Miquel Posted March 6, 2005 Report Share Posted March 6, 2005 De mijne is (als het goed is) ook al binnen.....Ik kijk uit naar de stickers.. Weet iemand btw hoe je ze het beste (zonder bellen enz) kan opplakken???Mzzls Link to comment Share on other sites More sharing options...
joa Posted March 6, 2005 Report Share Posted March 6, 2005 bestaan de polo's ook in het rood? en wat kosten ze?waar vind ik voorbeelden van de stickers op een auto? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen Posted March 6, 2005 Author Report Share Posted March 6, 2005 bestaan de polo's ook in het rood? en wat kosten ze?waar vind ik voorbeelden van de stickers op een auto?Tot op heden zijn er nog geen polo's, dus daar moet je nog even op wachten.Een voorbeeld van de nieuwe stickers (en hoe je ze eventueel kan bestellen ) vind je HIER! Link to comment Share on other sites More sharing options...
bartje511 Posted March 7, 2005 Report Share Posted March 7, 2005 ik hou me tzt aanbevolen voor: Kentekenplaathouders met opdruk mazzelsBart Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blackfiesta Posted March 10, 2005 Report Share Posted March 10, 2005 Yep ik heb ook het geld overgemaakt nu maar hopen dat ze snel besteld worden en heeel erg snel binnen komen Link to comment Share on other sites More sharing options...
RedFox Posted April 2, 2005 Report Share Posted April 2, 2005 M'n stickers zitten erop Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miquel Posted April 2, 2005 Report Share Posted April 2, 2005 Jij wel?? Ik heb nog niet s gezien..Komt van de week wel....Nog een speciale taciek toegepast???Mzzls Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Crow Posted April 2, 2005 Report Share Posted April 2, 2005 M'n stickers zitten eropStickers? Ik zie er maar één Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen Posted April 2, 2005 Author Report Share Posted April 2, 2005 M'n stickers zitten eropStickers? Ik zie er maar één 1 sticker, bestaande uit 13 delen Enne, de enveloppen zijn al voorzien van de adressen, nu alleen nog uitzoeken wie welke kleur heeft besteld Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted April 2, 2005 Report Share Posted April 2, 2005 oke dan zie ik hem dinsdag welmarco Link to comment Share on other sites More sharing options...
RedFox Posted April 2, 2005 Report Share Posted April 2, 2005 Jij wel?? Ik heb nog niet s gezien..ik had meteen een proef-emplaar gekocht toen ze hot van de press kwamen, week of 6 geleden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
xr3i_cabrio Posted April 4, 2005 Report Share Posted April 4, 2005 Die modjes hebben ook altijd mazzel........ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen Posted April 4, 2005 Author Report Share Posted April 4, 2005 Die modjes hebben ook altijd mazzel........ Tsja, of je dat nou mazzel kan noemen?? Maar de rest moet ze morgen op de deurmat vinden, zijn vandaag op het postkantoor afgeleverd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blackfiesta Posted April 4, 2005 Report Share Posted April 4, 2005 Die modjes hebben ook altijd mazzel........ Tsja, of je dat nou mazzel kan noemen?? Maar de rest moet ze morgen op de deurmat vinden, zijn vandaag op het postkantoor afgeleverd ben benieuwd ga morgen maar even wat eerder naar huis Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cocktail Posted April 5, 2005 Report Share Posted April 5, 2005 Vandaag de sticker binnen gekregen. Ziet er erg goed uit.Ook nog netjes op een stukje karton geplakt zodat het mooi in model blijft.Was zeker veel werk, voor iedereen zo`n stukje karton knippen!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted April 5, 2005 Report Share Posted April 5, 2005 zie ik nou goed dat je de sticker aan de buitenkant op de raam moet plakken?ik dacht dat ze van binnenuit geplakt konden worden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blackfiesta Posted April 5, 2005 Report Share Posted April 5, 2005 Yep ik heb ze ook binnen moet alleen nog even kijken waar op me achterraam ik ze moet plakken edit:degene die hem al hebben geplakt hebben die een foto van hun hele zijkant even kijken waar ie het mooiste staat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Whiteman Posted April 5, 2005 Report Share Posted April 5, 2005 ik heb wel een foto van mijn achterkant (van de fiesta dan ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Whiteman Posted April 5, 2005 Report Share Posted April 5, 2005 hebben we nog wat anders leuk voor te bestellen ???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen Posted April 5, 2005 Author Report Share Posted April 5, 2005 hebben we nog wat anders leuk voor te bestellen ???? NOG niet, we zijn druk bezig met het volgende artikel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tha Spank Posted April 5, 2005 Report Share Posted April 5, 2005 Heb ze ook binnen!!!!! Netjes gedaan hoor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miquel Posted April 5, 2005 Report Share Posted April 5, 2005 vond er ook 2 op de deurmat....Thanx dudes!!!!!! Mzzls Link to comment Share on other sites More sharing options...
xr3i_cabrio Posted April 6, 2005 Report Share Posted April 6, 2005 Bij mij waren ze gisteren ook op de deurmat beland! Link to comment Share on other sites More sharing options...
stereo Posted April 6, 2005 Report Share Posted April 6, 2005 die sticker hangt veel te hoog, onder je remlicht ziet niemand het. ik hang hem lager. ze zijn vandaag binnengekomen. stereo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jur Posted April 6, 2005 Report Share Posted April 6, 2005 m.b.t. polo's .. Mijn vriendin kan nette polo's leveren (zonder Fiestaclub.nl stiksel/opdruk) van Lecock Sportief.. in zowe licht blauw, hard blauw als donkerblauw.. Deze zouden geschikt zijn voor het opstikken van logo o.i.d. prijs voor de 'kale' polo zou komen op 10 euro .. wat het stikken betreft.. geen idee.. iemand suggesties ? altijd leuk om tijdens een algemene ford meeting/merken meeting uniform rond te lopen.Bijv FITP in engeland Een andere optie.. een Engels bedrijf (welke ook op landgraaf aanwezig was) kan ook type en afbeelding van auto borduren op polo's .. zelf heb ik er 1 van de FRST .. (moet er nog eens een foto van maken) deze polo's zijn wel een maatje duurder. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts