Jump to content

Juridische Hulp

FFST
 Share

Recommended Posts

Dag allemaal,

Ik had afgelopen week van school een e-mail gehad en ik wil deze graag voor een deel met jullie delen. Ik hoop dat je het uit eindelijk nooit hoeft te gebruiken, maar ik vond het wel handig om te weten dat het er is.

Het gaat namelijk om juridisch advies. Je kunt op verschillende manieren in contact komen met de advies gevers bijvoorbeeld: e-mailen, chatten, bellen of op kantoor langs gaan. Zo ver hun een advies kunnen geven is het geheel gratis. Je betaald enkel als je per telefoon je vraag wilt stellen.

http://www.juridischloket.nl/contact/Pages/default.aspx

Ik zelf heb nog geen vraag ingezonden, heb enkel hun site bekeken. Ik hoop in ieder geval dat iemand zijn of haar voordeel hier mee kan doen.

Ik weet niet of dit "legaal" is op deze site, zo niet dan kan deze topic verwijderd worden.

MVG.

Het zal denk ik wel mogen...maar vraag me af of het een aanvulling is voor het fiesta-forum.

Voor mij is het in ieder geval niet interessant.. :)

Totdat er wat gebeurd. Voor mij is het ook niet intressant. Hoop het ook niet nodig te hebben ;)

Maar mocht er onverhoopt wat gebeuren kan dit best handig zijn om een zaak even te bespreken of voor te leggen (mocht je bv geen rechtsbijstand hebben).

Ik zelf heb juridische hulp zelf ook nooit nodig gehad. Ik dacht het zelf ook nooit nodig te hebben, tot ik een auto kocht. Er werden wat meer opties beloofd dan dat de auto werkelijk had.

Ben er met de verkoper wel uitgekomen, maar had liever vooral ook mijn rechten willen weten aangezien de verkoper zich zelf beroepte op druk en zet fouten.....

De verkoper probeerd je daarmee buiten spel te zetten, maar juridisch werkt het zo niet allemaal.

Share

• Create New...