chip Posted April 23, 2014 Author Report Share Posted April 23, 2014 Wat zou het kosten voor een MK7.5 5 deurs? Ziet er wel erg netjes en strak uit zeg! ik geef iedereen via een PB een antwoord. betreffende de kosten. een detail voor een fiesta duurt ongeveer 7 uur. ongeacht welk type. het tijdsverschil zit hem in de aard van de correctie en de staat van de lak. vwb de evt kosten maakt het niet uit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
chip Posted April 23, 2014 Author Report Share Posted April 23, 2014 zaterdag een week geleden was Danny op bezoek met zijn mooie witte mk7 ik had nog geen tijd gehad om de foto's eerder te plaatsen. de auto zag er piekfijn uit echter na het wassen en kleien en de eerste polijststappen komt de diepe glans helemaal tevoorschijn normaal gebruik ik een glaze op een auto om de lak te voeden, maar op een witte auto gebruik ik liever een pre-wax cleaner. zodat de wax bijzonder goed hecht. hier de warme glans na de cleaner en nog wat plaatjes van het overzicht Link to comment Share on other sites More sharing options...
roy1d Posted April 23, 2014 Report Share Posted April 23, 2014 Hey Corne , Youngtimer korting toch zeker! Doe je daar ook aan Ik ben voor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jur Posted April 23, 2014 Report Share Posted April 23, 2014 Doe je daar ook aan Ik ben voor Ik ben bang dat hoe ouder de auto wordt, des te meer werk eraan zit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
roy1d Posted May 2, 2014 Report Share Posted May 2, 2014 Ik ben bang dat hoe ouder de auto wordt, des te meer werk eraan zit. Ssssssht niet verklappen Link to comment Share on other sites More sharing options...
chip Posted May 2, 2014 Author Report Share Posted May 2, 2014 Ssssssht niet verklappen echter...het resultaat is er dan ook naar maar... hoe groot moet de korting dan zijn?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Razer Posted May 2, 2014 Report Share Posted May 2, 2014 Heb nog een leuk projectje voor je. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Svdriel Posted May 2, 2014 Report Share Posted May 2, 2014 echter...het resultaat is er dan ook naar maar... hoe groot moet de korting dan zijn?? Leeftijdskorting : 1% per levensjaar Haha... Dus in mijn geval 23% korting Link to comment Share on other sites More sharing options...
sham27 Posted May 4, 2014 Report Share Posted May 4, 2014 Na gister de auto van m'n vriendin te hebben gewassen vandaag de auto nagelopen met QD+. Voor het eerst dat ik dit gebruik, na het gistermiddag te hebben ontvangen. Maar wat een topspul tot op heden zeg! Heeft alle opgedroogde waterdruppels voor 95% weggekregen, wat me normaal met Perfetto niet lukt. Daarnaast érg mooie, diepe glans. Nu even afwachten wat het qua beading en sheeting gaat doen, maar als dat ook goed is weet ik in ieder geval wat ik voortaan ga gebruiken tussen de wax beurten door! Trouwens ook nieuwe doeken gebruikt die ik iedereen kan aanraden: CarPro Boa (oranje) Link to comment Share on other sites More sharing options...
chip Posted May 4, 2014 Author Report Share Posted May 4, 2014 Leeftijdskorting : 1% per levensjaar Haha... Dus in mijn geval 23% korting voor deze keer wil ik dat doen (bij uitzondering!!!!) stuur me maar een PB Link to comment Share on other sites More sharing options...
franzie Posted May 5, 2014 Report Share Posted May 5, 2014 Na gister de auto van m'n vriendin te hebben gewassen vandaag de auto nagelopen met QD+. Voor het eerst dat ik dit gebruik, na het gistermiddag te hebben ontvangen. Maar wat een topspul tot op heden zeg! Heeft alle opgedroogde waterdruppels voor 95% weggekregen, wat me normaal met Perfetto niet lukt. Daarnaast érg mooie, diepe glans. Nu even afwachten wat het qua beading en sheeting gaat doen, maar als dat ook goed is weet ik in ieder geval wat ik voortaan ga gebruiken tussen de wax beurten door! Trouwens ook nieuwe doeken gebruikt die ik iedereen kan aanraden: CarPro Boa (oranje) Waar heb jij die doeken besteld? Ik heb gekeken op carclean, maar daar zijn de verzendosten 6.50 en de doeken zelf 15 euro! Link to comment Share on other sites More sharing options...
sham27 Posted May 5, 2014 Report Share Posted May 5, 2014 Waar heb jij die doeken besteld? Ik heb gekeken op carclean, maar daar zijn de verzendosten 6.50 en de doeken zelf 15 euro! Waxworld. Samen met wat andere spullen boven de 50,- dus gratis verzenden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
chip Posted May 5, 2014 Author Report Share Posted May 5, 2014 Waxworld. Samen met wat andere spullen boven de 50,- dus gratis verzenden. evt kan ik een groupsbuy opzetten voor doeken en washandschoenen!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
chip Posted May 5, 2014 Author Report Share Posted May 5, 2014 Waxworld. Samen met wat andere spullen boven de 50,- dus gratis verzenden. evt kan ik een groupsbuy opzetten voor doeken en washandschoenen!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danny 123 Posted May 7, 2014 Report Share Posted May 7, 2014 ik ben er voor in. ik gebruik er nog wel wat Link to comment Share on other sites More sharing options...
richard b Posted May 14, 2014 Report Share Posted May 14, 2014 volgens mij doet carclean ook dat soort dingen geeft ook kortingen voor een club moet je even contact met ze opnemen. Heb zelf alles daar weg, wil geen reclame maken maar ben uitermate tevreden daar mijn favoriete merk is Poor boys world . Link to comment Share on other sites More sharing options...
chip Posted May 14, 2014 Author Report Share Posted May 14, 2014 volgens mij doet carclean ook dat soort dingen geeft ook kortingen voor een club moet je even contact met ze opnemen. Heb zelf alles daar weg, wil geen reclame maken maar ben uitermate tevreden daar mijn favoriete merk is Poor boys world . ik heb ook heel veel van carclean. ik haal wel eens producten uit de usa. met grote aantallen kan dat flink voordeel opleveren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barbapapa Posted May 19, 2014 Report Share Posted May 19, 2014 ziet er netjes uit hoor. ikzelf heb een fiesta mk7 Panther black (3 deurs) en die zit ook goed onder de swirlss en krasjes. (heb de auto 2 maanden geleden gekocht en begin me er nu toch wel een beetje aan te ergen. wat zou het kosten om mijn auto een keer langs te brengen ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
chip Posted September 8, 2014 Author Report Share Posted September 8, 2014 afgelopen zaterdag de fiesta van Marcella onder handen genomen. de lak voelde schraal aan volgens Marcella en dat was niets teveel gezegd. de auto bij aankomst en na het wassen na het wassen gestart met kleien en na 1/3 motorkap was de klei al flink vervuild. dat verklaart het schrale gevoel op de lak de glans kwam na het kleien alweer tevoorschijn en na 2 keer polijsten ook de diepte en de spiegeling op het achterscherm zaten wat gebruikerssporen van andere weggebruikers en na 2 keer polijsten de auto in zijn geheel 2 keer gepolijst en voorzien een glaze en gekozen voor de collinite 476 wax, omdat de auto veel buiten staat en de winter er aankomt Link to comment Share on other sites More sharing options...
NepGangster Posted September 8, 2014 Report Share Posted September 8, 2014 Een waar spiegeltje. Prachtig gepoetst. Link to comment Share on other sites More sharing options...
the black devil Posted September 9, 2014 Report Share Posted September 9, 2014 van dit naar dit krijg je uiteindelijk dit ook deze, maar gedaan tijdje terug. van dit naar dit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NepGangster Posted September 9, 2014 Report Share Posted September 9, 2014 Wat is er in godsnaam gebeurt met die motorkap man? Heeft iemand dat als bed gebruikt ofzo? :S Link to comment Share on other sites More sharing options...
the black devil Posted September 9, 2014 Report Share Posted September 9, 2014 Wat is er in godsnaam gebeurt met die motorkap man? Heeft iemand dat als bed gebruikt ofzo? :S steenslag weg gewerkt, en compleet gewetsand, was een foto van tussen door motorkap was zo goed als mat zwart. heb terplekke de vraag gekregen daar, of ik wel goed wijs was en geld te veel had om naar de spuiter te gaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts