Bertsjuhn Posted August 23, 2009 Report Share Posted August 23, 2009 Vanmorgen om 10:00 was ik in Maastricht op de afgesproken plek. Ietsje later (wat niet erg was ) kwam Lander aan met de Hilux. Na even een bakkie koffie en even bijkletsen hebben we een aantal foto\'s gemaakt en zijn vertrokken. (De route is hier te vinden) Na een tocht door Valkenburg, Sibbe, Ingber en Gulpen hebben we een kleine rustpauze gehouden op een punt met een mooi uitzicht over het Limburgse Landschap. Hiervandaan zijn we door gegaan naar Epen, waar we een lekker ijsje hebben gegeten, waarna we uiteindelijk bij onze eindbestemming zijn uitgekomen. Het drielandenpunt in Vaals. Hier hebben we op het terrasje gezeten en nog wat zitten kletsen. Ik vond het een hele gezellige meeting met een mooie tocht. Hoop dat de rest er ook zo over denkt Foto\'s: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bertsjuhn Posted August 23, 2009 Author Report Share Posted August 23, 2009 En nog 2 foto's van gisteravond, toen ik de route heb nagereden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
..: Iloo :.. Posted August 23, 2009 Report Share Posted August 23, 2009 zie t er goed uit Link to comment Share on other sites More sharing options...
newfiesta Posted August 23, 2009 Report Share Posted August 23, 2009 nou ben weer thuis ff op familie bezoek geweest in limboland na de meeting. de meeting was ondanks de lage opkomst zeer geslaagd. hulde aan de organisatieeen zeer fraaie rondrit gehad. op de terugweg nog wat saxo gepest en diverse slopels mee gereden. de saxo vielen bij 180 af de slopels op 1 na bij 210 en toen moest ik ook opgeven tegen die ene slopel helaas dit was een astra opc. daar redt ik het net niet tegen. was een enerverend ritje terug waar we bij de lucht gestopt zijn om te eten de slopel en saxo couriers waren toch zeer benieuwd wat voor blok erin ligt bij de fiesta. foto s plaats ik nog wel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lander Posted August 23, 2009 Report Share Posted August 23, 2009 Bijeenkomst aan de McDo in Maastricht (zoek de vreemde eend in de bijt ... onderweg : (er kon 1 weer niet volgen ) Zat er plots een hond in m'n spiegel Mooie uitzichten Eerste Pauzeplaats Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lander Posted August 23, 2009 Report Share Posted August 23, 2009 vervolg: tweede pauzeplaats (200 m verder) en dan nog eens wat verder want Bjorn moest plassen... we hadden zelf meer fotografen dan Fiestas Link to comment Share on other sites More sharing options...
..: Iloo :.. Posted August 23, 2009 Report Share Posted August 23, 2009 mooie route gereden.. t is voor mij alleen naar t anderepunt van nl rijden... Link to comment Share on other sites More sharing options...
newfiesta Posted August 23, 2009 Report Share Posted August 23, 2009 heb er ook 500km gereden vandaag Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjorn Posted August 23, 2009 Report Share Posted August 23, 2009 onderweg : (er kon 1 weer niet volgen ) Dat viel best mee hoor . Alleen er moet iemand voor bezemwagen spelen (bij voorkeur iemand die de route kent ). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lander Posted August 23, 2009 Report Share Posted August 23, 2009 Dat viel best mee hoor . Alleen er moet iemand voor bezemwagen spelen (bij voorkeur iemand die de route kent ). idd... het ging zelf vlotjes... filmpje komt nog wel ... nu wel op het goede knopje gedrukt alleen is het niet leuk om achter een mk2 te rijden die wat stinkt naar olie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjorn Posted August 23, 2009 Report Share Posted August 23, 2009 Goed ik zal ook mijn best even doen een verslagje te maken voor de thuisblijvers. Ik had de luxe dat ik dit keer dicht bij de meetingplek was. Dus ik hoefde pas rond een uur of 8 op te staan. Om omstreeks kwart voor 10 kwam ik op de Geusselt in Maastricht aan, het beginpunt van de route. Daar was GetaWay er al. Later kwamen newFiesta, Bertsjuhn en Lander ook. De deelnemers op een rij. Lander steekt er met... neus en motorkap bovenuit. GetaWay moest helaas naar Roosteren (toch?) toe. Dus gingen we met 4 auto's de toertocht rijden. De toertocht bracht ons van Maastricht via een aantal dorpjes naar Valkenburg, en dan naar Sibbe, IJzeren, Ingber en Gulpen waar de eerste stop was. Onderweg van Valkenburg naar Sibbe: een smalle weg door het bos. Vanuit IJzeren naar Ingber ging het weer langs weilanden, richting de heuvels. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjorn Posted August 23, 2009 Report Share Posted August 23, 2009 Vanuit Gulpen gingen we de Panoramaweg op. Deze gaat rechtstreeks een steile heuvel op waarbij je bovenop uitstekend uitzicht hebt over het hele heuvelland. Hier hebben we de auto's in eerste instantie onder een groepje bomen geparkeerd. Qua techniek waarschijnlijk niet de beste foto, maar de foto laat wel het fantastische uitzicht zien. Helaas was er nogal veel tegenlicht. Met een lange sluitertijd krijg je wel de auto's mooi op de foto maarja... dat uitzicht niet! Daarna zijn we 500 meter verder gereden, nog steeds bovenop de heuvel zijn we langs een weiland gaan staan. Eigenlijk vind ik deze foto hierboven wel mooi . Al hebben we deze foto volgens mij allemaal gemaakt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lander Posted August 23, 2009 Report Share Posted August 23, 2009 ik denk newfiesta niet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjorn Posted August 23, 2009 Report Share Posted August 23, 2009 Ik had nog een paar fotos geschoten: Na de ruststop (en een sanitaire stop) zijn we de heuvel weer afgereden... Rechtstreeks, met een steile helling direct naar beneden. Deze weg ging naar Epen toe waar de ijssalon was. Nu wil ik van Newfiesta alleen nog weten of het ijs lekkerder was dan bij hem thuis . Na het ijs gingen we via het Vijlenerbos, een hele mooie bochtige weg weer heuvelop. Daar heeft Lander nog wel filmpjes van dus dat krijgen jullie wel te zien. Toen we eenmaal boven waren ging het met een 12% helling weer naar beneden, wederom met zo'n mooie bochtige weg. Langzamerhand kwam Vaals in zicht. Het drielandenpunt was de eindbestemming, en daar moesten we de Vaalserberg voor omhoog. Dus weer een stuk omhoog klimmen. Uiteindelijk zijn we allemaal bij het Drielandenpunt aangekomen, dus Lander was weer thuis . Daar hebben we wat gedronken en gegeten en ging het weer huiswaarts. We mochten echter nog niet weg, want de Eneco toer kwam precies voorbij toen we wilden vertrekken. Daarom moesten we dus 10 minuutjes wachten. Omdat de Eneco toer verderop ook wat files veroorzaakte ben ik weer naar Valkenburg gereden en van daaruit naar huis gegaan. Onderweg kwam de toer me nog tegemoet, en ik heb een filmpje van een deel van het peleton dat voorbij komt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
FiestaRally Posted August 23, 2009 Report Share Posted August 23, 2009 Ja aan de foto,s te zien en het verslag was het een mooie meeting.En ook nog eens goed weer! Ik vind het ook erg jammer dat ik er niet bij kon zijn.....hoop dat er weer snel een tour meeting komt.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lukeli Posted August 23, 2009 Report Share Posted August 23, 2009 Kijk.. Zitten weer mooie foto's tussen ! Ik zie hier een wildplasser!! En Bart.. Wat is het toch een mooi kleurtje wat jij hebt!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
..: Iloo :.. Posted August 24, 2009 Report Share Posted August 24, 2009 heb er ook 500km gereden vandaag zoals je zelf net noemde heb je nog familie in die regio ik niet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjorn Posted August 24, 2009 Report Share Posted August 24, 2009 Ik zie hier een wildplasser!! Ehm... nee ... dan hadden we niet 1 km verder bij een restaurantje hoeven stoppen he. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bertsjuhn Posted August 24, 2009 Author Report Share Posted August 24, 2009 Voor Lander was het ook een enkeltje van 171 KM zonder familie in de buurt Link to comment Share on other sites More sharing options...
GetaWay Posted August 24, 2009 Report Share Posted August 24, 2009 Bjorn, ik hoefde niet naar Roosteren, Newfiesta ging nog op familiebezoek in Roosteren Heb zo te zien inderdaad wat gemist aan de foto's te zien! Zitten een paar mooie plaatjes tussen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts