Soundraiser Posted August 31, 2009 Report Share Posted August 31, 2009 Report van de meeting van zondag 30 Augustus, waar we met een groepje Fiestaclub leden gezellig hebben zitten BBQ'en. Ik mocht mij omstreeks de klok van 12 vervoegen in Zwijndrecht voor het helpen opbouwen bij Jur en Jaq voor de BBQ meeting. Omstreeks een uurtje of 3 a 4 kwamen de meeste leden opdagen, waaronder diverse nieuwe leden Eten en drinken waren volop aanwezig, en wie te weinig heeft gegeten heeft dit zich zelf aangedaan. en rond half 1 verlieten The Crow en ik als laatste gasten het terrein om ons bedje op te zoeken.Foto's zijn er helaas niet gemaakt, daar hadden we het veel te druk voor. Kortom Jur en Jaq bedankt voor de geweldige organisatie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcella Posted August 31, 2009 Report Share Posted August 31, 2009 van ons uit ook onze dank voor de gastvrijheid. was leuk om nog meer cllub leden te leren kennen.. zelfs uit friesland , Belgie en limburg heb ik ontmoet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Razer Posted August 31, 2009 Report Share Posted August 31, 2009 Was zeer geslaagd.. zelfs met een niet werkende radiator ventilator Merk wel het nadeel van een stugge auto had mij toch een houten kont toen ik uitstapte Op naar EFE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lander Posted August 31, 2009 Report Share Posted August 31, 2009 ... Foto's zijn er helaas niet gemaakt, daar hadden we het veel te druk voor. Kortom Jur en Jaq bedankt voor de geweldige organisatie idd bedankt aan JUr en Jaq voor het geweldige onthaal en het lekker eten... @ tom: ik heb een aantal foto's... Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Crow Posted August 31, 2009 Report Share Posted August 31, 2009 Het was een geslaagd dagje. Jaq en Jur bedankt voor de organisatie. Rond half 1 verlieten The Crow en ik als laatste gasten het terrein om ons bedje op te zoeken. Het wordt ook steeds later, waar is het eind? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soundraiser Posted August 31, 2009 Author Report Share Posted August 31, 2009 Het was een geslaagd dagje. Jaq en Jur bedankt voor de organisatie. Het wordt ook steeds later, waar is het eind? Moesten Niels zijn tijd goed maken tenslotte Je was er tenslotte ook al eerder Link to comment Share on other sites More sharing options...
FiestaRally Posted August 31, 2009 Report Share Posted August 31, 2009 Zo te lezen hebben jullie het erg leuk gehad.Jammer dat ik er niet bij kon zijn ,maar volgende keer beter! @Lander ben benieuwd naar jou gemaakte foto`s. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted August 31, 2009 Report Share Posted August 31, 2009 Zoals ik Jur en Jacq gister ook al heb gezegd, wil ik jullie echt complimenteren voor de goede organisatie. Van alles was ruim voldoende aanwezig, erg netjes geregeld allemaal Wij hebben een erg gezellige avond gehad Voor het eerst sinds tijden heb ik de eer om met de laatste groep te vertrekken niet hoog gehouden, maar dat komt de volgende keer wel weer. Was weer een zeer geslaagde meeting. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts