raymster Posted July 21, 2010 Report Share Posted July 21, 2010 hallo allemaal weet iemand een goede autospuiterij in de buurt van papendrecht want wil wat onderdelen laten spuiten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jur Posted July 22, 2010 Report Share Posted July 22, 2010 hallo allemaal weet iemand een goede autospuiterij in de buurt van papendrecht want wil wat onderdelen laten spuiten Wat wil je gespoten hebben ? Mn schoonvader wil nog wel eens wat onderdeeltjes voorbehandelen en dan laten spuiten bij een professionele spuiterij... (hij doet dat al bijna 30 jaar als hobby .. maar laat het spuiten zelf tegenwoordig doen) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex1987 Posted July 23, 2010 Report Share Posted July 23, 2010 Wat wil je gespoten hebben ? Mn schoonvader wil nog wel eens wat onderdeeltjes voorbehandelen en dan laten spuiten bij een professionele spuiterij... (hij doet dat al bijna 30 jaar als hobby .. maar laat het spuiten zelf tegenwoordig doen) Hey Jur, ik ben op zich wel geïnteresseerd... ik heb een voor- en achterbumper en de sideskirts van een ST liggen die ik wil laten spuiten dus als je wat info voor me heb graag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jur Posted July 23, 2010 Report Share Posted July 23, 2010 Hey Jur, ik ben op zich wel geïnteresseerd... ik heb een voor- en achterbumper en de sideskirts van een ST liggen die ik wil laten spuiten dus als je wat info voor me heb graag. stuur ff een pm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnevld Posted December 12, 2011 Report Share Posted December 12, 2011 Autoschadeland in Stolwijk (vlakbij bergambacht / gouda) Volgendsmij wel bij jou om de hoek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts