Jump to content

Fiesta In 'unieke' Uitvoeringen

Jur
 Share

Recommended Posts

gallery_19_28_230941.jpg

Diverse Nederlandse Ford dealers voeren momenteel actie met o.a.

Fiesta Black & White editions,

http://www.uniekeford.nl/modellen/fiesta-black-a-white.html

gallery_19_28_17873.jpg

gallery_19_28_109357.jpg

De Fiesta geeft helder uitdrukking aan al wat inspirerend is in het huidige design. Heeft u zich ooit verwonderd over baanbrekende architectuur, bent u ooit opgetogen geweest over haute couture, of ontroerd door kunst – dan zal deze auto u een krachtig gevoel van déjà vu geven.

Actuele designiconen hebben iedere lijn en ieder detail beïnvloed, van het fraai vormgegeven, dynamische exterieur van de Fiesta tot het verfijnde interieur.

De Ford Fiesta is nu tijdelijk verkrijgbaar in twee unieke zwart/wit uitvoeringen bij een aantal Ford Dealers.

Verdere details zal ik hier niet posten, anders dan dat het om opgeleukte instap modellen gaat.

Black heeft bijv witte accenten (en velgen) waar White just zwarte accenten heeft.

Tevens hebben dezelfde geselecteerde dealers de Fiesta "Uniek"

http://www.uniekeford.nl/modellen/fiesta-uniek.html

In kleur combinatie

Wit/Rood

Wit/Blauw

Rood/Wit

Blauw/Wit

Waarbij de eerste kleur die van de auto is, en de 2e die van de accenten.

Denk hierbij aan spiegel kappen striping en achterspoiler

Ook hier.. de overige details : zie website.

Details van de brochure (14" velgen) en website (15" velgen) spreken elkaar wat tegen

De witte met zwart dak en zwarte velgen vind ik anders best geslaagd. Jammer dat de velgen wat klein zijn, daarbij zou iets verlagen ook beter staan..

leuk bedacht!

Vind de striping ronduit lelijk....hou daar totaal niet van, maar das persoonlijk.

wat wel opvalt is de voorbumper, meer USA snit, grille daarentegen minder dan

mijn huidige sport. Tevens geen mistlampen.....en matige velgjes....wel mooi

zijn de zwarte spiegelkappen.

Ik volg moris :)

En ja jur de mijne ziet er wel uit :)

Niet dat ik ze heel aantrekkelijk vind, maar waar ik op doelde is de botte reactie.

Iedereen mag van mij een mening hebben, maar zo'n reactie, zonder argumentatie erbij.. vind ik wat kort door te bocht.

Ook deze modellen zijn gemaakt voor een grotere groep mensen, en moet die personen aan spreken, zonder dat de auto er extreem duur van wordt. Het aanpassen van details als deze kan je persoonlijk niet de juiste keuze vinden en het ander hebben gedaan. Dat vind ik bijv van de auto van Moris met bepaalde keuzes die hij gemaakt heeft ook (en zo zullen mensen dat over mijn auto vast ook vinden)

Maar mij hoor je niet bot zeggen dat ik de auto van Moris 'er niet uit vind zien'.

Onderbouw je antwoord, zoals velen wel doen (en ook aangeven dat deze 'unieke' fiesta's niet hun ding zijn).. daar hebben de forum lezers wat aan..

Share

• Create New...