Jump to content

Nieuwe Lester Bodykit Voor De Mk6

El_Piedro
 Share

Recommended Posts

Deze kit kwam ik op het net tegen ,ik vind ze knapper als de eerste kit voor de mk6, vooral de luchtinlaten in de zij spatborden :)

De luchthapper op de motorkap vind ik maar niks :?

de foto's:

3342.jpg

3343.jpg

3344l.jpg

3345.jpg

3365.jpg

3382i.jpg

3400l.jpg

Er is ook nog een lip voor op de S/ST :

3395m.jpg

Kweet het niet goed. Voorbumper zou er OK uit zien als de gaten wat kleiner waren (maar jah, typisch Lester), achterbumper zou mooi zijn met een uitlaatje in het midden.

Die luchthapper in het spatbord had mooier ingewerkt kunnen worden, de lijn van de inlaat komt niet overeen met de lijn in de auto, het had ietsje subtieler gemogen.

De lip vind ik dan wel weer de moeite precies.

Aardige prijs ook voor het spatbord + luchtinlaat. Op de Lester website: € 196.00 + VAT (heeft geen shop, gaat via de dealers), hier overal te koop voor € 280.00 (per stuk, dus € 560.00 voor links en rechts).

Iemand ze toevallig goedkoper gezien?

Aardige prijs ook voor het spatbord + luchtinlaat. Op de Lester website: € 196.00 + VAT (heeft geen shop, gaat via de dealers), hier overal te koop voor € 280.00 (per stuk, dus € 560.00 voor links en rechts).

Iemand ze toevallig goedkoper gezien?

die vind ik ook mooi maar ze zijn inderdaad prijzig :(

• 2 weeks later...
Maar wel een embleemloze grill zal deze kit ook passen op de S/ST denk het wel gezien de voorbumper..

Deze kit zal wel op elke Fiesta passen, ook op de pre-facelift.

Maar die embleemloze grill zal enkel passen op een pre-facelift zonder de bumper ook te kopen.

• 2 weeks later...
  • 2 years later...
 Share

• Create New...