mk1 Posted August 8, 2009 Report Share Posted August 8, 2009 Grvr!! Kom ik vanmorgen terug van vakantie, hebben ze de achterlichten en mijn spiegel aan de bestuurderskant kapot geslagen. Mijn mk1 staat gewoon op de oprit voor de garage. Kom ik vanmorgen thuis zie ik het meteen. Ik heb nog wel achterlichten liggen maar die zijn van mk2 (andere aansluiting). Heeft er iemand nog mk1 achterlichten liggen? ( die zonder het witte remlicht erin) links en rechts. Het hoeven niet de mooiste te zijn. Stelletje hufters, ben me hier flink kwaad aan het maken erover. Kunnen ze niet met hun poten van andermans spullen afblijven? Oke het is niet de mooiste en hij staat naast een mk2 die half gesloopt is, maar toch.... Van de buren hoorde ik dat er door de hele straat, jongens s`nachts vanalles geflikt hebben. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ronald_FT Posted August 8, 2009 Report Share Posted August 8, 2009 Wat een kl*te streek. Dat volk moet je gelijk alle vingers breken. Maar euh.. de buurt heeft het gezien ofzo? Niemand wat gedaan dan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyanite Posted August 8, 2009 Report Share Posted August 8, 2009 Stand rechtelijk executeren dat soort idioten... ik offer me vrijwillig op om de trekker over te halen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
..: Iloo :.. Posted August 8, 2009 Report Share Posted August 8, 2009 das echt kut... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bertsjuhn Posted August 8, 2009 Report Share Posted August 8, 2009 Das balen om te lezen! Hoop dat je alles goed kunt herstellen. Sterkte en succes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
mk1 Posted August 8, 2009 Author Report Share Posted August 8, 2009 bedankt voor het medeleven, ik heb al 2 de achterlichten van de mk2 erop gezet, liever had ik van een mk1 maarja. het functioneerd weer. Ook heb ik via een vriend van me een nieuwe spiegel gekregen, een zwarte van kunstof. Ik had een chrome, maar tot aan de winter red ik het ermee. Dus ik kan weer rijden, gelukkig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Barcode Man Posted August 9, 2009 Report Share Posted August 9, 2009 Het doodschoppen niet waard Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts