Report Share Posted June 15, 2012 De dag erna mijn laatste tentamen ooit. En de XR2i is nog steeds niet af dus helaas.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Razer Posted June 15, 2012 Report Share Posted June 15, 2012 even de schouders eronder pim.. kun je weer een keer rijden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mirkin Posted June 17, 2012 Report Share Posted June 17, 2012 Ik ben er ook!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wess-rs Posted June 17, 2012 Report Share Posted June 17, 2012 Ik ben er ook!! Trots op je ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wess-rs Posted June 17, 2012 Report Share Posted June 17, 2012 Nog mensen die vanaf omgeving Veenendaal die als groep mee willen rijden er heen..? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pimmeh Posted June 17, 2012 Report Share Posted June 17, 2012 even de schouders eronder pim.. kun je weer een keer rijden Ik ga even kijken wat de garage rekent voor de laatste klusjes. Ik heb nu elke dag stage en ga straks op vakantie dus bijzonder weinig tijd om hem rijdend te krijgen, maar wil er wel eindelijk in rijden.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BasSport Posted June 17, 2012 Report Share Posted June 17, 2012 Vuren is nog wel te doen! Zal van de week uitsluitsel geven of ik er bij ben of niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patchweb Posted June 17, 2012 Report Share Posted June 17, 2012 Vuren is zeker wel te doen . Het is volgens google maps voor mij ongeveer 250 km heen, en dus 250km terug . Als ik bij de Mac een Euroburger zou eten kost die volgens de verbruiksmeter van Google een kleine 70 Euro (volle tank). Mocht ik dezelfde snelheid aanhouden zoals naar lelystad, dan zal ik het niet redden op 1 tank . Zal me dus een beetje moeten beheersen, en qua toerental eerder rond de 3000 tot 3300 moeten houden als rond de 4000 tot 4300:). Hoop wel dat het goed weer is. Maakt het rijden wel zo prettig. Alleen jammer dat de velgen er nog steeds niet zijn, Hoop toch dat ze er in Vuren onderzitten, maar de kans krimpt per dag . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wess-rs Posted June 18, 2012 Report Share Posted June 18, 2012 Hopelijk komen je wielen nog net optijd binnen ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mirkin Posted June 18, 2012 Report Share Posted June 18, 2012 Trots op je ! Danku danku ik kan wel mee rijden met groepje omg. veenedaal Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wess-rs Posted June 18, 2012 Report Share Posted June 18, 2012 Danku danku ik kan wel mee rijden met groepje omg. veenedaal Zullen we bij de Mc Veenendaal afspreken om kwart over 12..? Ik ben dan eerst ernaast bij de Tango me auto wassen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mirkin Posted June 18, 2012 Report Share Posted June 18, 2012 Zullen we bij de Mc Veenendaal afspreken om kwart over 12..? Ik ben dan eerst ernaast bij de Tango me auto wassen. Is goeeedd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Clank Posted June 20, 2012 Report Share Posted June 20, 2012 Wel goed balen... Kom er net achter dat ik waarschijnlijk tegen een uur of 3 alweer weg moet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Woudierene Posted June 20, 2012 Report Share Posted June 20, 2012 Ik ben er ook bij heb er al zin in, eens kijken bij alle updates van iedereen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wess-rs Posted June 22, 2012 Report Share Posted June 22, 2012 Ik heb nog een jongen geregeld die komt met een zwarte mk7 sport. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Woudierene Posted June 22, 2012 Report Share Posted June 22, 2012 ik kom met een zwart dak morgen naar budgetblinderingen in rotterdam sorry wess, maar jij hebt dezelfde smaken als mij maar ik ga zoiezo geen bodykit doen, dus wees gerust Link to comment Share on other sites More sharing options...
BasSport Posted June 22, 2012 Report Share Posted June 22, 2012 Weersvoorspellingen zien er nou niet bepaald rooskleurig uit voor komende zondag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Woudierene Posted June 22, 2012 Report Share Posted June 22, 2012 niet echt nee, dan heeft auto wassen weinig nut, binnen een uurtje weer helemaal vies Link to comment Share on other sites More sharing options...
blackdiamond Posted June 22, 2012 Report Share Posted June 22, 2012 He! Heb ik eindelijk een setje verukkelijke velgen en een mooie schroefsetje etc etc.. in mijn DONE list, is dit toch echt te ver weg (vanuit drenthe ) Wel wens ik iedereen een hele mooie droge dag toe! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Clank Posted June 22, 2012 Report Share Posted June 22, 2012 Heeft er anders niemand een tent ofzo die we eventueel zouden kunnen opzetten? Ik hoorde dat het soort van privé terrein is, dus dat we vast ergens toestemming kunnen vragen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wess-rs Posted June 22, 2012 Report Share Posted June 22, 2012 Fiestaclub zal denk ik wel een partytent meenemen. Hadden ze een paar jaar geleden ook. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Clank Posted June 22, 2012 Report Share Posted June 22, 2012 Dan staan we in ieder geval droog. Rijden er trouwens nog mensen vanaf de richting tilburg die kant op die liever in een groepje of in ieder geval niet alleen rijden? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts