Jump to content
Fiestaclub.nl
Sign in to follow this  
Miquel

Gt-pack

Recommended Posts

Ook ik ben opzoek naar een nieuwe Fiesta, en wel een ST. Nu kom ik regelmatig ST's tegen met een GT-pack. Maar in mijn zoektocht hier kon ik nergens vinden wat dat inhoud.

Ik zal met de tijd een nieuw topic maken met de verkoop van mijn huidige mk5 Sport. Dus mocht iemand wat weten waar ik deze eventueel kan slijten hoor ik dat wel. Maar hierbij dus de vraag over het GT-pack.. ;)

Ook ik ben opzoek naar een nieuwe Fiesta, en wel een ST. Nu kom ik regelmatig ST's tegen met een GT-pack. Maar in mijn zoektocht hier kon ik nergens vinden wat dat inhoud.

Ik zal met de tijd een nieuw topic maken met de verkoop van mijn huidige mk5 Sport. Dus mocht iemand wat weten waar ik deze eventueel kan slijten hoor ik dat wel. Maar hierbij dus de vraag over het GT-pack.. ;)

Zijn dat misschien Belgische of buitenlandse ST's?

Ik weet dat ze daar nog wel eens de benaming GT gebruiken.

GT = globaal gewoon uiterlijk van een b.v ST of GTI maar zonder de snelle motor ed, puur cosmetis dus

Maar wat het is dit segment precies is durf ik je niet te zeggen

Mhhh das jammer, ik ben nu 2 ST's tegen gekomen waarvan men zegt dat ze over een GT-pack beschikken.

In ieder geval bedankt!

ben er denk ik inmiddels achter, schijnt de striping te zijn (ook op het dashboard.)

Dus, ook weer boven water. Ga mijn Fiesta binnenkort maar eens in de TE KOOP sectie plaatsen.. :?

heb je misschien linken naar die fiesta GT's?

kan ik het ook eens bekijken

ik heb net wat zitten google'n en de GT-packs lijkt me enkel de GT-bestickering te zijn op de fiesta ST's

In België is de Fiesta GT een Mk6.5 trend uitvoering met nog wat extra's, striping en MS-design kit. Geen ST dus.

Van eerdere modellen is er geen ST geweest. Het kan natuurlijk per land verschillen. Is meer iets dat door marketing wordt samengesteld, want je kunt een Belgische GT ook zelf samenstellen. Alle onderdelen zijn ook los verkrijgbaar.

Ja, de GT pack is bij de ST de streepjes over de autootje.

En ook interieur,alleen over je radio deel (dashboard).

Maar dit is alleen bij de pre facelift van de ST. voor zover ik het weet :S.

En bij de facelift weet ik het niet. Zelf heb ik het niet en ook niet gezien nog.

Succes met de verkoop van de MK5. Hij ziet er echt netjes uit :D

Ja, de GT pack is bij de ST de streepjes over de autootje.

En ook interieur,alleen over je radio deel (dashboard).

Maar dit is alleen bij de pre facelift van de ST. voor zover ik het weet :S.

En bij de facelift weet ik het niet. Zelf heb ik het niet en ook niet gezien nog.

Succes met de verkoop van de MK5. Hij ziet er echt netjes uit :D

Dank u, tis denk ik alleen niet echt de tijd voor verkoop, schiet niet echt op.. :-?