marco Posted February 13, 2005 Report Share Posted February 13, 2005 op de 16 inch futura velgen 7 spaaks passen hier ook 205 banden op, of ids de velg te smal heb er dus nu 195 banden opmarco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yamaha Power Posted February 15, 2005 Report Share Posted February 15, 2005 op de 16 inch futura velgen 7 spaaks passen hier ook 205 banden op, of ids de velg te smal heb er dus nu 195 banden opmarcoIk zou toch gaan voor 7.5" velgen , zodat de velg er beetje op getrokken staat --> zeer mooi !! Gewone breedte voor een 205 is 7 dacht ik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bart Posted February 15, 2005 Report Share Posted February 15, 2005 op de 16 inch futura velgen 7 spaaks passen hier ook 205 banden op, of ids de velg te smal heb er dus nu 195 banden opmarcoIk zou toch gaan voor 7.5" velgen , zodat de velg er beetje op getrokken staat --> zeer mooi !! Gewone breedte voor een 205 is 7 dacht ikIk geloof niet dat dat zijn vraag is.............. hij heeft al velgen en wil weten of die 205 banden passen. Van belang is iig om te weten wat de breedte is van de velg...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yamaha Power Posted February 15, 2005 Report Share Posted February 15, 2005 op de 16 inch futura velgen 7 spaaks passen hier ook 205 banden op, of ids de velg te smal heb er dus nu 195 banden opmarcoIk zou toch gaan voor 7.5" velgen , zodat de velg er beetje op getrokken staat --> zeer mooi !! Gewone breedte voor een 205 is 7 dacht ikIk geloof niet dat dat zijn vraag is.............. hij heeft al velgen en wil weten of die 205 banden passen. Van belang is iig om te weten wat de breedte is van de velg......Op die velgen gaan geen 205 banden, alee... het gaat wel he maar dan staan je banden bol en dat is echt geen zicht Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted February 15, 2005 Author Report Share Posted February 15, 2005 ja dat dacht ik albedankt marco Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted February 19, 2005 Author Report Share Posted February 19, 2005 mijn broer heeft nog 16inch ghia velgen van zijn focus passen deze er dan wel op, zijn overigens 205 banden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miquel Posted February 27, 2005 Report Share Posted February 27, 2005 Mhhh weet iemand of ik 225 banden kwijt kan onder mijn fiesta?????Ik heb echt geen idee.. iemand??MzzlsOh ja de velg is 17 inch en heeft een ET van 35.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kevinio Posted March 22, 2005 Report Share Posted March 22, 2005 Dat past met gemak eronder. Kzelf neem me banden altijd breder dan de velg. Ten eerste vink het geen gezicht als de velgen er buiten steken en als je banden dan naar binnen staan. K krijg dan het idee, k kan geen bredere betalen en het stuk dat op de velgrand val staat dan ook omhoog, dus sluit niet aan.Ten tweede,je hebt veel minder kans op stoeprand schade. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts