Jump to content

banden 205

marco
 Share

Recommended Posts

op de 16 inch futura velgen 7 spaaks passen hier ook 205 banden op, of ids de velg te smal heb er dus nu 195 banden op

marco

Ik zou toch gaan voor 7.5" velgen , zodat de velg er beetje op getrokken staat --> zeer mooi !! Gewone breedte voor een 205 is 7 dacht ik

Ik geloof niet dat dat zijn vraag is.............. hij heeft al velgen en wil weten of die 205 banden passen. Van belang is iig om te weten wat de breedte is van de velg......

op de 16 inch futura velgen 7 spaaks passen hier ook 205 banden op, of ids de velg te smal heb er dus nu 195 banden op

marco

Ik zou toch gaan voor 7.5" velgen , zodat de velg er beetje op getrokken staat --> zeer mooi !! Gewone breedte voor een 205 is 7 dacht ik

Ik geloof niet dat dat zijn vraag is.............. hij heeft al velgen en wil weten of die 205 banden passen. Van belang is iig om te weten wat de breedte is van de velg......

Op die velgen gaan geen 205 banden, alee... het gaat wel he maar dan staan je banden bol en dat is echt geen zicht

• 4 weeks later...

Dat past met gemak eronder.

Kzelf neem me banden altijd breder dan de velg.

Ten eerste vink het geen gezicht als de velgen er buiten steken en als je banden dan naar binnen staan. K krijg dan het idee, k kan geen bredere betalen en het stuk dat op de velgrand val staat dan ook omhoog, dus sluit niet aan.

Ten tweede,je hebt veel minder kans op stoeprand schade.

Share

• Create New...