Jump to content
Fiestaclub.nl
Jur

Zomer Bbq Meeting

Recommended Posts

In het venster hieronder vindt je alle informatie over de meeting. Wil je deelnemen aan de meeting dan kan je je hier via de website aanmelden. In dit topic kan je discussiëren over de meeting. Het is niet nodig om aan te geven of je wel of niet komt want de deelnemers kan iedereen zien in het venster hieronder.

Zoals vorig jaar willen wij (Black Jackie en ik) wederom bij ons thuis een fiestaclub zomer BBQ organiseren.

Vorig jaar hebben we met succes dit mogen organiseren en het leek ons een leuk idee om dit dit jaar wederom te doen.

De bedoeling:

Zondag 29 aug 2010, vanaf een uur of 13:00 tot ..ehhm de kaarsjes uit gaan.

We beginnen om 13:00u met koffie, thee, limonade.

Daarbij wat:

• chips
  • nootjes
  • oven snacks

Rond een uur of 17:00u steken we dan de BBQ aan.

- luxe BBQ arrangement via Barbeque.nl (vlees, sauzen etc) zoals het er nu naar uitziet bestaande uit:

• Gemarineerde bieflap
  • Gemarineerde kipfilet
  • Gemarineerde speklap
  • Gemarineerde filetkarbonade (zonder been)
  • 2 stokjes kipsaté
  • Hamburger
Inclusief:

• Stokbrood & kruidenboter
  • Sauzen en Salade Selectie
  • wereld beroemde eigen gemaakte (kipkerrie) salade.
  • Gasbarbecue inclusief gasfles
  • Porseleinen borden
  • RVS bestek, Tangen en opscheplepels
  • Servetten(met speciale wensen kan rekening gehouden worden voor bijv vegetarisch of halal, behalve voor Soundraiser :-P )
  • Fris/Bier/Sap
  • en een btje muziek voor de achtergrond..

en nu hopen op mooi weer, al zullen we wederom de party tenten (2stuks ven 6x3m) neerzetten.

De kosten worden in tegenstelling tot eerder aangegeven 17,50 per persoon.

gr

Black Jackie en Jur

Zoals vorig jaar willen wij (Black Jackie en ik) wederom bij ons thuis een fiestaclub zomer BBQ organiseren.

Waar staat jullie huis (woonplaats)

Ilona

leuk idee...

was inderdaad vorig jaar een succes....

onze agenda gaat nog niet zo ver (ivm werk),

maar als we het weten dan zijn we uiteraard weer van de partij als jullie dat ook op prijs stellen :oops:

Ik ben erbij :) .. wordt een gezellig ritje uit friesland maar dat moet dan maar.

Kan ik gelijk de fiesta onthullen voor diegene die er niet bij zijn op de Ford Fair

moet het nog ff checke maar ik denk wel dat ik er weer bij ben. en aangezien ik er op de ford fair waarschijnlijk niet ben heb ik pas bij de bbq de primeur voor je fiesta razer ;)

Ja aangezien ik vorig jaar niet kon komen moet het natuurlijk nu wel lukken.Moet die dag wel werken maar ga vrij vragen.En ik geloof wel dat het zal goed komen.

Zal eens kijken of ik het dit jaar wel red, afgelopen jaar op het allerlaatste moment afgezegd.... ik moest naar mijn vriendin toe. Zij woont nou eenmaal niet om de hoek.... helaas :|

Lijkt me erg gezellig, meteen een mooi moment om kennis te maken met andere forumleden, daar ik een nieuw lid ben. Ik kan het nu nog niet aangeven maar te zijner tijd wel :D

Wij bianca en michael) zijn ook van de partij bij deze BBQ

vorig jaar was het ook gezellig dus kunnen we het dit jaar ook niet voorbij laten gaan

Kan er iemand een inschrijf topic van maken. zodat we een beter overzicht hebben wie er komen?

Ik ben er uiteraad ook ;-)

Kan er iemand een inschrijf topic van maken. zodat we een beter overzicht hebben wie er komen?

Ik ben er uiteraad ook ;-)

EDIT: Meeting is inmiddels aangemaakt en iedereen kan zich nu via de website aanmelden.

Even een schopje omhoog.....

Aanmelden kan natuurlijk nog steeds..

goed dat je het zegt, moest me nog aamelden ;)

onze tuin te groot voor 13 personen..

dus er moet meer bij...

want misschien moet de auto van jur uit de garage getild worden :?

Hebben de mensen die zich hebben aan gemeld nog speciale wensen? ( wel haalbare wensen ;-))

Ben een lijstje aan het maken , zodat we voor het weekend een definitieve bedrag kunnnen zeggen en het totaal bedrag wordt €17,50 per persoon. Nu nog de aangemelde mensen persoonlijk pm'n

Ook het openings topic is zojuist aangepast.

Tegen die tijd is de bestrating van de tuin als het goed is ook af.. en is er dus weer ruimte genoeg (-:

Indien je je nog niet hebt aangemeld via de daarvoor bestemde pagina (zie eerste post in dit topic) dan kan je dat nu nog doen. Alleen de personen die zich daar hebben aangemeldt krijgen een PM met verdere gegevens.

Dus Soundraiser, nog wel ff doen :-P

Hebben de mensen die zich hebben aan gemeld nog speciale wensen? ( wel haalbare wensen ;-))

Ben een lijstje aan het maken , zodat we voor het weekend een definitieve bedrag kunnnen zeggen, en dan de aangemelde mensen persoonlijk pm'n

aan mij heb je een makkie, ik eet en drink (bijna) alles ;)

Kunnen er schaars geklede vrouwen komen die de auto's kunnen wassen ?

owja snif het laatste ritje van de fiesta :({cry}{cry}

ja dat is misschien ook wel een idee, weer eens wat anders :grin:

maar hoezo laatste ritje? is je motor dan aan de beurt ofzo?

Zelf die schaars gekleedde vrouwen meebrengen zou ik zeggen.

Water hebben we hier wel :-P

maar als de auto toch zn laatste ritje krijgt.. gaat het je vast niet om het wassen.