Jump to content

Fiesta >lease Auto Van Het Jaar

Marcella
 Share

Recommended Posts

ford1_jpg_656197b.jpg

Ford Fiesta lease-auto van het jaar!

Voor de 18e keer heeft ING Car Lease de lease-auto van het jaar-verkiezing georganiseerd, waaraan dit jaar liefst 41 verschillende modellen van maximaal anderhalf jaar oud en een prijs van ten hoogste 80.000 euro meededen. De Ford Fiesta kwam als overall winnaar tevoorschijn.

bron:

http://www.telegraaf.nl/autotelegraaf/4800...et_jaar___.html

Het is dat de pool momenteel aardig vol is, en er dus weinig nieuw spul bij ons besteld word, want ze zijn ook erg onder de indruk van mijn fiesta.. Veel ruimte voor, fijne wegligging en relatief goedkoop (mede dankzij de 20% bijtelling).. Benieuwd hoelang ik nog de enige Fiesta rijder ben binnen het bedrijf (En voor hoelang, als ik zo door ga, mag ik over 1,5 jaar weer een ander uitzoeken, want dan staat hij op 150.000km :) )

Ja, dat gaat hard momenteel, doordeweeks zowieso rond de 300 per dag (Marum-Apeldoorn en vv.)... Vermoed dat het nog wel even zo blijft, en dat ik pas in de loop van volgend jaar weer ergens in het noorden gedetacheerd word... Maar dan nog heb ik wekelijks wel een meeting oid in het midden van het land, dus de km's blijven wel gaan

Share

• Create New...