maurice Posted April 23, 2010 Report Share Posted April 23, 2010 Hallo, Ik zit te kijken naar K6 spiegels, en ben heel benieuwd hoe deze op een fiesta (xr2I) staan. Heeft iemand hier een foto van of zou iemand deze willen `shoppen` voor me? (ps, deze fiesta is niet van mij, volledige rechterkant ligt nog in elkaar maar word binnenkort gespoten, vandaar de nieuwe spiegels met knipperlicht, kunnen de bolletjes uit de zijpanelen.) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jur Posted April 23, 2010 Report Share Posted April 23, 2010 De fiesta op de foto is volgens mij die van Tazzie (zoals hij bekend is op Fordworld), maar kan er naast zitten. Persoonlijke mening: Laat AJB die spiegels lekker in de winkel liggen. Ze dien ENORM afbreuk aan delijnen van de mk3. De MK3 is geen auto met moderne strakke lijnen, maar met relatief vloeiende lijnen .... een spiegel als deze past totaal niet bij de rest ... een shop ga ik er dan ook niet van maken Link to comment Share on other sites More sharing options...
maurice Posted April 23, 2010 Author Report Share Posted April 23, 2010 De fiesta op de foto is volgens mij die van Tazzie (zoals hij bekend is op Fordworld), maar kan er naast zitten. Persoonlijke mening: Laat AJB die spiegels lekker in de winkel liggen. Ze dien ENORM afbreuk aan delijnen van de mk3. De MK3 is geen auto met moderne strakke lijnen, maar met relatief vloeiende lijnen .... een spiegel als deze past totaal niet bij de rest ... een shop ga ik er dan ook niet van maken Daar ben ik dus ook bang voor, vandaar de shopvraag. (btw, mooie fiesta zo hoor!!) Link to comment Share on other sites More sharing options...
maurice Posted July 7, 2010 Author Report Share Posted July 7, 2010 De fiesta is ondertussen (weer eens) gespoten en de originele handgreepjes en spiegels zijn nu gewoon meegespoten. Mocht iemand nog eens hele mooie spiegels met knippers weten, misschien de volgende ronde maar voor nu laat ik het zo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tazzie Posted October 7, 2013 Report Share Posted October 7, 2013 Dit is idd mijn "oude" fiesta. Deze is voor zover ik weet, op het moment in gebruik voor hillclimbs in belgie. Ondertussen is er weer een Fez terug op de oprit. Mvg Roy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts