Jeroen Posted May 16, 2004 Report Share Posted May 16, 2004 Hallo daar!Ik ben net thuis, na een trip van 1477 kilometer.Ruim 45 uur geleden vertrok ik van huis, om via Utrecht en Eindhoven naar Calais te rijden... De rest van het verslag volgt morgen als ik de foto's van de digitale camera op internet gezet heb. Nu eerst tijd voor een lange nacht in mijn eigen bed!PS: Bart, als je je afvraagt waarom je me niet meer ingehaald hebt: Ik ben NIET via Utrecht teruggereden, maar via Rotterdam/Den Haag. Was korter volgens de borden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen Posted May 17, 2004 Author Report Share Posted May 17, 2004 Ik moet jullie nog even teleurstellen, alle foto's moeten nog ge-resized worden, en dat gaat nu niet meer lukken denk ik...Maar toch alvast 1 foto die ik op een andere site tegenkwam (Thanks Tom!) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen Posted May 18, 2004 Author Report Share Posted May 18, 2004 OK, poging 3... Nu met foto's In alle vroegte op de zaterdag, anders haal ik de boot niet in Calais:Een uur of zes, tussen Eindhoven en de grens met BelgieOp de boot (geen Hoovercraft, ondanks dat de veermaatschappij Hooverspeed heet )Na een beetje zoeken en heen en weer rijden (aan de verkeerde kant van de weg) toch Tappy gevonden, die heeft in anderhalf uur mijn auto 4 centimeter dichter bij het asfalt gebrachtVan zulke foto's word ik nooit blij De nieuwe veren kleuren goed bij mijn auto (en hebben meerdere leden van UKFN nodig gehad om van de vorige eigenaar naar Tappy te komen!)Wat er op deze foto gebeurt laat ik aan jullie fantasie over "Do you have to take so much pics??" En na anderhalf uur stond ze dan weer netjes met 4 wielen op de grondZaterdagavond bij het hotel (naast 2 Fiesta's van de ZS Owners Culb)De meeting, 3 auto's met het stuur aan de linkerkant En een beetje vreemde eendHeeft u geen groene??Little footWe waren niet de enige Fiesta rijdersEn weer bijna in Dover!In Dover hadden de meeuwen de tijd van hun leven: 3 schoon gepoetste auto's De boot lijkt rechtstreeks uit de nieuwste James Bond film te komenNog een blik op mijn dashboard: 45 uur en 1477 km laterMaandag middag: Tijd om de schade op te nemen: veel vliegen, restje van de meeuwen uit Dover, en 1 stuks steenslag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Crow Posted May 18, 2004 Report Share Posted May 18, 2004 Zien er goed uit die foto's...het is zo te zien een leuke meeting geweest met ook nog eens mooi weer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bart Posted May 19, 2004 Report Share Posted May 19, 2004 hahaha leuke foto`s en ik sta er weer lekker charmant op...... Zal ze eens opslaan want heb zelf maar 6 foto`s gemaakt.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Razorh Posted May 19, 2004 Report Share Posted May 19, 2004 leuke foto's Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen Posted May 19, 2004 Author Report Share Posted May 19, 2004 Ik zal van het weekend alle foto's effe resizen, en dan in een Photobucket album gooien, ik heb er in totaal 118 gemaakt Dit is slechts een kleine indruk Link to comment Share on other sites More sharing options...
RedFox Posted May 19, 2004 Report Share Posted May 19, 2004 mooie rapportage! kwist niet dat je auto verlaagd zou worden, ziet er goed uit! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hellman Posted May 19, 2004 Report Share Posted May 19, 2004 Inderdaad ja mooi werk die verlaging.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spookrijder Posted May 19, 2004 Report Share Posted May 19, 2004 Ben er zelf niet geweest, maar heb wel al een paar mooie fotootjes gevonden hier en daar: Stonden best leuke Fiesta's! Link to comment Share on other sites More sharing options...
RedFox Posted May 19, 2004 Report Share Posted May 19, 2004 zo te zien heeft simhopper weer eens nieuwe velgen geef mij die vorige OZ velgen maar dan Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Crow Posted May 20, 2004 Report Share Posted May 20, 2004 19 inch velgen heeft Simhopper er nu onder zitten, beetje te groot vind ik persoonlijk, maar de velgen zelf zijn wel kick Hier nog wat grotere plaatjes van z'n nieuwe velgen:http://www.zsoc.com/forum/showthread.php?t=6882 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hellman Posted May 21, 2004 Report Share Posted May 21, 2004 Ik vind alles aan die auto echt super !Maar 1 ding vind ik echt lelijk....smaken verschillen natuurlijk....maar die morettes.... die vind ik echt LELIJK! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts