Jeroen Posted January 25, 2005 Report Share Posted January 25, 2005 Hallo allemaal!Om het clubgevoel naar buiten uit te stralen zijn we van plan om een aantal artikelen te laten maken met hierop Fiestaclub.nl. Om nou eerst even te kijken of er van de leden uit vraag is naar bepaalde artikelen vragen we jullie om hieronder even aan te geven wat je zou willen hebben, zodat we kunnen kijken wat er haalbaar is... Door deze artikelen te bestellen steun je natuurlijk ook de club, want het hosten van een site met forum zoals deze is helaas niet gratis. Wij zitten zelf te denken aan de volgende artikelen:- Raamstickers - Poloshirts met geborduurd logo- Kentekenplaathouders met opdruk- showplaten om over je nummerbord te plaatsen tijdens een meetingGeef hieronder aan in welk van de artikelen je interesse hebt, zodat wij bij onze leveranciers een offerte kunnen aanvragen voor (ongeveer) het juiste aantal. Onthou: Hoe meer van 1 artikel, hoe goedkoper het gaat worden: Vaak zitten er instelkosten aan verbonden, die dan over meer artikelen verdeeld kunnen worden...Heb je interesse in iets anders dan de bovengenoemde artikelen, dan kun je dat uiteraard ook vermelden. Als er genoeg animo voor is, zullen we alles in overweging nemen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blackfiesta Posted January 25, 2005 Report Share Posted January 25, 2005 Ik zou graag willen:2 raam stickers in het wit (daar waren jullie toch al mee bezig?)polo wil ik wel eens een voorbeeld van zien Kenteken houders met naam + fiestaclub.nlnummerplaat heel veel intresse in (blackfiesta als dat past) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Razorh Posted January 25, 2005 Report Share Posted January 25, 2005 zoiets:EDIT by Jeroen: Even het plaatje aangepast Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen Posted January 25, 2005 Author Report Share Posted January 25, 2005 @ Blackfiesta: Ik weet niet of het haalbaar is om de artikelen te voorzien van een usernaam. Hierdoor zal de prijs per stuk veel hoger uitvallen, en ik weet niet of iedereen dat er voor over heeft. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RedFox Posted January 25, 2005 Report Share Posted January 25, 2005 Polo Polo Polo!!! { Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blackfiesta Posted January 25, 2005 Report Share Posted January 25, 2005 En ik loop een half uur te zoeken naar de Fiestaclub uitvoering van dit shirt... Effe wachten op The Crow, die moet de bewerkte versie nog wel hebben!@ Blackfiesta: Ik weet niet of het haalbaar is om de artikelen te voorzien van een usernaam. Hierdoor zal de prijs per stuk veel hoger uitvallen, en ik weet niet of iedereen dat er voor over heeft.Oke das duidelijk Link to comment Share on other sites More sharing options...
robbertos Posted January 25, 2005 Report Share Posted January 25, 2005 Ik wil nu eindelijk die gekleurde raamstickers wel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blackfiesta Posted January 26, 2005 Report Share Posted January 26, 2005 en op de achterkant van de polo staat zeker nog een keer heel groot bovenin Fiestaclub.nl ??? dit is wel heel klein namelijk Link to comment Share on other sites More sharing options...
xr3i_cabrio Posted January 26, 2005 Report Share Posted January 26, 2005 Zoals die polo hierboven staat wil ik hem wel hebben en een kentekenplaatoverschuifplaat (?) en een raamsticker (hebbie een voorbeeld?) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Razorh Posted January 26, 2005 Report Share Posted January 26, 2005 Ik dacht dan fiesta toch wel in het oranje laten maken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cocktail Posted January 26, 2005 Report Share Posted January 26, 2005 - 1 Kentekenplaathouder met opdruk- 1 Set showplaten (mits niet te duur natuurlijk) Link to comment Share on other sites More sharing options...
TaMMie Posted January 27, 2005 Report Share Posted January 27, 2005 Hey Jeroen,Waar haal je die showplaten vandaan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miquel Posted January 27, 2005 Report Share Posted January 27, 2005 Ziet er strak uit mannen!!!!Ik ga voor de club-stickers....Laterrrrrrrrrrrrr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chantal Posted January 27, 2005 Report Share Posted January 27, 2005 Natuurlijk wil ik een raam sticker!!!En in plaats van een polo, laat ik wel een mooi strak topje met fiestaclub.nl maken! (Wat worden de polo's voor n kleur?Dan pas ik het daarop aan!) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen Posted January 27, 2005 Author Report Share Posted January 27, 2005 Hey Jeroen,Waar haal je die showplaten vandaan? Dat moeten we nog uitzoeken... Eerst een zien hoeveel animo er is, voor 2 platen gaan we niet allerlei problemen maken Maar als je een adresje hebt, kun je me altijd een PM sturen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen Posted January 27, 2005 Author Report Share Posted January 27, 2005 En in plaats van een polo, laat ik wel een mooi strak topje met fiestaclub.nl maken! Dat hoeft niet, daar kunnen wij ook voor zorgen!Op de voorkant staat het logo in het klein (Sorry voor de slechte kwaliteit foto... Ik moet echt een een goede digi cam kopen ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chantal Posted January 27, 2005 Report Share Posted January 27, 2005 Oke dan!Die wil ik ook. Link to comment Share on other sites More sharing options...
madoperator Posted January 28, 2005 Report Share Posted January 28, 2005 raamstickers maar dat heb ik volgens mij al tig x gezegd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen Posted January 28, 2005 Author Report Share Posted January 28, 2005 raamstickers maar dat heb ik volgens mij al tig x gezegd Dat klopt We wilden nu alleen even een overzicht hoeveel er nodig zijn, vandaar dat we alles in 1 post gegooid hebben Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dirkxke Posted January 29, 2005 Report Share Posted January 29, 2005 de polo vind ik echt mooi als de prijs niet torenhoog is wil ik zo wel eentje bestellen. hetzelfde voor de raam stickers. als ze niet te groot zijn wil ik er wel 2 voor op mijn achterste zijvenster te kleven Link to comment Share on other sites More sharing options...
stereo Posted January 29, 2005 Report Share Posted January 29, 2005 ok boys,die raamsticker zie ik wel zitten, vind ik een goed idee, herken je elkaar eindelijkeens als je elkaar tegenkomt. en die polo ook, laat maar weten of je het doet, stereo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen Posted January 31, 2005 Author Report Share Posted January 31, 2005 Tot zover iedereen bedankt! We hebben nu een beetje beeld wat er door de leden gewenst wordt Binnenkort komen we hier op terug, nu zijn we druk bezig om allerlei info te verzamelen! (Dat doen die modjes dus in hun eigen forum ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Razorh Posted January 31, 2005 Report Share Posted January 31, 2005 een polo en een raamsticker wil ik ook wel Maar ik vind dat op die polo's het woordje Fiesta in het oranje moetanders is het iets te onopvallend Link to comment Share on other sites More sharing options...
RedFox Posted February 1, 2005 Report Share Posted February 1, 2005 Zilver/wit staat netter Kan the crow of iemand anders ze niet allebij ff naast elkaar shoppen op de foto, dan kunnen we zien wat er nou beter uitziet Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Crow Posted February 1, 2005 Report Share Posted February 1, 2005 Zilver/wit staat netter Kan the crow of iemand anders ze niet allebij ff naast elkaar shoppen op de foto, dan kunnen we zien wat er nou beter uitziet Zal binnenkort ff wat fixen voor de clubartikelen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts