Jump to content

Wheelz onder mijn Kaatje :)

TaMMie
 Share

Recommended Posts

Wel vett velgen Tammie.....

Ik zou zeggen doen!!! (als ze en beetje te betalen zijn he??)

Mzzls

Heb een mailtje gehad en ze zijn goed te betalen:

16" zonder banden: ? 532,-

Met Dunlop 195/40/16: ? 1032,-

Als ze in de juiste steek en ET-waarde te krijgen zijn komen mijn huidige velgen denk ik binnenkort in de verkoop :D

Vervelend is dat...wachten op mailtjes met antwoorden :)

Staat erg goed! en nou nog een 2005 KA dashboard mod erin doen! :wink:

Een van onze leden heeft al nagevraagd of het mogelijk is maar het gaat niet passen helaas. :cry:

hoe kan dat nou weer. de vorm van de ka is toch niet gewijzigd? dus oude dashboard 100% eruit, nieuwe erin, moet toch kunnen?

@Miquel: Ik heb nu 15"-ers jah met 195/45/15 bandjes

@Edwin: Het schijnt dat de vorm anders is. Ik quote ff een stukje uit ons forum:

Bij Ford Duitsland zeiden ze dus dat de inbouw van het nieuwe dashbord unit niet kon omdat bepaalde breedte's niet overeen kwamen met het onderste gedeelte van het interieur het is wel te plaatsen alleen past het niet mooi dus met gevolg dat overal kieren en naden te zien zijn. Dit probleem heb je dus ook met het nieuwe interieur van de gewone KA.

Bij Ford Duitsland zeiden ze dus dat de inbouw van het nieuwe dashbord unit niet kon omdat bepaalde breedte's niet overeen kwamen met het onderste gedeelte van het interieur het is wel te plaatsen alleen past het niet mooi dus met gevolg dat overal kieren en naden te zien zijn. Dit probleem heb je dus ook met het nieuwe interieur van de gewone KA.

Kieren en naden? daar heb je toch KIT voor bij de bouwmarkt? :biglaugh::wink:

• 2 weeks later...

Bad news in mijn mailbox:

Ik heb gisteren een telefoontje van KMC gehad, dat de SR6 helaas niet leverbaar is. Ze konden niet zeggen wanneer deze binnen zou komen.

Mijn excuses hiervoor en ook names KMC.

:(:(:({verdriettig}{verdriettig}{verdriettig}

*zucht*...moek weer op zoek naar andere....

Share

• Create New...