Jump to content

European Ford Event

VitroFiesta
 Share

Recommended Posts

Adres: de Andel 1, gouda langs de A12

Tijd: 08:00 uur.

We vertrekken uiterlijk 08:15, dus kom je later dan 08:15 uur heb je pech).

Ben je iets verlaat laat het ons weten dan wachten we, horen we niks houd het op.

Aankomst: 09:00 - 09:15 uur, volgens google maps is het een uurtje rijden.

Pre-meet locatie: http://maps.google.nl/maps?hl=nl&cp=17...ved=0CBoQ8gEwAA

1: Sheepwolf

2: RS

3: Duss321

4:

Daar gaat m'n zondagochtend haha. Maar ja je moet er wat voor over hebben!

• Replies 171
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ik weet het, ik kom hier veel te laat mee maar eigenwijs als ik ben probeer ik het toch: kan ik nog een 2e clublane card krijgen? Mijn broer heeft ook een mk5 sport en heeft besloten ook nog te gaan.

indien er geen clublane mogelijk is dan rijd ie gewoon met mij mee en koopt ie een kaart aan de kassa.

Dus vier man nog gezelliger . Zelf zit ik met een probleempie. Heb me filter in 2 stukken das minder. Zouden er bedrijven zijn die filters meenemen naar efe zoals een bmc of een typhoon van k&n. Na efe is het snel naar huis en maandag 3 uur ochtends zit ik in duitsland opweg naar oostenrijk .

@ miquel frak of wrak maakt mij niet zouit Nederlandse taal wordt toch steeds veranderd . Dus ja bij deze wrak wordt frak . Zal het morgen indienen in 12 fout bij de 2de kamer en 1st kamer. :) Zal ook aanvragen of ze zondag naar efe een autoloze zondag willen invoeren voor alle auto's, uitsluitend voor de fordjes hahahahaha . Then i also can spot andy faster.

Zo mensen, ben der weer en goed om te zien dat we een leuk aantal hebben, en dat alles als het goed is rond is.

Wat betreft vooraf verzamelen, dat is te veel moeite zoals Ronald ook al schreef. Sommige komen altijd later, dus dat levert altijd problemen op. Iedereen kan gewoon op eigen houtje naar de clublane komen, en dan regelen we daar de rest wel. Vooraf afspreken met een groepje kan natuurlijk gewoon als je dat wilt, maar dat moet iedereen voor zichzelf regelen. We staan eigenlijk nooit op volgorde op de clublane, maar als iedereen dat perse wil, kunnen we dat altijd daar nog regelen.

@RS, helaas kan dat niet, aangezien onze bestelling de deur al uit is.

Ik ben er in ieder geval zodra de poort open gaat, dus ik ben er als een van de eerste, en meestal komt de rest vrij snel daarna binnen. Meestal is het na opening van de poort ook behoorlijk druk. Vorig jaar heb ik niet echt opgelet, maar in Landgraaf kon je zomaar een half uur staan te wachten voor je naar binnen kon. Ik denk dat het nu wel minder is hoor. Meestal is iedereen binnen het uur wel binnen.

Ik ben er in ieder geval zodra de poort open gaat, dus ik ben er als een van de eerste, en meestal komt de rest vrij snel daarna binnen. Meestal is het na opening van de poort ook behoorlijk druk. Vorig jaar heb ik niet echt opgelet, maar in Landgraaf kon je zomaar een half uur staan te wachten voor je naar binnen kon. Ik denk dat het nu wel minder is hoor. Meestal is iedereen binnen het uur wel binnen.

Even iets anders , hoe was je vakantie ?

Ja lekker hoor. Ik zat in de Ardennen en Noord-Frankrijk, en echt perfect weer gehad. Ik hoorde steeds dat het overal slecht weer was in die regio, maar ik heb echt nergens last van gehad. Gelukkig maar, want drie weken regen met de motor is helemaal een drama, maar ik ben maar twee keer nat geregend, waarvan ik een keer al weer droog was toen ik aankwam.

Vitro ik had een vraag . Op meeting in nieuwegein vroegen een paar zich af ook ik of het geld naar de goede rekening was gestuurd en aangekomen is . Niet dat we paar dagen voor efe horen of weten dat het niet aangekomen is . Kan je misschien lijstje maken wie er betaald heeft? Is misschien wel zo handig .

Ik heb van Rens een mooi rekeningoverzicht gehad tot en met 24-8. Hierop staan de betalingen van zo goed als iedereen. Mensen die niet betalen krijgen geen kaarten en geen plek op de clublane, dus vergeet niet dit weekend je geld voor de kaartjes over te maken op de Fiestaclub-rekening als je dit nog niet gedaan hebt. De inschrijving bij de XR-RS-club moet op 31-8 daar binnen zijn namelijk en dan kunnen we dat maandag nog regelen.

Geen probleem. Hoeveel personen en auto's?

..... 8)

En jij dan? Neem aan dat jij er ook wil staan en vind ook wel dat jij voorrang heb, je bent veel actiever lid!

Ik ben niet eens officieel lid... en als ik daarmee zorg dat er nog een Fiesta Sport naar EFE komt vind ik het niet erg..;)

Mijn broer is helemaal geen lid :mrgreen: Het is ook gewoon een daily hoor, geen opgefokte of zo. En jij heb ook een sport ;)

Wil in principe niemand zijn/haar kaart afhandig maken maar als je er echt graag vanaf wilt, ja dan word het voor beide partijen natuurlijk beter.

Weet niet welke fiesta jij komt maar beide zijn toch ook de moeite waard om te showen?

Mijn broer is helemaal geen lid :mrgreen: Het is ook gewoon een daily hoor, geen opgefokte of zo. En jij heb ook een sport ;)

Wil in principe niemand zijn/haar kaart afhandig maken maar als je er echt graag vanaf wilt, ja dan word het voor beide partijen natuurlijk beter.

Weet niet welke fiesta jij komt maar beide zijn toch ook de moeite waard om te showen?

Als het goed is gaan ze beide mee!

Je maakt hem niemand afhandig.. ik bied het zelf aan..;)

Als ik iemand kan helpen doe ik het graag.

Vraag eerst maar of die echt zijn auto mee wilt nemen.. dan laat je het maar horen. :-)

Ik heb een overzicht van betalingen tot 24 augustus, die van daarna moet ik even achteraan. Niet iedereen kan bij ons namelijk de rekening controleren, en ik dus niet :mrgreen:

Betaling ontvangen van:

Sheepwolf

RS

Ronald FT

Dus321

Verdie

Wess-RS

Michelxr2i

Martein

Miquel

Jur

Heb je na de 24ste betaald, dan sta je nog niet in dit overzicht, dat hoor je nog.

@Sheepwolf, jij hebt inderdaad teveel overgemaakt. Spreek mij even aan op de meeting, dan krijg je het van me terug. Nu niet opeens 20 sheepwolven bij mij aankloppen, want zoveel wisselgeld heb ik niet bij me :mrgreen:

Misschien een domme vraag, maar eh hoe vinden we de fiesta stand?

worden we doorverwezen of is er een plattegrond?

Neem aan de we niet de enige fiestaclub zijn die aanwezig is :P

Niet dat ik geheel toevallig bij de mustangclub terecht komt...(tsjah striping over de auto he ;):P )

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

Announcements

• Create New...