VitroFiesta Posted September 1, 2009 Report Share Posted September 1, 2009 Op zondag 30 augustus was het tijd voor de Fiestaclub Zomer BBQ. Als uitstekend initiatief hebben Jur En Jacq hun huis en tuin opgeofferd, en voor de Fiestaclub een BBQ georganiseerd. Aangezien ik zelf nog het genoegen had om tot 15:00 uur te mogen werken, kon ik de aanvangsttijd van 16:00 uur helaas niet redden. Onderweg richting Zwijndrecht haalde ik ter hoogte van Schiphol een blauwe XR2i in, die mij even later voorbij kwam en nog even een handje opstak. Aangezien we toch dezelfde kant op gingen ben ik er maar even achter blijven rijden. We kwamen steeds dichter bij de Rijnmond, en nog steeds reden we samen op. Bij de afslag richting Zwijndrecht kon het echt niet meer missen, en bleken we inderdaad beiden onderweg naar Jur en Jacq te zijn. Razer kwam zelfs helemaal vanuit Friesland, respect dus! Eenmaal rond 17:00 uur aangekomen konden we meteen aanschuiven voor de BBQ. Alles top geregeld, van een bakkie koffie om mee te beginnen, tot ruim voldoende stokbrood, salades, diverse soorten vlees en sausjes, en ijs om mee af te sluiten. Het exacte aantal aanwezigen heb ik niet geteld, maar de opkomst was wat mij betreft erg netjes. Uiteraard was het weer als vanouds gezellig, en ik denk dat iedereen zich zeer goed vermaakt heeft. Ook weer wat nieuwe leden mogen begroeten, die we hopelijk warm hebben gekregen om meer meetings te bezoeken. Deze keer heb ik mijn die-hard status even laten vallen, en rond 21:00 uur zijn we weer vertrokken. Aan de gezelligheid lag het zeker niet, maar we hadden nog meer te doen. Heeft het nog tot na middernacht geduurt voor de laatste leden huiswaards keerden. Al met al een zeer geslaagde meeting, en de complimenten voor de organisatie. Mochten er mensen zijn die foto's gemaakt hebben, dan hou ik me aanbevolen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts