Jump to content

Dmb Graphics Logo Groepsaankoop

Soundraiser
 Share

Recommended Posts

• Replies 88
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

ik hou m,n handen er van af. ik zie het al helemaal voor me. iedereen samen bestellen . en dan gaat het fout omdat die knakkers daar geen zin hebben om iets op te sturen naar NL. altijd gedoe met die engelse, pumaspeed het zelfde verhaal. uhmm tijdje geleden mountainbike kleren gekocht van fox. ook in england... kledingstuk was te klein. terug gestuurd en mail gestuurd maar hun hebben niks laten weten...

ik hou m,n handen er van af. ik zie het al helemaal voor me. iedereen samen bestellen . en dan gaat het fout omdat die knakkers daar geen zin hebben om iets op te sturen naar NL. altijd gedoe met die engelse, pumaspeed het zelfde verhaal. uhmm tijdje geleden mountainbike kleren gekocht van fox. ook in england... kledingstuk was te klein. terug gestuurd en mail gestuurd maar hun hebben niks laten weten...

ik snap je standpunt

• 4 weeks later...
  • 2 months later...
  • 1 year later...

Heb zelf goede ervaring met dmb graphics.

Ik zocht een kleur voor mijn mk7 kleur morello, ze hebben mij kleurstalen gestuur om te matchen.

Kleur doorgegeven en nu worden ze gemaakt incl stuur en naafkapjes.

Als ik ze heb zet ik het resultaat hier wel even neer.

Nu wachten op redelijk weer om hem voor de eerste keer goed in de was te zetten en te detailen.

• 9 months later...
  • 1 month later...
  • Gerjan locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

Announcements

• Create New...