Jump to content

Club-artikelen

Jeroen
 Share

Recommended Posts

• Replies 165
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Is het geen idee om een poule te maken? Kan je precies zien hoeveel je er van wat nodig hebt.....

Maar iig, voor als het niet gebeurd, ik wil graag 2 raamstickers.....

Laterrrrrrrrrrrrrrrr

Aan de vormgeving van de shop wordt (voor zover mij is verteld!) hard gewerkt. Door dit topic even snel op te tellen hebben we een indicatie van wat er ongeveer gewenst is, zodat we niet met 300 stickers blijven zitten, of na 2 dagen al weer uitverkocht zijn...

Aan de vormgeving van de shop wordt (voor zover mij is verteld!) hard gewerkt. Door dit topic even snel op te tellen hebben we een indicatie van wat er ongeveer gewenst is, zodat we niet met 300 stickers blijven zitten, of na 2 dagen al weer uitverkocht zijn...

Oke dan ik zie het wel verschijnen.....

Laterrr

toevallig al n ontwerp van de stickers?

Ja, daar hoop ik dit weekend wat foto's van te maken (ik moet ze nog op mijn auto plakken), maar het is het logo zoals het ook linksboven op de site staat (alleen dan zonder sneeuw, en in zilvergrijs)

EDIT:

Hier alvast een voorproefje:

sticker.jpg

De witte achtergrond is het papiertje waar de sticker op zit, eenmaal geplakt moet het er ongeveer zo uit zien: (Dit hieronder is het oude lettertype, en dus niet meer van toepassing...)

fiestaclub-logo-kanaal.jpg

Mooi, zit er een kansje in dat er ook witte of zwarte stickers gaan

komen? Of blijft het een kleur?

Voor speciale kleuren kan (tegen een kleine meerpijs) gezorgd worden. Reken er wel op dat de levertijd dan wat langer is... Vraag zodra de shop geopend is, meteen om de speciale kleuren, dan kunnen die meteen met de eerste grote bestelling zilver-grijze mee. Op deze manier wordt de levertijd beperkt, net als de meerprijs.

Mooi, zit er een kansje in dat er ook witte of zwarte stickers gaan

komen? Of blijft het een kleur?

Voor speciale kleuren kan (tegen een kleine meerpijs) gezorgd worden. Reken er wel op dat de levertijd dan wat langer is... Vraag zodra de shop geopend is, meteen om de speciale kleuren, dan kunnen die meteen met de eerste grote bestelling zilver-grijze mee. Op deze manier wordt de levertijd beperkt, net als de meerprijs.

mooi ik hou het in de gate :wink:

De shop is geopend:

KLIK HIER!

Voorlopig alleen de stickers, de rest van de artikelen volgt spoedig.

Mocht je nog wat andere artikelen in de shop willen zien, dan blijft dit topic natuurlijk de plaats om dat kenbaar te maken. Bij voldoende belangstelling gaan we kijken wat de mogelijkheden zijn!

Het gaat best snel met de bestellingen: In 2 dagen tijd zijn er al 19 stickers besteld. Ik wacht nog een paar dagen voor dat de bestelling naar onze leverancier gaat. Dus als je een speciale kleur wilt hebben, reageer dan snel.

Hoe?? Zie dit topic :)

Voor meer info kun je natuurlijk altijd een mailtje sturen: stickers@fiestaclub.nl

Share

Announcements

• Create New...