Jump to content

Tomtom Go750 A-stijl Houder

Recommended Posts

Ik heb voor mijn Fiesta mk6,5 een Tomtom GO 750 gekocht.

nu staat op de accessiore site van Ford dat er voor de Mk6(.5) een A-stijl houder is voor de GO750.

http://www.fordeumicrosites.com/nl-NL/prod...9033&sort=0

nou ben ik langs 2 dealers gegaan en die vertellen mij allebei dat dit niet geschikt is voor de Fiesta Mk6.5.

ik ben al met Ford Nederland aan het mailen of zei weten hoe dit komt.

maar heeft iemand ervaring met de a-stijl houder van ford of een alternatief om me GO750 aan de A-stijl te bevestigen?

Bij mij werken zuignappen nooit zo goed, vallen er altijd na 1 uur af. Ik zelf heb steun die je bovenop je dashboard kunt zetten, is bij de MK6.5 helemaal makkelijk met dat bakje wat boven in zit.

Ja inderdaad die zuignappen zijn helemaal niks...

maar het voordeel van die A-stijl houder is dat er ook gelijk de accu/tmc draden in verwerkt zitten.

dus tomtom erop zonder dat je overal kabels hebt lopen...

Ja, je moet even afwegen hoevaak je een tomtom gebruikt. Ik gebruik maximaal 10x per jaar een tomtom.

Gewoon oplader in de aansteker andere eind in de tomtom en de rest van het snoer oprollen elastiekje omheen en leg dat dan in het midden.

Maar als je dagelijks een tomtom gebruikt snap ik dat je het snoer dan wel als storend ervaard.

• 2 weeks later...

vandaag toch eindelijk een reactie van Ford Nederland gehad.

de steun die op de accesoire site staat van ford past niet in de Fiesta MK6(.5)

beetje vreemd dat hij dan nog steeds op de site staat...

Ik heb voor mijn Fiesta mk6,5 een Tomtom GO 750 gekocht.

nu staat op de accessiore site van Ford dat er voor de Mk6(.5) een A-stijl houder is voor de GO750.

http://www.fordeumicrosites.com/nl-NL/prod...9033&sort=0

nou ben ik langs 2 dealers gegaan en die vertellen mij allebei dat dit niet geschikt is voor de Fiesta Mk6.5.

ik ben al met Ford Nederland aan het mailen of zei weten hoe dit komt.

maar heeft iemand ervaring met de a-stijl houder van ford of een alternatief om me GO750 aan de A-stijl te bevestigen?

Ik heb er ook een laten inbouwen, is wel MK7 voordeel is dat je TomTom meteen geladen word en geen vervelende snoeren over je dash, ik ben er tevreden over

P1020907.jpgP1020913.jpg

Share

• Create New...