rogier Posted March 2, 2005 Report Share Posted March 2, 2005 wie weet hoe kort (in cm) je veren VÓÓR minimaal moeten zijn voor de keuring?? veren voor een zetec-s originele schokdempers.. hij moet verder zakken, is nu al aardig laag maar staat achter net wat mooier (lager), scheelt niet veel maar ik zie alles, en het stoort me enorm! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cocktail Posted March 2, 2005 Report Share Posted March 2, 2005 hoe kort of hoe lang???het enige wat ik kan vinden is:Keuringseisen personenauto's, ophanging1. Personenauto's moeten zijn voorzien van een goed werkend veersysteem. Banden worden niet als deel van het veersysteem beschouwd. 2.De onderdelen van het veersysteem mogen geen breuken of scheuren vertonen, mogen niet ernstig door corrosie zijn aangetast en moeten deugdelijk zijn bevestigd.- Onder 'onderdelen van het veersysteem moeten deugdelijk zijn bevestigd' wordt tevens verstaan: Het hoofdveerblad mag door slijtage tot maximaal 50% van de oorspronkelijke dikte zijn gesleten.- Indien de rand van een veerschotel ten gevolge van roest is afgebrokkeld, wordt dit eveneens als doorgeroest aangemerkt en dient tot afkeur te worden overgegaan.- Veerschotels mogen, indien deze zijn doorgeroest, niet worden gerepareerd. In dit geval moeten deze kompleet worden vervangen.3. Personenauto's moeten zijn voorzien van deugdelijk bevestigde en goed werkende schokdempers4. Onze Minister stelt regels vast omtrent het bepaalde in het tweede en derde lid. - Link to comment Share on other sites More sharing options...
rogier Posted March 2, 2005 Author Report Share Posted March 2, 2005 zo kort als het maar mag zijn, wil ik.. zodat ze vastklemmen als mijn schokdempers helemaal uit staan.. op de brug bijv.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rogier Posted March 2, 2005 Author Report Share Posted March 2, 2005 als dat niet zo is dan liggen ze als het ware los in de schokdempers en dan wordt hij afgekeurd bij de eerstvolgende keuring en dat moeten we niet hebben.. ik wil hem gewoon zo laag als hij kan aan de voorkant.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts