Jump to content

Problemen Op Het Forum Te Komen

Vincent Melissen
 Share

Recommended Posts

hey,

Als ik met mijn laptop op het forum wil komen kan dat, maar het forum ziet er dan helemaal anders uit.

Zo ziet het forum op mijn laptop eruit:

forum.jpg

Zoals je ziet kan ik gewoon inloggen, als ik dat dan ook doe dan geeft die aan dat ik ingelogd ben met mijn gebruikers naam en moet wachten.

Nou dat is zo gebeurt en wat denk je ik kom weer bij het scherm wat je hier boven ziet met nog steeds log in.

Ik heb het honderde keren geprobeert en nog niet gelukt.

Hier vanuit men pc kan ik gewoon nog alles en krijg ik de pagina die je hier boven ziet niet te zien, ben zelfs al ingelogd.

Weet iemand hier een oplossing voor want moet nu elke keer na men pc om te kijken en te reageren op het forum

gr Vincent

Toevallig heeft mijn schoonzus EXACT ditzelfde probleem met haar XP laptopje..

Terugrollen naar IE7 .. geen effect, resetten van alle settings naar standaard geen effect

zelfs IE7 al opnieuw geïnstalleerd .. geen effect.

I.p.v. het Fiestaclub logo krijgen we ook het "Invision" IPB logo

Ook hier geldt, op een andere PC binnen het netwerk (of dit nu XP of Vista is maakt niet uit) werkt het wel.

Firewall, virusscanner etc zijn al uitgesloten

Probeer FireFox eens ;)

Het gaat in 'mijn' geval om een 'eenvoudige' gebruiker.. die de defacto standaard internet browser gebruikt, omdat ze hiermee bekend is..

Firefox is toch iets anders.

hey,

Als ik met mijn laptop op het forum wil komen kan dat, maar het forum ziet er dan helemaal anders uit.

Zo ziet het forum op mijn laptop eruit:

Zoals je ziet kan ik gewoon inloggen, als ik dat dan ook doe dan geeft die aan dat ik ingelogd ben met mijn gebruikers naam en moet wachten.

Nou dat is zo gebeurt en wat denk je ik kom weer bij het scherm wat je hier boven ziet met nog steeds log in.

Ik heb het honderde keren geprobeert en nog niet gelukt.

Hier vanuit men pc kan ik gewoon nog alles en krijg ik de pagina die je hier boven ziet niet te zien, ben zelfs al ingelogd.

Weet iemand hier een oplossing voor want moet nu elke keer na men pc om te kijken en te reageren op het forum

gr Vincent

Vreemd, het standaard inlog scherm zoals bijv. een bezoeker het ziet zou ook het 'fiestaclub' uiterlijk moeten hebben. Als ik bijv. met Firefox het forum open waar ik niet ben ingelogd zie ik hetzelfde scherm met de inlog velden maar verder wel met het juiste uiterlijk.

Zag nog dat je adres http://www.forum.fiestaclub.nl is. Bij mij laadt deze heel langzaam of soms niet. Zonder 'www' gaat een stuk sneller (http://forum.fiestaclub.nl). Weet niet of het nog uitmaakt voor het inloggen maar je zou het zonder 'www' kunnen proberen.

Ik heb zelf geen ervaring met het inloggen op een pc en laptop in hetzelfde netwerk maar het zou kunnen dat je maar 1 keer mag inloggen in hetzelfde netwerk vandaar dat het op de laptop dan niet lukt.

Als je uitlogt op je pc kan je dan wel inloggen met je laptop?

bij mij thuis kan ik met 2 computers op hetzelfde netwerk tegelijk ingelogged zijn, dus dit lijkt me niet het probleem

Bianca (en mn zwager Michael) heeft een zelfde router staan (wel een andere provider) als wij thuis en is door mij

Bianca probeert WEL via forum.fiestaclub.nl in te loggen (zonder www) en heeft hierbij hetzelfde effect

Mischien is t probleem de tijdelijke internetbestanden, heb je die al verwijderd??

Ik weet niet of er toevallig is ingelogd op 't forum toen het plaatje nog niet veranderd was (in begin stadium van 't forum mischien??) dus kan zijn dat hij dat plaatje heeft opgeslagen op de computert.

Indien niet verwijderd, dan kan dat het zijn, wel ff f5 drukken daarna om te refreshen :P

Share

• Create New...