marco Posted February 3, 2005 Report Share Posted February 3, 2005 ik heb dus een fiesta 1.6 16v uit 2005 en vind dat de auto bestwel een lange remweg heeft,was voorheen gewnd schijfremmen rondomIs dit normaal en wat zou je eraan kunnen doen of gewoon zo latengraag jullie reaktiesmarco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yamaha Power Posted February 4, 2005 Report Share Posted February 4, 2005 ik vind dat hij perfect remt, zeer goed gevoel in het rempedaal. Bij sommige wagen moet je echt met je volle gewicht op de pedaal staan alvorens de wagen begint te remmen en bij sommige is je kleine teen al genoeg en hij blokkeerd, bij de fiesta vind ik het zeer goed Link to comment Share on other sites More sharing options...
NightFlash Posted February 4, 2005 Report Share Posted February 4, 2005 heb dat gevoel ook, toen ik zo'n 12weken in totaal last had van men auto die niet vlugger wou dan 120km/h was hij veel in de garage en kreeg ik de focus c-max of fusion als vervangwagen, en telkens ik men auto terug ging halen verschoot ik van de lange remafstand of terwijl de minder gevoelige rem. Om dit te veranderen kan je gewoon grotere remschijven zetten maar heb eens gaan zoeken en dat kost precies tog iets Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen Posted February 4, 2005 Report Share Posted February 4, 2005 maar heb eens gaan zoeken en dat kost precies tog iets www.pumaspeed.co.uk zeker?? Alleen het bezoeken van die pagina maakt dat mijn banksaldo begint te zuchten Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted February 4, 2005 Author Report Share Posted February 4, 2005 ze zeggen dat de schijfremmen van een mondeo erook oppassen marco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts