Michiel Posted December 27, 2009 Report Share Posted December 27, 2009 De Cadamuro Design kit bestaat uit een een voorbumperspoiler, achterbumperspoiler en diffusor. Discussieer zoveel je wilt over deze kit in dit topic. Heb je de kit, laat hem dan aan ons zien. Wil je ervaringen delen, dat mag natuurlijk ook! En als je nog een plek weet waar hij te koop is, dan kun je dat hier melden. Te koop bij: Cadamuro Design Via Triestina 9, 30024 Musile di Piave (VE) Italië Tel: +39 0421331824 info@cadamurodesign.it Cadamuro Design Link to comment Share on other sites More sharing options...
newfiesta Posted December 27, 2009 Report Share Posted December 27, 2009 NICE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nol Posted December 28, 2009 Report Share Posted December 28, 2009 Erg netjes! Zou alleen mooier zijn wanneer de beide uitlaten in het midden van de bumper uitkwamen. In het midden lijkt nu alleen een gat te zitten.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michiel Posted December 28, 2009 Author Report Share Posted December 28, 2009 Als ik zo kijk, dan kan er wel in het midden een uitlaat doorheen. Er zitten geen halfronde uitsparingen aan de linker- en rechterkant. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MY00 Posted December 30, 2009 Report Share Posted December 30, 2009 Indien ik deze achterbumper zou monteren zou ik een aangepaste uitlaat maken welke de vorm zou hebben van het bumper gat. Zoiets dus: Link to comment Share on other sites More sharing options...
denjordi Posted April 29, 2010 Report Share Posted April 29, 2010 Echt een mooie bodykit, alleen vind ik op het internet precies geen verkopers. En hun site kan ik slecht aan uit voor de betaling,.... Iemand die ergens een verkoper weet? mvg Denjordi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Idaniël Posted January 23, 2013 Report Share Posted January 23, 2013 Ik heb vandaag mijn achter bumper ontvangen, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Razer Posted January 23, 2013 Report Share Posted January 23, 2013 zet je er ook een centrale uitlaat onder ipv aan de zijkant ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
franzie Posted January 23, 2013 Report Share Posted January 23, 2013 Vind het een erg mooie bodykit,zit er aan te denken om de diffuser te bestellen en een centrale uitlaatdemper te monteren! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Idaniël Posted January 23, 2013 Report Share Posted January 23, 2013 zet je er ook een centrale uitlaat onder ipv aan de zijkant ? nee, doe aan beide kanten twee mooie dubbele potjes. heb al mooie gevonden die eronder komt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts