Jur Posted May 12, 2011 Report Share Posted May 12, 2011 Diverse Nederlandse Ford dealers voeren momenteel actie met o.a. Fiesta Black & White editions, http://www.uniekeford.nl/modellen/fiesta-black-a-white.html De Fiesta geeft helder uitdrukking aan al wat inspirerend is in het huidige design. Heeft u zich ooit verwonderd over baanbrekende architectuur, bent u ooit opgetogen geweest over haute couture, of ontroerd door kunst – dan zal deze auto u een krachtig gevoel van déjà vu geven. Actuele designiconen hebben iedere lijn en ieder detail beïnvloed, van het fraai vormgegeven, dynamische exterieur van de Fiesta tot het verfijnde interieur. De Ford Fiesta is nu tijdelijk verkrijgbaar in twee unieke zwart/wit uitvoeringen bij een aantal Ford Dealers. Verdere details zal ik hier niet posten, anders dan dat het om opgeleukte instap modellen gaat. Black heeft bijv witte accenten (en velgen) waar White just zwarte accenten heeft. Tevens hebben dezelfde geselecteerde dealers de Fiesta "Uniek" http://www.uniekeford.nl/modellen/fiesta-uniek.html In kleur combinatie Wit/Rood Wit/Blauw Rood/Wit Blauw/Wit Waarbij de eerste kleur die van de auto is, en de 2e die van de accenten. Denk hierbij aan spiegel kappen striping en achterspoiler Ook hier.. de overige details : zie website. Details van de brochure (14" velgen) en website (15" velgen) spreken elkaar wat tegen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moris Posted May 12, 2011 Report Share Posted May 12, 2011 zien er niet uit! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jur Posted May 12, 2011 Author Report Share Posted May 12, 2011 zien er niet uit! De jouwe wel? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Razer Posted May 12, 2011 Report Share Posted May 12, 2011 Vind ze niet bepaald bijzonder, iig zou ik niet eerder voor een black or white gaan dan bv een normale fiesta .. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nol Posted May 12, 2011 Report Share Posted May 12, 2011 De witte met zwart dak en zwarte velgen vind ik anders best geslaagd. Jammer dat de velgen wat klein zijn, daarbij zou iets verlagen ook beter staan.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Razer Posted May 12, 2011 Report Share Posted May 12, 2011 16 inch had idd beter gestaan, maakt de auto wat " voller " Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Barcode Man Posted May 12, 2011 Report Share Posted May 12, 2011 Ik volg moris En ja jur de mijne ziet er wel uit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Caesar Posted May 13, 2011 Report Share Posted May 13, 2011 leuk bedacht! Vind de striping ronduit lelijk....hou daar totaal niet van, maar das persoonlijk. wat wel opvalt is de voorbumper, meer USA snit, grille daarentegen minder dan mijn huidige sport. Tevens geen mistlampen.....en matige velgjes....wel mooi zijn de zwarte spiegelkappen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jur Posted May 13, 2011 Author Report Share Posted May 13, 2011 Ik volg moris En ja jur de mijne ziet er wel uit Niet dat ik ze heel aantrekkelijk vind, maar waar ik op doelde is de botte reactie. Iedereen mag van mij een mening hebben, maar zo'n reactie, zonder argumentatie erbij.. vind ik wat kort door te bocht. Ook deze modellen zijn gemaakt voor een grotere groep mensen, en moet die personen aan spreken, zonder dat de auto er extreem duur van wordt. Het aanpassen van details als deze kan je persoonlijk niet de juiste keuze vinden en het ander hebben gedaan. Dat vind ik bijv van de auto van Moris met bepaalde keuzes die hij gemaakt heeft ook (en zo zullen mensen dat over mijn auto vast ook vinden) Maar mij hoor je niet bot zeggen dat ik de auto van Moris 'er niet uit vind zien'. Onderbouw je antwoord, zoals velen wel doen (en ook aangeven dat deze 'unieke' fiesta's niet hun ding zijn).. daar hebben de forum lezers wat aan.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
FFST Posted May 13, 2011 Report Share Posted May 13, 2011 Als je die wit/rode fiesta 200 meter verder op zet en je zou aan mij vragen wat voor auto dat is zou ik zeggen een fiat punto abarth. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maikeltje Posted May 13, 2011 Report Share Posted May 13, 2011 Ook niet mijn ding! Bekende van mij heeft een carbon uitvoering, die kan mij wel wat meer bekoren.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Burrn Posted May 13, 2011 Report Share Posted May 13, 2011 Tis net of ze vergeten zijn wat onderdelen te spuiten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moris Posted May 13, 2011 Report Share Posted May 13, 2011 maak er gewoon geen woorden aan vuil. En ja had de mijne zeker niet ingeruild voor 1 van deze Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Barcode Man Posted May 14, 2011 Report Share Posted May 14, 2011 maak er gewoon geen woorden aan vuil. En ja had de mijne zeker niet ingeruild voor 1 van deze Je punt was al duidelijk de eerste keer kerel Link to comment Share on other sites More sharing options...
..: Iloo :.. Posted May 14, 2011 Report Share Posted May 14, 2011 De witte met zwart dak en zwarte velgen vind ik anders best geslaagd. Jammer dat de velgen wat klein zijn, daarbij zou iets verlagen ook beter staan.. ik sluit me hier bij aan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moris Posted May 14, 2011 Report Share Posted May 14, 2011 Je punt was al duidelijk de eerste keer kerel was een reactie op jur:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrtnHC Posted May 15, 2011 Report Share Posted May 15, 2011 Het idee was leuk, maar ik vind de uitvoering wat minder..? Ben het eens met Nol. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts