Bertsjuhn Posted September 17, 2009 Report Share Posted September 17, 2009 Nette foto's Lander Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted September 17, 2009 Report Share Posted September 17, 2009 Zoals jullie misschien weten zit ik al een tijdje zonder internet, dus is mijn reactie een beetje laat... Wij hebben een mooi weekend achter de rug. We zijn op vrijdagavond na het werk vertrokken richting Hotel De Herberg in Valkenburg. We waren daar om ongeveer 22:00 uur. Zaterdagochtend eerst lekker ontbeten, en daarna toch nog even cultureel bezig geweest. Mergelgrotten in Valkenburg bezocht, en nog even door het dorp gelopen. Nog met de kabelbaan naar boven geweest, en daar nog wat rond gekeken. Hierna zijn we via Margraten (nog even de begraafplaats aldaar bezocht), doorgereden naar de Outlet Shopping Center in Maasmechelen, waar we de hele middag hebben geshopt. Na het shoppen weer terug naar Valkenburg gereden. Even omgekleed, en bij een Tapas restaurant in Valkenburg gegeten. Zondag om 06:00 uur de wekker.... Om 07:30 waren op het EFE terrein. Er stond zelfs nog niemand bij de hekken, en alles was open, dus we konden zo doorrijden. Na Bjorn met de tent, arriveerde Ronald al snel, en hebben we de tent en vlaggen opgezet. Helaas werden we vergezeld door een vette motregen, maar die liet ons gelukkig vanaf ongeveer half 9 met rust. Toen iedereen binnen was en we wat gekletst hadden zijn we eens op het terrein gaan rondkijken. Bedrijvengedeelte bekeken, en daarna de auto's bekeken. Gelukkig was het inmiddels droog, maar een paar graden warmer was wel lekker geweest. Nadat we lekker een bakkie gedaan hebben, zijn we bij de slalom gaan kijken. Na nog een rondje over het terrein, en wat kletsen bij de tent zijn we aangeschoven voor de sprint. Was weer erg mooi allemaal. Tussendoor op de clubstand nog even de tent uit de bomen gehaald, want die was door de wind airborne gegaan... Na afloop van de sprint snel begonnen met afbreken van de tent, die er door de wind steeds meer moeite mee had om te blijven staan. Rond 5 uur het terrein weer verlaten, en terug richting het Noord-Hollandse gereden. Onderweg gezellig samen met Harry, Melissa, Rudolf en Fenna gegeten, en zo zat het weekend er weer op. Wij hebben we weer een mooie EFE gehad. Opkomst tegenover vorig jaar helaas weer iets minder, dus ik ben benieuwd wat de nieuwe locatie volgend jaar gaat brengen. Voor velen is Rotterdam toch een stuk beter te rijden, dus hopelijk nog meer mensen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyanite Posted September 17, 2009 Report Share Posted September 17, 2009 Dat is Ypenburg Voor Valkenburg zijn ze ook bezig voor zover ik weet, CHECK dit maar eens. sommigen verdien zo'n mooie en brute wagen niet... Is er één officiele GT voor NL, koopt een of andere patser deze met te veel geld, om hem alleen te gebruiken voor meetings en show. terwijl er wss wel gegadigden waren die er echt mee willen rijden! Was een beetje raar verhaal van deze meneer, hij wist overigens wel leuk de geschiedenis van de Ford GT40 (dé originele) te vertellen. Maar goed met geld kan je veel dingen kopen, kijk eens naar wat ze betalen voor een stukje doek met wat verf erop als er een naam als Rembrandt of Van Gogh onderaan staat. Gewoon absurd, maar goed helaas gaat het zo in de wereld. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lander Posted September 17, 2009 Report Share Posted September 17, 2009 en nog een paar van het slalom... mmm, volgens mij een klein blokje deze was wel verplicht om sidepipes te steken moet er nog rubber zijn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyanite Posted September 18, 2009 Report Share Posted September 18, 2009 Kom zojuist mijn kleintje tegen op Ford-world.nl Kijk maar! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soundraiser Posted September 18, 2009 Report Share Posted September 18, 2009 Kom zojuist mijn kleintje tegen op Ford-world.nl Kijk maar!\ Duidelijk herkenbaar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyanite Posted September 18, 2009 Report Share Posted September 18, 2009 \ Duidelijk herkenbaar Ben tenminste wel uniek op deze manier Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjorn Posted September 18, 2009 Author Report Share Posted September 18, 2009 Ben tenminste wel uniek op deze manier Jepz, dat idee heb ik ook . Dan ben ik benieuwd of jouw auto ook herkenbaar blijft in de uiteindelijke kleuren! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyanite Posted September 18, 2009 Report Share Posted September 18, 2009 Jepz, dat idee heb ik ook . Dan ben ik benieuwd of jouw auto ook herkenbaar blijft in de uiteindelijke kleuren! Ik heb wel een idee wat voor kleur ik wil gaan gebruiken, die kleur ben ik nog niet op een ander auto tegen gekomen. Wel varianten erop maar niet de verfsoort... ja ik praat in raadselen. Meer hierover als ik wat plaatwerk heb opgeknapt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soundraiser Posted September 18, 2009 Report Share Posted September 18, 2009 Ik heb wel een idee wat voor kleur ik wil gaan gebruiken, die kleur ben ik nog niet op een ander auto tegen gekomen. Wel varianten erop maar niet de verfsoort... ja ik praat in raadselen. Meer hierover als ik wat plaatwerk heb opgeknapt. Ach je gaat al sneller dan je broertje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts