..: Iloo :.. Posted July 27, 2009 Report Share Posted July 27, 2009 Ik kan mij herinneren van andere forums dat een topic waar nieuwe (dus ongelezen) berichten instaan dat deze boven aan verschijnt. Is dat hier geen optie? Groetjes Ilona Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Crow Posted July 27, 2009 Report Share Posted July 27, 2009 Ik kan mij herinneren van andere forums dat een topic waar nieuwe (dus ongelezen) berichten instaan dat deze boven aan verschijnt. Is dat hier geen optie? Groetjes Ilona Bedoel je voor het hele forum of alleen bij bepaalde onderdelen? Sommige onderdelen (bijv. Fiestaclub Forums > Nieuws) zijn gekoppeld aan de website en dan moeten ze blijven staan op de datum wanneer ze zijn toegevoegd anders klopt de website niet meer qua data. In die onderdelen zal een topic waar nieuwe berichten in staan niet bovenaan verschijnen. Bij het merendeel van de onderdelen zou dit wel moeten gebeuren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
..: Iloo :.. Posted July 27, 2009 Author Report Share Posted July 27, 2009 per forum zoals nu zitten we in forum website en er is reactie in topic website, dat dit topic dan boven aan komt in forum website.. snapje? Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Crow Posted July 27, 2009 Report Share Posted July 27, 2009 Zover ik weet gebeurd dat in dit onderdeel ook. Staat ie bij jou niet bovenaan dan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
..: Iloo :.. Posted July 27, 2009 Author Report Share Posted July 27, 2009 ik denk dat het heeft gelegen aan de instellingen... nu gaat het wel goed (A) ter info haar kleur blonT Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted July 27, 2009 Report Share Posted July 27, 2009 Rechts onderaan bij ieder onderdeel kan je de weergave aanpassen. Kiezen voor: "Sorteren op: Laatste Postdatum" en het moet goedkomen volgens mij. Link to comment Share on other sites More sharing options...
..: Iloo :.. Posted July 27, 2009 Author Report Share Posted July 27, 2009 Rechts onderaan bij ieder onderdeel kan je de weergave aanpassen. Kiezen voor: "Sorteren op: Laatste Postdatum" en het moet goedkomen volgens mij. klopt inderdaad Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts