Soundraiser Posted May 14, 2010 Report Share Posted May 14, 2010 Zo, gisteravond zijn Pim en Ik vanaf Hoek van Holland afgereisd naar FITP 2010. Op dit moment zitten we heerlijk aan de koffie in een Litte Chef bij ons hotel. Hopelijk is het bij jullie droog, hier zitten we heerlijk in de zon en hebben reeds genoten van een bezoek aan Huntingdon en een rondrit door de omgeving. Ons uitzicht vanochtend op de terminal in Harwich. Pim bellend dat hij veilig is aangekomen in Engeland. We vervolgen Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted May 14, 2010 Report Share Posted May 14, 2010 Veel plezier, en de groeten aan onze Britse vrienden! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soundraiser Posted May 14, 2010 Author Report Share Posted May 14, 2010 Zo net even bij onze "autopoets vrienden" geweest, en deze hebben voor 16,50 euro mijn feestje helemaal gereinigd, zoals enkelen van Keulen weten was hij niet helemaal zuiver meer. Maar nu weer wel, echter was de opper"poets vriend" niet meer helemaal vrolijk Voor de behandeling Na de behandeling (Gelukkig kom ik volgend jaar pas weer) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soundraiser Posted May 15, 2010 Author Report Share Posted May 15, 2010 Zo het is nu zaterdagochtend en we zitten weer gezellig in het restaurant aan de koffie en hebben net ons ontbijt naar binnen. Het is hier geweldig weer, zon schijnt, blauwe lucht en windstil. Kortom kan niet beter Straks reizen we af naar Huntingdon Racecourse om onze engelse vrienden te helpen opbouwen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Razer Posted May 15, 2010 Report Share Posted May 15, 2010 Ik ben benieuwd tom Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Barcode Man Posted May 15, 2010 Report Share Posted May 15, 2010 Leuk verslagje zo Hopend dat jullie wat goed weer mee krijgen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Crow Posted May 15, 2010 Report Share Posted May 15, 2010 Zo net even bij onze "autopoets vrienden" geweest, en deze hebben voor 16,50 euro mijn feestje helemaal gereinigd, zoals enkelen van Keulen weten was hij niet helemaal zuiver meer. Sinds vorig jaar heb ik ook ervaring met onze 'autopoets vrienden' en we zijn nog steeds bezig om ze naar Nederland te krijgen want daar kan geen wasstraat of washok tegenop Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andie Posted June 5, 2010 Report Share Posted June 5, 2010 So where are the rest of the pictures Tom? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts