Jump to content

European Ford Event

VitroFiesta
 Share

Recommended Posts

• Replies 171
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Misschien een domme vraag, maar eh hoe vinden we de fiesta stand?

worden we doorverwezen of is er een plattegrond?

Neem aan de we niet de enige fiestaclub zijn die aanwezig is :P

Niet dat ik geheel toevallig bij de mustangclub terecht komt...(tsjah striping over de auto he ;):P )

Als je bij de poort zeg dat je van de fiestaclub bent zal je denk meteen goed worden gestuurd. was vorig jaar wel zo tenminste. en anders staat er denk hooguit de belgische fiestaclub, maar volgens mij heb je een hollands kenteken ;)

De vraag is of er veel te koop is.

Het is geen ford fair uiteraard.

Wellicht 30 kramen?

Heb geen idee.

Wess???? jij een idee hoeveel kramen?

Ik heet anders maar wil ff zeggen dat het naar mijn mening 10 tot 15 kraampjes waren vorig jaar. En ze hebben niet alles ter plekke op voorraad uiteraard, maar met een beetje rondvragen kan je daar wel veel te weten komen vind ik

Nog even een update mbt de betalingen, ook van Razer en Vidres is de betaling binnen.

Als je bij aankomst aan de poort vraagt naar de Fiestaclub, dan verwijzen ze je vast wel door. We hadden in Landgraaf niet altijd dezelfde plaats, dus ik weet niet of we hier wel dezelfde plaats krijgen als vorige keer. Als ik op tijd ben, staan de clubvlaggen al, maar dat hangt er vanaf hoe vroeg ik, of jullie er zijn. Als ik naar de clubinschrijvingen kijk, zijn wij de enige Fiestaclub, dus dat moet lukken.

Voor wat betreft de bedrijven zeg ik, verwacht er niet al te veel van... Er zijn meestal geen sensationele aanbiedingen op dat gebied. De helft van de kramen is meestal kleding, modelauto's en andere merchandise. Je kunt altijd even bij Jan Groot of Wouter Bollen kijken, ze hebben niet altijd alles mee natuurlijk, maar misschien is er een leuke deal te maken.

@wess-rs je kan je clublane kaart houden. mijn broer koos er voor om met mij mee te rijden. toch bedankt voor het aanbod. btw hoe doe je dat met 2 auto's? Heb bij beide geen trekhaak zien zitten ;)

@wess-rs je kan je clublane kaart houden. mijn broer koos er voor om met mij mee te rijden. toch bedankt voor het aanbod. btw hoe doe je dat met 2 auto's? Heb bij beide geen trekhaak zien zitten ;)

Oke geen probleem !

Me vader zou een auto mee kunnen nemen of me zusje, dus moet wel goedkomen.. en anders laat ik er 1 thuis :P

Ik ben net thuis, en had de kaarten in de brievenbus liggen. Nu snel even de enveloppen schrijven en klaar maken om morgenochtend in de brievenbus te gooien, zodat jullie ze donderdag in huis hebben.

@Wess-RS, ik heb jou adres niet, gaarne dit even in je profiel invullen, of per pm naar mij sturen.

@ rs en duss321 wij hoeven niks tevragen laat mij maar voorop rijden . Hang me neus wel buiten de auto . Vitro heeft mijn geld . Ga wel op het geld af :)

Mocht je verkouden worden dan weet ik ook nog gewoon de weg ;)

@vitro goed bezig!

Ik baal, heb ik andere plannen gemaakt heb ik weer eigen vervoer en had ik naar Effe kunnen gaan.

Nou ja volgende (jaar) keer beter, ik ga zeker net zo actief naar de Ford meetings als de Mazda.

Ben ik lekker vaak weg en hoef je niet thuis te zitten. 8-)

Hoorde van Sheepwolf dat hij ook niks had gehad, normaal is het toch wel binnen een dag binnen. Zeker met regionale post zou het binnen een dag wel moeten, maar als Miquel hem ook nog niet heeft schiet dat dus ook niet op.... Maarja, vast wel morgen dan.

Hoorde van Sheepwolf dat hij ook niks had gehad, normaal is het toch wel binnen een dag binnen. Zeker met regionale post zou het binnen een dag wel moeten, maar als Miquel hem ook nog niet heeft schiet dat dus ook niet op.... Maarja, vast wel morgen dan.

ligt ook door wie je het hebt laten versturen, maak vaak genoeg mee dat TNT je post kwijtraakt

Maar hoe vergoeden ze dat dan? Ik bedoel bij briefpost wordt er gezegd dat het jjammer is, maar dat je niks vergoedt krijgt, want dan had het maar aangetekend verstuurd moeten worden. Is bij mij nu al gebeurd met belastingpapieren, contracten, etc. etc.

Onvoldoende gefrankeerd? Nou, dat zal iedereen dan wel hebben.... Gewoon een enveloppe met een stukje papier erin, daar hoeven toch geen 2 postzegels op? Kut TNT.

Heb je zeker zo'n kaartje erbij waar je een postzegel op moet plakken ofzo? Neem die allemaal even mee, dan regel ik dat zondag wel even.

De brief 24 gram, en was daarmee 4 gram te zwaar.... voor het betaalde tarief.

Zat inderdaad een kaartje bij, gelijk even geregeld, geen probleem.

Wat mij betreft hoef je dan ook niets te 'regelen' zondag.

Grtz Martein

Onvoldoende gefrankeerd? Nou, dat zal iedereen dan wel hebben.... Gewoon een enveloppe met een stukje papier erin, daar hoeven toch geen 2 postzegels op? Kut TNT.

Heb je zeker zo'n kaartje erbij waar je een postzegel op moet plakken ofzo? Neem die allemaal even mee, dan regel ik dat zondag wel even.

Te grote en dus te zware enveloppe ontvangen... die postzegel kunnen ze plakken waar het licht niet komt.

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

Announcements

• Create New...