Mitch ST Posted August 1, 2010 Report Share Posted August 1, 2010 Goeiedag mensen! Ik ben Mitchell de Haas ben 20 jaar oud en heb ook een Fiesta. Een (nog standaard) ST uit 03-2005 Panther Black gewoon zwart dak en Rood/zwarte bekleding. Ik heb hem al weer een jaar zowat , ben er dol gelukkig mee! Zat nou op deze site te kijken heb me meteen aangemeld voor een Plus+ registratie, want wil ook het een en het andere modificeren aan het blok. Dus bij deze aangenaam kennis te maken. Gr Mitch Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miquel Posted August 1, 2010 Report Share Posted August 1, 2010 Welkom, ben benieuwd wat je gaat midificeren, ben zelf ook een beetje aan het rond kijken. Buiten een K&N 57I set komt er een Mongoose Cat-back en flexpipe. Wellicht nog chiptuning oid. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Barcode Man Posted August 1, 2010 Report Share Posted August 1, 2010 Welkom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moris Posted August 1, 2010 Report Share Posted August 1, 2010 Welkom! Ben benieuwd naar de veranderingen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ives black fiesta Posted August 2, 2010 Report Share Posted August 2, 2010 Welkom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrtnHC Posted August 2, 2010 Report Share Posted August 2, 2010 Welcome! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dwerg85 Posted August 4, 2010 Report Share Posted August 4, 2010 Welkom Het begint aardig te stromen met ST'tjes Er zijn op de markt leuke kitjes die je zo een boost geven naar de 200 pk. Beetje rondneuzen kan geen kwaad. Succes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mitch ST Posted August 7, 2010 Author Report Share Posted August 7, 2010 Van de week een K&N Kit erop gezet, dat merk je wel meteen trekt veel beter en het geluid is natuurlijk veel mooier!! Kwam er ook achter dat in de lucht inlaat 2 scheuren zaten van dik 6 cm langs ongeveer vandaar dat hij niet zo lekker trok voorheen hoop valse lucht natuurlijk, en bij stationair sprong het toerental voortdurend dat is nou ook meteen afgelopen dus heeft bij mij veel baat gehad. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts