Jump to content
Fiestaclub.nl
Soundraiser

Ford Fabrieksbezoek Afspreek Topic

Recommended Posts

Ik vertrek vanuit eindhoven, mensen uit de regio die evt nog een carpool nodig hebben?

Ik vertrek vanuit eindhoven, mensen uit de regio die evt nog een carpool nodig hebben?

Bjorn ?? kan hij in ieder geval niet fout rijden :oops:

Bjorn ?? kan hij in ieder geval niet fout rijden :oops:

lol...

ik vertrek vanaf Balen (Belgie)....

Was wel mooi geweest als we met zn allen achter elkaar reden :grin:

ergens bij een pomp richting keulen afspreken ik kom uit utrecht rij via nijmegen

Vanuit Marum, bij Nieuweschans de grens over en dan afzakken over de BAB31 met mijn MK7 en een vlotte Corsa...

Einde van de BAB31, stukje BAB2, en dan de BAB3 naar Keulen..

Mensen die ook vanuit het noorden of vanuit het oosten komen (halverwege de BAB31) kunnen we evt een meetpunt afspreken

wij komen uit leerdam dus als er mensen in de buurt wonen kunnen we samen rijden

volgens routenet kom ik over 4 A wegen: A2/A52/A57/A1 iemand suggesties voor een tankstation op die route?

Ik kom vanuit Maastricht, weet niet of ik met de Fiesta kom...

dan kom ik je onderweg wel tegen denk ik. zit er ergens in de buurt ook een tankstation in de buurt waar we af kunnen spreken? (evt met meer mensen)

Ik rij met mijn vader mee.....geen fiesta...Honda Insight...

Maar goed we vertrekken al optijd om daar nog wat rond te kijken in de buurt.dus wij zijn er zeker om 15:30u.

Ik kom vanuit Tilburg en ik heb navigatie bij me (dus Tom, goede voorbereiding he).

Ik ben niet met de Fiesta, maar met een Opel Astra.

Wij rijden rond 1.45 uur in Venlo weg. Denk niet dat het echt te doen is om in een treintje er naar toe te rijden, aangezien we uit alle delen van Nederland komen. Ik heb ff gezocht en op 1,5 km afstand is een MC, misschien wel een idee om daar samen na het bezoek iets te gaan eten.

We vertrekken hier om 11.30 uit Marum, tank nog volgooien in Winschoten (tankpas) en dan Duitsland in.. MC moet ik overleggen met vriendinlief, voorkeur ging uit naar een raststatte geloof ik... We zien het wel, oet moarn!

Ik ben ook klaar om te vertrekken

Morgen om half 1 samen met moris vertrekken, onderweg bij tankstation ff ergens pauze houden

ff wat drinken dus misschien spotten we onderweg al wel paar mensen.

mijn auto staat er gepoetst bij

p1010451z.jpg

p1010450s.jpg

vanmiddag even een middagje mee bezig geweest

Wij vertrekken tegen 11 uur uit Leek met de Mondeo (lichtblauw), omdat we met z'n 4-en zijn.

Misschien dat ik Ide onderweg op de A31 nog spot. We gaan zeker ergens een Raststatte opzoeken.

Ik heb er zin in! Tot morgen.

Wij vertrekken tegen 11 uur uit Leek met de Mondeo (lichtblauw), omdat we met z'n 4-en zijn.

Misschien dat ik Ide onderweg op de A31 nog spot. We gaan zeker ergens een Raststatte opzoeken.

Ik heb er zin in! Tot morgen.

Zo hard waren we niet van plan te rijden dat ik een half uur op je goed maak... Maar als je een paarse Fiesta en een blauw/grijze Corsa voorbij ziet schieten, zwaai dan ff idd :grin:

Mensen, ik wens jullie heel veel plezier in de fabriek vandaag. Helaasch kon ik er deze keer niet bijzijn. Het stond wel in de planning, en alles had ik al geregeld, alleen moest ik me vorige week afmelden. Kreeg een telefoontje van de baas dat ik voor het werk naar het buitenland moest, wat naar verwachting 2 weken zou duren. Tom heeft er dus voor gezorgd dat mijn kaarten naar iemand anders zijn gegaan, zodat er iig nog iemand blij gemaakt kon worden. Het duurde wat korter, en ik ben weer in het land, maar dat wist ik vooraf helaas niet.

Ik wens iedereen i.i.g. een hoop plezier daar. Gelukkig heb ik de vorige editie ook meegemaakt, maar ik was graag deze keer ook van de partij geweest.

:duim: Tom, bedankt voor het regelen van het bezoek. :duim:

Vond het erg leuk, alleen de file niet op de terug weg. Voor een stomme vrachtwagen !!!!!!!!!!!!

Hebben wij richting enschede geen last van gehad

Gezellig met z'n 4e achter elkaar gereden!