Jump to content

Car Wrapping

Ives black fiesta
 Share

Recommended Posts

Hey luitjes,

samen met de zwager van mijn vriendin begeven wij ons op het mode gebied van het carwrappen.

hiermee verander je binnen paar uur je auto met een folie in de gewenste kleur of print.

je dak, motorkap, viperstrepen of de hele auto/motor alles is mogelijk.

verschillende auto's zijn al voorgegaan, zoals het dak van mijn fiesta

maar ook een mercedes die helemaal gewrapt is en een fiat 500 het dak met zijlijsten.

wat is er allemaal mogelijk.

- matte kleur

- glans kleur

- camouflage kleur

- carbon look ( in het wit,zwart,rood,grijs etc)

- parelmoer kleur

Heb je belang, en zin om de fiesta of motor om te toveren,

neem dan contact op, voor fiestaclub maken we mooie prijzen.

Groet,

Ivo

foto's volgen zo spoedig mogelijk

Wat voor een prijs zou er gelden om een MK3 helemaal te doen? Mijn XR2i moet eigenlijk worden overgespoten maar als wrappen een leuke prijs heeft en er gaaf uitziet, is het leuk om dat in gedachten te houden. Ik ben in ieder geval benieuwd naar foto's! :)

heb een aanvraag gedaan voor een matte antraciete kleur om te spuiten.... maar met carwrapping kan het ook...

hoe lang is de garantie???

en hoeveel kost het?

ok aub een carbon effect voor op het dak, stootstrippen, deurlijsten en spiegels van mijn mk6.... voor geval dat hele wagen echt te duur is

bedankt!

Hmm, dat is wel goed veel goedkoper dan spuiten zeg. Moet de auto er helemaal gestript voor zijn of werk je overal omheen? En als de bumpers en dergelijke los worden aangeleverd is dat ook wel handiger en mooier denk ik? En mijn lak is goed dof en heeft her en der wat beschadigingen. Moet dat worden opgeschuurd voor een wrapbehandeling of moet die echt goed glad zijn?

Ben echt heel benieuwd naar de foto's maar doe rustig aan. :)

Speciaalzaak hier vraagt 1250 euro voor complete auto wrappen.

Zijn dus zeer mooie prijzen die IVO ons aanbied :)

Dit zijn inderdaad zeer gunstige prijzen,

Wij zijn natuurlijk geen speciaal zaak maar wel hobby mannen

Die kwaliteit willen leveren, dus niet strak dan er gewoon weer af.

Pimmeh, we kunnen wel afspraak maken kun je het keer in

Het echt zien aangezien je ook in Enschede woont, en ik ook

• 8 months later...

Ik heb mogelijk ook in de toekomst interesse voor mijn Mazda 323F BA, de lak wordt minder en erger me er steeds aan.

Mogelijk kan je nog antwoord geven op wat vragen die bij me op komen:

1) Is een achter spoiler geen problem?

2) kunnen handgrepen en dergelijken ook gewrapped worden?

3) hoe zit het met als het niet goed is of los gaat laten, krijg je wel een soort contract?

4) hoeveel tijd is daarvoor nodig, aangezien ik uit Purmerend kom is dat wel handig om te weten. :-D

(punt 3 vraag ik omdat een vriend van mij enkele jaren terug hier problemen mee heeft gehad.)

(Edit: ik zie nu pas dat iemand hem van vorig jaar omhoog geduwd heeft, laat even weten of het nog steeds mogelijk is)

Share

• Create New...