Jump to content

Vakantieplannen?

VitroFiesta
 Share

Recommended Posts

We zitten alweer in de vakantietijd, dus ik was weer eens benieuwd wat zoal de plannen zijn.

Wanneer ga je, hoelang, waarheen, met de Fiesta, of toch met vliegtuig, bus of trein. Kortom, wat zijn je plannen?

Om met mezelf te beginnen, ik ga in augustus 3 weken met de motor naar de UK. Echt een plan hebben we niet, we zien wel waar we uitkomen. In september heb ik dan nog een weekendje vrij, voor EFE, en dat is het wel zo'n beetje voor dit jaar.

1 september hoop ik de sleutel voor m'n nieuwe huis te krijgen, dus dan kan ik ook nog wel wat vrije dagen gebruiken :jaknikker:

Ga mijn vakantie dit jaar maar eens gebruiken om aan de fiesta te werken, heb in de weekenden geen tot weinig tijd en doordeweeks ben ik van laat tot vroeg aan het werk,

dus laatste week van augustus en 1e week van september ga ik alles spuiten en van buiten in 1x afmaken

Ruudje

Ik rij half augustus naar Kroatie toe. In 2 etappes. Eerst naar Oostenrijk, halverwege de Pyrnautobahn, en dag erop verder naar Kroatie (midden-Dalmatie, bij Trogir)... Daar blijven we 2 weken, en dan weer in 2 dagen terug. Rijden doordeweeks (di/wo heen, wo/do terug)...

Wordt een beetje zon vakantie, en alle mooie natuurparken en stadjes enzo bezoeken, van alles wat dus...

Benieuwd hoe de MK7 zich gaat houden in Kroatie, en op de lange ritten.. Maar goed, hij is al lekker ingereden (17.500 km in krap 3 maand). Warm weer is hij ook al gewend... Alleen nog even kijken bij de dealer voor een extra 12v aansluiting. Had nu voor voorin een verloopstekkertje, maar die heeft een beperkte output per poort, dus daar sloeg de koelbox niet op aan...

Ik ben nu lekker in zuid frankrijk!!!

Vlakbij Frejus, st-tropez

Gister aangekomen, NIET met de fiesta ;) Maar met de C5 van de moeder van een vriendin die gezellig mee is!

Hier is het heerlijk weer en lekker warm,

WiFi internet 8) erg handig :-D

Wanneer ik terug moet ga ik het niet over hebben.... ben er net 1 dag {dance}

Groeten daar in Nederland

13t/m19 juli: ga ik dagjes weg met me schoonfamilie (efteling enz) grotendeels met mijn Fiesta

20 t/m 25 juli: ga ik met me vriendin naar me oom in Ophemert (bij Tiel) met de Fiesta en dan bezoekjes brengen aan Nijmegen, Arnhem en omgeving

7 t/m 14 augustus: met een gehuurde camper en vier vrienden surfen in zuidwest Frankrijk

21, 22, 23 augustus: Lowlands met de Fiesta :P

Drukke, maar volgens mij een hele leuke vakantie. De Fiesta gaat ook volledig benut worden.

Goed voor onze inbrekers welke in het land aanwezig zijn dit topic. Was gisteren nog op het nieuws dat iedereen zijn of haar vakantie op het internet meld en dat de dieven ook meekijken. Vooral op het hyves gebeuren.

Het is dat er altijd iemand bij mij thuis blijft dus bij deze:

Ik heb vanaf 13 juli 3 weken vakantie waarvan ik vanaf de `18de 8 dagen naar marmaris in turkije ga. 5 sterren hotel resort all inclusive. Uiteraad met het vliegtuig. De overige paar dagen dat ik vakantie heb ga ik wat bijverdienen door te gaan werken 8-)

Goed voor onze inbrekers welke in het land aanwezig zijn dit topic. Was gisteren nog op het nieuws dat iedereen zijn of haar vakantie op het internet meld en dat de dieven ook meekijken. Vooral op het hyves gebeuren.

Meestal kan je via Hyves ook iemands echte naam en adres achterhalen. Bij de Fiestaclub is je adres (als je het al hebt ingevuld) niet voor iedereen zichtbaar. Dus we zijn iets veiliger dan Hyves (misschien ook weer niet veel veiliger, lolz).

Ikzelf heb nog geen vakantieplannen aangezien ik mijn eigen bedrijf aan het opzetten ben.

Ook al zou je het niet op internet melden, het inbrekersgilde is ook niet gek. Ze rijden gewoon een paar keer langs je huis, en binnen twee of drie dagen hebben ze zo door dat de bewoners niet thuis zijn.

Ook al zou je het niet op internet melden, het inbrekersgilde is ook niet gek. Ze rijden gewoon een paar keer langs je huis, en binnen twee of drie dagen hebben ze zo door dat de bewoners niet thuis zijn.

Mij hoef je geen uitleg te geven. Na 7 inbraken weet ik hoe ze te werk gaan.

Nog 4 dagen werken en dan met de Fiesta naar Zeeland en dan door naar Paris! Hopelijk blijft het weer goed en de auto heel. Dan heb ik een hele goede vakantie!

Voor alle anderen.....

Fijne vakantie! :lol:

Dit jaar heb ik pas erg laat vakantie,21 september (3 weken)

Ik ga de eerste week met paar vrienden naar zee (Zoutelande) met natuurlijk de fiesta.

En de andere twee weken ga ik goed gebruiken voor het kijken naar een appartementje.(wat bezichtigingen en hypotheekers langs gaan ect.

Ik ga samen met mijn vriendin( bianca) de laatste week van september 2 weken naar Gran Canaria

2 weekjes in een hotel ALL INCL

en dan lekker 2 weken bij het zwembad hangen en genieten an de rust lol

• 2 weeks later...
niets....

dankzij onze energieleverancier...

m'n hele vakantiegeld aan Electrabel moeten geven, dus valt de reis in het water.

Dan maar een beetje in huis werken...

Heb hier nog wel wat spaarlampen voor je hoor :duim:

Heb hier nog wel wat spaarlampen voor je hoor :duim:

elektriciteit viel best mee, het is de aardgas die de dooddoener is.

Als je huis niet is geisoleerd (even aan huisbaas zijn deur gaan bellen), de gasprijs verdubbelt (dankzij de monopolie van Electrabel) en je tijdens het jaar te weinig betaalt kan je op het eind licht verschieten.

Share

• Create New...