Jump to content
Fiestaclub.nl
richard b

Fiesta MK8 Titanium Powershift Magnetic grey

Recommended Posts

Dat is een niet alledaagse kleur:D
Ik ben benieuwd naar een foto wanneer ze geplaatst zijn!

Dat ziet er goed uit!

Net als Harry, heel benieuwd naar een foto als ze onder de auto zitten.

Bedankt mensen ,kan zelf ook niet wachten volgende week zaterdag eerst de banden er weer omheen en dan tot maart wachten grrrrrr

Toch geen verkeerde werkplek lijkt me :-)20160108_114722_zpsiyxjk5he.jpg

20160113_095905_zpsbuw172qf.jpgHad de auto deze even mee aan boord niks aan de hand bijn min 24 lang leve raamverwarming .

20160112_094717_zpsq2stzsri.jpg20160112_152946_zps0ykdwcdv.jpg20160112_142615_zpsm9xkbib8.jpg

Mooie plaatjes richard! Sommige mensen hebben een bevoorrechte positie met hun baan, mooi om te zien:grin:

Stukken beter. Zit zelf ook weer te denken om de zomerslofjes weer te gebruiken..
Moet je nou eens kijken hoe veel verschil een setje velgen maken :)

Ik ben benieuwd hoe de velgen er in de zon uit zien!
De 2 foto's van nu lijken ze net zwart, en volgens mij zijn ze dat totaal niet :)

Dank je Sander lijkt ook stukken beter.

zal als het een zonnige dag is even foto's maken ze zijn antraciet met alu flakes erdoor iets grover dan normale metallic verf

Nog wel eens nagedacht over de Black Edition grill?
Past misschien wel leuk bij de rode buitenspiegels..

ford-fiesta-vii-facelifting-black-editio

Hoi Sander

Laat ik dat nu net niks vinden zo een rode streep om de gril de onderste Diffusor vind ik nog wel wat hebben maar de bovenste 2 NEEEEH :-)

Zo ook maar eens afstoffen hier, weinig tijd de laatste tijd zit hier dus met Beving ellende van de NAM huis valt uit elkaar letterlijk en figuurlijk hoop schade hoop ellende.

Maar goed ik wil graag een achteruit camera inbouwen heeft iemand enig idee of het in de Titanium versie al voorbereid is en dat ik de originele camera zo kan aansluiten en inleren.

Mij staat bij dat iemand op het forum dit al eens had gedaan ,maar kan er niks meer over terugvinden.

AKW heeft dit gedaan bij zijn MK7,5. Op het Focus Forum heeft hij een keer ingehaakt op een draadje. Hieronder staat de link. Wanneer het schermpje dus de groene connector heeft, ben je al een stap verder. De bekabeling is redelijk goed te doen.

De camera loopt over de LIN bus, hetzelfde als de alarmsensoren.

http://focusclub.nl/forum/showthread.php?t=46947&page=2

Na een lange afwezigheid maar weer eens wat laten horen, door alle aardbeving ellende hier wat al onze tijd heeft opgeslokt.

Hebben we dus wat nieuws  gisteren de Fiesta 2017 bestelt ecoboost powershift Titanium met een aantal opties waaronde B&O geluid installatie en 8 inch scherm. 

On 6-5-2017 at 17:37, richard b said:

Na een lange afwezigheid maar weer eens wat laten horen, door alle aardbeving ellende hier wat al onze tijd heeft opgeslokt.

Hebben we dus wat nieuws  gisteren de Fiesta 2017 bestelt ecoboost powershift Titanium met een aantal opties waaronde B&O geluid installatie en 8 inch scherm. 

Ben zeer benieuw naar je ervaringen Richard! Vooral het multi media gedeelte met de audio!

On ‎6‎-‎5‎-‎2017 at 17:37, richard b said:

Heel mooi vooruitzicht, het "lange" wachten kan beginnen.....

Ik mag nog "iets" langer wachten, wil een Active versie met powershift in magnetic grijs en dat wordt dus 2018.....

On ‎5‎-‎6‎-‎2017 at 10:42, NeverDespair said:

Heel mooi vooruitzicht, het "lange" wachten kan beginnen.....

Ik mag nog "iets" langer wachten, wil een Active versie met powershift in magnetic grijs en dat wordt dus 2018.....

ook niet verkeerd nu ook maar wachten wanneer er onderdelen loskomen voor de verkoop heb al weer wat dingen gezien die er op gaan komen