Jump to content

Club-artikelen

Jeroen
 Share

Recommended Posts

Hallo allemaal!

Om het clubgevoel naar buiten uit te stralen zijn we van plan om een aantal artikelen te laten maken met hierop Fiestaclub.nl.

Om nou eerst even te kijken of er van de leden uit vraag is naar bepaalde artikelen vragen we jullie om hieronder even aan te geven wat je zou willen hebben, zodat we kunnen kijken wat er haalbaar is...

Door deze artikelen te bestellen steun je natuurlijk ook de club, want het hosten van een site met forum zoals deze is helaas niet gratis.

Wij zitten zelf te denken aan de volgende artikelen:

- Raamstickers

- Poloshirts met geborduurd logo

- Kentekenplaathouders met opdruk

- showplaten om over je nummerbord te plaatsen tijdens een meeting

Geef hieronder aan in welk van de artikelen je interesse hebt, zodat wij bij onze leveranciers een offerte kunnen aanvragen voor (ongeveer) het juiste aantal. Onthou: Hoe meer van 1 artikel, hoe goedkoper het gaat worden: Vaak zitten er instelkosten aan verbonden, die dan over meer artikelen verdeeld kunnen worden...

Heb je interesse in iets anders dan de bovengenoemde artikelen, dan kun je dat uiteraard ook vermelden. Als er genoeg animo voor is, zullen we alles in overweging nemen!

• Replies 165
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@ Blackfiesta: Ik weet niet of het haalbaar is om de artikelen te voorzien van een usernaam. Hierdoor zal de prijs per stuk veel hoger uitvallen, en ik weet niet of iedereen dat er voor over heeft.

En ik loop een half uur te zoeken naar de Fiestaclub uitvoering van dit shirt... Effe wachten op The Crow, die moet de bewerkte versie nog wel hebben!

@ Blackfiesta: Ik weet niet of het haalbaar is om de artikelen te voorzien van een usernaam. Hierdoor zal de prijs per stuk veel hoger uitvallen, en ik weet niet of iedereen dat er voor over heeft.

Oke :D das duidelijk :D

Hey Jeroen,

Waar haal je die showplaten vandaan? :)

Dat moeten we nog uitzoeken... Eerst een zien hoeveel animo er is, voor 2 platen gaan we niet allerlei problemen maken :)

Maar als je een adresje hebt, kun je me altijd een PM sturen :wink:

En in plaats van een polo, laat ik wel een mooi strak topje met fiestaclub.nl maken! :wink:  

Dat hoeft niet, daar kunnen wij ook voor zorgen!

097.jpg

Op de voorkant staat het logo in het klein :)

(Sorry voor de slechte kwaliteit foto... Ik moet echt een een goede digi cam kopen :oops: )

shirt_front.jpg

de polo vind ik echt mooi :-D

als de prijs niet torenhoog is wil ik zo wel eentje bestellen. hetzelfde voor de raam stickers. als ze niet te groot zijn wil ik er wel 2 voor op mijn achterste zijvenster te kleven

Tot zover iedereen bedankt! We hebben nu een beetje beeld wat er door de leden gewenst wordt :) Binnenkort komen we hier op terug, nu zijn we druk bezig om allerlei info te verzamelen!

(Dat doen die modjes dus in hun eigen forum :oops: )

Share

Announcements

• Create New...