Jump to content

Bbq Meeting, 30 Augustus 2009, Zwijndrecht

Soundraiser
 Share

Recommended Posts

Report van de meeting van zondag 30 Augustus, waar we met een groepje Fiestaclub leden gezellig hebben zitten BBQ'en.

Ik mocht mij omstreeks de klok van 12 vervoegen in Zwijndrecht voor het helpen opbouwen bij Jur en Jaq voor de BBQ meeting.

Omstreeks een uurtje of 3 a 4 kwamen de meeste leden opdagen, waaronder diverse nieuwe leden :duim:

Eten en drinken waren volop aanwezig, en wie te weinig heeft gegeten heeft dit zich zelf aangedaan. en rond half 1 verlieten The Crow en ik als laatste gasten het terrein om ons bedje op te zoeken.Foto's zijn er helaas niet gemaakt, daar hadden we het veel te druk voor.

Kortom Jur en Jaq bedankt voor de geweldige organisatie :duim:

... Foto's zijn er helaas niet gemaakt, daar hadden we het veel te druk voor.

Kortom Jur en Jaq bedankt voor de geweldige organisatie :duim:

idd bedankt aan JUr en Jaq voor het geweldige onthaal en het lekker eten... :applaus:

@ tom: ik heb een aantal foto's... :jaknikker:

Het was een geslaagd dagje. Jaq en Jur bedankt voor de organisatie.

Rond half 1 verlieten The Crow en ik als laatste gasten het terrein om ons bedje op te zoeken.

Het wordt ook steeds later, waar is het eind? :mrgreen:

Zoals ik Jur en Jacq gister ook al heb gezegd, wil ik jullie echt complimenteren voor de goede organisatie. Van alles was ruim voldoende aanwezig, erg netjes geregeld allemaal :duim:

Wij hebben een erg gezellige avond gehad :applaus:

Voor het eerst sinds tijden heb ik de eer om met de laatste groep te vertrekken niet hoog gehouden, maar dat komt de volgende keer wel weer. Was weer een zeer geslaagde meeting.

Share

• Create New...