Jump to content

Zondag 10 April 2005 Streetlegal Sunday

Blackfiesta
 Share

Recommended Posts

DoDare organiseert op Zondag 10 April 2005 een "Streetlegal Sunday" op Circuit Park Zandvoort. Deze dag begint om 9:00 en zal eindigen rond 19:00. Dit is wederom in samenwerking met de DHRA en er zal dus die dag een reactie tijd, 60ft tijd, 1/8 mile en een 1/4mile tijd worden gemeten. . Let wel op! er zijn slechts 125 plaatsen beschikbaar om iedereen de kans te geven geregeld te rijden. Schrijf je dus snel in via het inschrijfformulier welke HIER staat

Op de dag zelf kan men zich ook nog aanmelden, indien de inschrijvingen nog niet vol zijn. Meer informatie volgt in de komende dagen.

flyer2005.jpg

Er zijn wel verschillende programma onderdelen zoals:

1/4 mile sprints

show & shine

Burnout

Drift contest

Tuningsmarkt

Van de demo's kan ik je helaas nog weinig vertellen daar zijn we nog druk mee bezig.

Ik heb even het een en ander nagevraagd maar we kunnen een stand krijgen op dit evenememt mits we met 10 autos komen.

het entree geld is dan 10 euro (normaal 12) voor de clubleden en paddockkaart is gratis.(normaal parkeren 5euro dacht ik)

we krijgen ook een kraam tot onze beschikking (voor het spandoek)

en om eventueel folders neer te leggen en eventueel stickers verkopen of andere leuke dingen.

Kunnen we 10 mensen bijelkaar halen of is het misschien mogelijk om 5 fiestas en 5 katjes te krijgen???

* Lijstje *

- Blackfiesta

- Miquel

-

-

Heel misschien... Ik zit momenteel nogal krap in mijn tijd :P  

Als ik kom, beslis ik dat op het laatste moment...

Ahh joh kom ook.. Hebbben we vast en kleine colonne vanuit Alkmaar eo...

:wink:

Mzzls

Volgens mij krijgen we nooit 10 fiesta bij elkaar voor deze meeting :cry:

Mhhh beetje jammer dit.....

Dan niet hoor....

Mzzls

Misschien als we wat leden van de KA club erbij kunnen krijgen dat het dan wel lukt dan gaan we gewoon als gemende club daar staan

Volgens mij krijgen we nooit 10 fiesta bij elkaar voor deze meeting :cry:

Mhhh beetje jammer dit.....

Dan niet hoor....

Mzzls

Misschien als we wat leden van de KA club erbij kunnen krijgen dat het dan wel lukt dan gaan we gewoon als gemende club daar staan

Goed plan.. Wie kan daar ff informeren? Spandel??

Goed idee... gewoon gemixt als Ford-club....

Mzzls

Is goed hoor meer hoe beter ik heb al contact genomen met de Ka club

update: De ka club doet mee :D

Dus hebben we 10 autos voor een stand??????

Ik hoor het wel...

Heb er zin in!!!

Mzzls

Bericht is vanmorgen op de Ka site neergezet heb vanuit hun nog geen aanmeldingen maar ik hoop dat er na het weekend wel een aantal te hebben zoals hierboven ook al gezegt komt het ook op de site van de XR/RS Club te staan dus waarschijnlijk komen er vanaf daar ook nog mensen mee

Helaas had ik graag meegewild maar mijn wagen is gewoon niet getuned genoeg om bij streetlegal te staan :oops:

Nu is die van mij ook niet al te hoor...

Voor een streetlegal drag shit happening iig....

Kan altijd he? gaat voor de club te promoten natuurlijk.. (en de races)

Mzzls

Share

• Create New...