leuk50 Posted January 3, 2018 Report Share Posted January 3, 2018 Echt een geweldig forum van fiestaclub! Ik heb gisteren na het lezen van dit artikel om te testen 2 t10 gloeilampjes gekocht en werkt echt perfect! Daarna gelijk rode en blauwe led t10 lampjes besteld. Ik zit nu te twijfelen of ik deze ook in de kofferbak ga monteren Link to comment Share on other sites More sharing options...
jan1965 Posted May 1, 2018 Report Share Posted May 1, 2018 Hoi ik heb de fiesta active daar brand de interieur verlichting constant als ik me verlichting aan heb. In de deuren bij de voeten de bekerhouders Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommie2110 Posted September 4, 2018 Report Share Posted September 4, 2018 Beetje oud topic, maar ik wilde ook heel graag voetverlichting. Helaas heb ik een trend uit 2009, waarbij het AF-fabriek niet std erop zit. Ik ben naar de dealer gegaan en die vroegen weliswaar €200 euro voor beide(li en Re). En een andere dealer vroeg zelf 169 euro per kant.... zelf even geknutseld en gemeten. En uiteindelijk volgende gedaan. - sloop de 2 fitting eraf geknipt(dealer heeft ze denk ik ook, maar dat is voor mij verder rijden als als een sloop) - 4 meter kabel gehaald, gwn bij de gamma. In dit geval speaker draad(was de juiste dikte) - de fittingen aan de kabel gesoldeerd. - intrieur/leeslampje eruit gehaald. En gekeken, welke aansluiting actief wordt met den deur open.(std gaat dit aan, als je de auto open doet of van slot haalt) - kabel gesoldeerd aan de leeslampje - kabels mooi weg werken, en de fitting bevestigen. - t10 led in de fitting doen en Voila, geniet van je mooie voetverlichting! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts