Jump to content
Fiestaclub.nl
rickS

Ricks S Ultimate

Recommended Posts

Waarom heb jij je lampjes daar loshangen

Ik had bij de mk 6 toch echt een stekkertje waardoor

De hele lamp er uit kon zodat er alleen een stekkertje

Bleef hangen, of heb jij geen originele koplampen erin

Vrouwen en parkeren...... ;)

Verder wel mooie velgen nu, zou alleen toch weer naar 17 inch gaan.

Zwart was toch mooier geweest onder je fiesta.

Voor de rest nog steeds een mooie auto!

Tjah vrouwen kunnen het gewoon niet waarderen

Ik heb toch gewoon originele achterlichten. Anders kreeg ik de unit niet eruit.

M,n ouwe velgen waren niet beschadigd. Maar ovaal. Ze was door een kuil/gat gereden.

En bandjes waren toch al op.

Ik wil over een aantal weken nieuwe Wolf velgjes halen. Maar net vakantie achter de rug. Dus ff sparen :)

Morgen word ie weer verlaagd. En zal dan wel eens foto's maken met een camera ipv m,n telefoon.

Ik heb toch gewoon originele achterlichten. Anders kreeg ik de unit niet eruit.

M,n ouwe velgen waren niet beschadigd. Maar ovaal. Ze was door een kuil/gat gereden.

En bandjes waren toch al op.

Ik wil over een aantal weken nieuwe Wolf velgjes halen. Maar net vakantie achter de rug. Dus ff sparen :)

Morgen word ie weer verlaagd. En zal dan wel eens foto's maken met een camera ipv m,n telefoon.

bij een mk6 is dat inderdaad met een stekker bij een mk6.5 is het zo als bij RickS

waar zijn de foto's getrokken bij die grafitti muur is precies wel een mooie locatie

Dat is de berenkuil in Eindhoven. Mag je eigenlijk niet inkomen. Alleen voor fietsers.

Nou Fiesta is weer 3 cm dichter bij de grond gekomen. En ik heb van elke stap een foto gemaakt voor een "how too" voor dit forum. Alleen ik kan er niks posten??? Meschien was het wel handig geweest voor leden die dit nog van plan waren...

Deze belgen zijn ook weer rond te krijgen. Goed en goedkoper dan een nieuwe set. Ik kom ze zo bij je ophalen (krantje bier?) Als je ze meedoet. Hihi.

Vond en vind ze erg netjes onder de sport.

V.w.b. de achterlichten. De bedrading had eenvoudig losgekomen, plastic clipje en je kan de stekker loshalen, dan hoef je niet alle bolletjes los te draaien.

Kan iemand dit lid eens wat meer bevoegdheid geven op dit forum...

ben wel benieuwd naar zijn HOW TO's!!! ;)

Deze belgen zijn ook weer rond te krijgen. Goed en goedkoper dan een nieuwe set. Ik kom ze zo bij je ophalen (krantje bier?) Als je ze meedoet. Hihi.

Vond en vind ze erg netjes onder de sport.

V.w.b. de achterlichten. De bedrading had eenvoudig losgekomen, plastic clipje en je kan de stekker loshalen, dan hoef je niet alle bolletjes los te draaien.

Nieuwe velgjes was makkelijker. Anders was ik ze weer een tijdje kwijt. Van die achterlichten wist ik niet.

Meschien mogen alleen de moderators in dat topic een howtoo plaatsen. Voor mij maakt het niet uit. Wil alleen m,n mede fiesta rijders helpen met een howtoo voor verlagen van de fiesta.

En ik zou blij zijn als er how to's zijn! Haha studentjes moet meerendeels zelf doen hè!!!! ;)

Jammer van de vorige 5-spaaks velgen, staan er netjes onder!

Al moet ik zeggen, die donkere S-velgen, ook mooi :mrgreen:

Maar eh, die achterlichten, de mk6,5 heef toch écht geen stekkertje hoor. Net zoals bij Rick hangen bij mij de lampjes ook gewoon los als ik de hele unit demonteer.

Ergens wel jamer als blijkt dat de mk6 wel een stekkertje had.

De stekker zit achter het plastic clipje dat in de carrosserie zit geklikt. 100%

Jammer van de vorige 5-spaaks velgen, staan er netjes onder!

Al moet ik zeggen, die donkere S-velgen, ook mooi :mrgreen:

Maar eh, die achterlichten, de mk6,5 heef toch écht geen stekkertje hoor. Net zoals bij Rick hangen bij mij de lampjes ook gewoon los als ik de hele unit demonteer.

Ergens wel jamer als blijkt dat de mk6 wel een stekkertje had.