Jump to content
Fiestaclub.nl
Maikelllll

Shit... Sleutel Kwijt.

Recommended Posts

Hallo,

Wij zijn de sleutel van onze auto kwijt ( Fiesta 1.4TDCI 2002), dat is al erg vervelend maar nog vervelender is dat dit bij ons in de straat is gebeurd dus voor de persoon die de sleutel gevonden heeft is het nogal makkelijk om in mijn auto te komen of nog erger te stelen. Wat kan ik nu het beste doen?? Ik ben bang dat andere sloten erg duur zijn?

Ford vertelde me wel iets over een andere code programmeren??

Wat zouden jullie doen?

Gr. Maikel

Ik zou naar Ford gaan en iig een andere code laten programmeren. Dan is het een stuk lastiger om de auto te stelen, ik weet echter niet of het ook helpt om inbraak te voorkomen.

Dit is heel erg, wat een pech.

Inderdaad, andere sloten zou een duur grapje worden of je zou ze van de sloop moeten halen.

misschien toch wat meer info vragen bij ford over het opnieuw programmeren van je code.

succes in iedergeval

Dit is inderdaad lekker nieuws, ik zou ook gaan voor de andere code en het gewoon eens in de gaten houden...

Als er dan iemand in de auto komt, kan hij of zij er toch niet mee weg rijden. Wel natuurlijk je spulletjes eruit jatten... (zoals autopapieren enz..)

Als de sodemieter naar de dealer en er een andere code in laten zetten (en een nieuwe sleutel halen)

Bij een MK4 kan je zelf de sleutels uitprogrammeren en nieuwe sleutels inprogrammeren.

De procedure hiervoor staat beschreven in het instruktieboekje.

Ik weet niet of dat bij nieuwere modellen nog steeds het geval is.

Antonio.