Michel XR2i 1.8 16v Posted September 9, 2011 Report Share Posted September 9, 2011 ook ontvangen... Regelen we zelf wel, hoor.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wess-rs Posted September 9, 2011 Report Share Posted September 9, 2011 Even een vraag tussendoor, bij wie kan ik club stikkers halen op EFE..? Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted September 9, 2011 Author Report Share Posted September 9, 2011 Ik denk dat het ene kaartje de boosdoener is geweest, als ik het zo lees, zijn het alleen de mensen die twee toegangskaarten hadden besteld die het probleem hadden. Ik had ook een kaart van TNT dat ik post had verzonden die niet of onvoldoende gefrankeerd was. Kan je op internet een foto van de enveloppe downloaden, is het alleen de achterkant, dus kan ik nog niet zien voor wie het was. Er staat bij dat die helemaal niet gefrankeerd was. Kan me niet voorstellen dat ik helemaal geen postzegel heb geplakt, zou best dom zijn i.i.g. Kortom, volgende keer dat soort dingen niet meer om 1 uur 's nachts regelen @Wesley, stickers (en alle andere artikelen) kan je bij mij halen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sheepwolf Posted September 9, 2011 Report Share Posted September 9, 2011 ik heb ze ook binnen . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vidres Posted September 9, 2011 Report Share Posted September 9, 2011 Ik heb ze ook ontvangen... Verkreukeld en al >_< kut-tnt ook Link to comment Share on other sites More sharing options...
ronald_FT Posted September 9, 2011 Report Share Posted September 9, 2011 Hier ook binnen. Envelop leek wel een prop papier ?? En ook ik mag xtra betalen. Terwijl ik 1 toegangskaart heb. Maar van dat geld wat je nu uitgespaard hebt koop je maar een lekkere lollie voor jezelf Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miquel Posted September 9, 2011 Report Share Posted September 9, 2011 Heb ze ook binnen... Ook te zwaar dus extra betalen. Nu leert mij dat als je gewoon NIET betaald er niets gebeurd. Voor die paar centen gaan ze niet nog een brief sturen ect ect. Dus heb het geval al weg gekieperd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted September 9, 2011 Author Report Share Posted September 9, 2011 Wat een gezeik allemaal zeg, maar gelukkig zijn ze in ieder geval aangekomen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
sheepwolf Posted September 10, 2011 Report Share Posted September 10, 2011 maakt het uit vitro . ik heb me kaartjes net zoals de rest . dus iedereen is tevreden . laat echt niet me dag verpesten door 92 euro cent. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pim Posted September 10, 2011 Report Share Posted September 10, 2011 Hoop dat het weer een beetje meezit morgen voor jullie, als je de voorspelling ziet dan is het niet erg positief...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wess-rs Posted September 10, 2011 Report Share Posted September 10, 2011 Hoop dat het weer een beetje meezit morgen voor jullie, als je de voorspelling ziet dan is het niet erg positief...... Jullie..? Jij komt niet Pim..? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pim Posted September 10, 2011 Report Share Posted September 10, 2011 Jullie..? Jij komt niet Pim..? Nee , niet dit jaar. Heb Fiesta in the park en Ford Fair gedaan dit jaar en een Puma gekocht dus nu even andere prioriteiten qua geld. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sheepwolf Posted September 10, 2011 Report Share Posted September 10, 2011 Weer of geen weer . altijd ford weer marron preformance komt niet werk voor hem . geen fiesta st turbo Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted September 10, 2011 Author Report Share Posted September 10, 2011 Mensen, ik weet het is wat laat, maar ik heb eventueel nog een kaart over. Meestal bestellen we er een extra voor als er iets fout gaat, of kwijt raakt met de post. Ik heb geen signalen gehad dat er leden zijn die nog steeds geen kaart binnen hebben, dus deze is over. Is dus een clublane kaart, plus parkeerkaart, dus voldoende voor een persoon met een auto op de clublane. Opsturen kan natuurlijk niet meer, dus voor de poort even bellen, dan kom ik naar je toe om de kaart aan je te geven. Net zoals de andere kaarten, €5,- Dus wil je nog komen morgen, laat het mij dan per pm weten, en de kaart is voor jou. Weg=Weg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
darkspawn Posted September 10, 2011 Report Share Posted September 10, 2011 Allemaal die gaan veel plezier en hopelijk goed weer, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Black Jackie Posted September 10, 2011 Report Share Posted September 10, 2011 Mensen, ik weet het is wat laat, maar ik heb eventueel nog een kaart over. Meestal bestellen we er een extra voor als er iets fout gaat, of kwijt raakt met de post. Ik heb geen signalen gehad dat er leden zijn die nog steeds geen kaart binnen hebben, dus deze is over. Is dus een clublane kaart, plus parkeerkaart, dus voldoende voor een persoon met een auto op de clublane. Opsturen kan natuurlijk niet meer, dus voor de poort even bellen, dan kom ik naar je toe om de kaart aan je te geven. Net zoals de andere kaarten, €5,- Dus wil je nog komen morgen, laat het mij dan per pm weten, en de kaart is voor jou. Weg=Weg. Ook ik heb een toegangskaart en parkeerkaart over. Jur neemt ze mee. Wegens andere plannen zal ik niet naar EFE gaan. Dus Zowel parkeerkaart, als toegangskaart, uiteraard tegen de standaard prijs en zonder additionele portokosten (van 92 cent.. hihi) Namens mij veel plezier.. en let een beetje op Jur haha. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RS Posted September 10, 2011 Report Share Posted September 10, 2011 Een toegangskaartje zou misschien nog van pas kunnen komen, clublane hoeft niet meer. maar mocht het met het toegangskaartje niet lukken is dat niet erg, geloof dat het 2 euro scheelt met de kassa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sheepwolf Posted September 10, 2011 Report Share Posted September 10, 2011 rs@ ik zie je morgen . en de rest op efe veel succes morgen om er tekomen . Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted September 10, 2011 Author Report Share Posted September 10, 2011 Ik ben de extra kaart in ieder geval al kwijt, blijft die van Jur nog over. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted September 10, 2011 Author Report Share Posted September 10, 2011 Ik zag trouwens net, dat in de openingspost de aanvangstijd niet helemaal goed staat. 9 uur gaan de poorten open voor publiek zonder kaart, maar publiek met kaart (wij dus) kan al vanaf 8 uur naar binnen. Maar voor iedereen is een plek, dus het maakt niet uit hoe laat je komt, ik verwacht dat het met de wachttijden wel mee zal vallen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duss321 Posted September 11, 2011 Report Share Posted September 11, 2011 @ Sheepwolf en RS ik sta bij de bp na tankstation de Andel want die is dicht Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted September 11, 2011 Author Report Share Posted September 11, 2011 Meeting report: http://forum.fiestaclub.nl/index.php?showtopic=16723 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts