Jump to content

Vurenmeeting

Michiel
 Share

Recommended Posts

In het venster hieronder vindt je alle informatie over de meeting. Wil je deelnemen aan de meeting dan kan je je hier via de website aanmelden. In dit topic kan je discussiëren over de meeting. Het is niet nodig om aan te geven of je wel of niet komt want de deelnemers kan iedereen zien in het venster hieronder.

• Replies 144
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• 4 months later...
  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
Gaat deze meeting nu nog gewoon door..??

We zijn momenteel bezig met het regelen van deze meeting. Diverse Fordclubs zijn benaderd, dus het is nog even afwachten welke clubs van de partij zijn.

Dus zoals Tom eerder al schreef, het gaat zeker door!

Ik denk dat ik ook even kom kijken. Kan ik gelijk een mooie roadtrip van maken!

Heeft iemand enig idee of er tussen Gorinchem en Zaltbommel een Pond vaart?

Ben van plan om over de Maasdijk te rijden (Wijk en Aalburg, Veen en Andel) en dan kom ik op de N322 uit.

Kan ik vanaf daar ergens een bootje mee pakken naar Gelderland? Of moet ik dan over Gorinchem of Zaltbommel rijden?

Ik denk dat ik ook even kom kijken. Kan ik gelijk een mooie roadtrip van maken!

Heeft iemand enig idee of er tussen Gorinchem en Zaltbommel een Pond vaart?

Ben van plan om over de Maasdijk te rijden (Wijk en Aalburg, Veen en Andel) en dan kom ik op de N322 uit.

Kan ik vanaf daar ergens een bootje mee pakken naar Gelderland? Of moet ik dan over Gorinchem of Zaltbommel rijden?

Ik weet niet waar je over wilt, maar halverwegen zit een veer, bij Brakel, geen idee wat voor een veer, dus even vooraf zelf checken.

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

Announcements

• Create New...