GetaWay Posted July 2, 2009 Report Share Posted July 2, 2009 Gisteren zat ik wat achter de laptop te surfen op het forum hier, toen ik mij bedacht dat ik eigenlijk nog geen fatsoenlijke foto's had van mijn Fiesta. Gelijk de laptop dichtgeklapt en de auto gepakt. Gewapend met de camera naar een industrieterein gereden voor een mini-fotoshoot. Ik ben geen fotograaf, dus deze zijn ook niet van hoogstaande kwaliteiten. Enjoy! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pannelap Posted July 2, 2009 Report Share Posted July 2, 2009 Netjes hoor! Leuk ook de beschermstrip met Fiesta. Die zien er goed uit! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marc1986 Posted July 2, 2009 Report Share Posted July 2, 2009 Zo goed gedaan hoor die foto's! Blijft altijd leuk om op een industrieterrein foto's te maken met je auto. Mooie uitvoering van je Fiesta trouwens. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bertsjuhn Posted July 2, 2009 Report Share Posted July 2, 2009 Mooie foto's Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadrunner28 Posted July 2, 2009 Report Share Posted July 2, 2009 sjonge, wat kan jij goed poetsen Jij mag de mijne ook wel s doen, ha! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Benji Posted July 2, 2009 Report Share Posted July 2, 2009 Mooie foto's!!! Mooie fiesta! Link to comment Share on other sites More sharing options...
GetaWay Posted July 3, 2009 Author Report Share Posted July 3, 2009 sjonge, wat kan jij goed poetsen Jij mag de mijne ook wel s doen, ha! €75,- Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted July 5, 2009 Report Share Posted July 5, 2009 Netjes hoor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jozz Posted July 6, 2009 Report Share Posted July 6, 2009 Nette Fiësta. Wat voor motor ligt er in? 1.6 benzine? Mooie velgen. Helaas kon ik die niet op de 1.25 82PK benzine krijgen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GetaWay Posted July 6, 2009 Author Report Share Posted July 6, 2009 Nette Fiësta. Wat voor motor ligt er in? 1.6 benzine? Mooie velgen. Helaas kon ik die niet op de 1.25 82PK benzine krijgen. Waarom kon je die er niet op krijgen dan? Ik heb zelf ook een 1.25 (82Pk). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jozz Posted July 7, 2009 Report Share Posted July 7, 2009 Waarom kon je die er niet op krijgen dan? Ik heb zelf ook een 1.25 (82Pk). Hm, vreemd. Ik heb een leaseauto. Toen ik ging bestellen stond er dat die 17inch enkel bij de 1.6 benzine en diesel konden. Dit staat in de officiële prijslijst van Ford: 1 ESP / Tractioncontrol moet worden meebesteld (+ €700), 17 inch lichtmetalen velgen alleen in combinatie met 120pk benzine en 90pk dieselmotoren Link to comment Share on other sites More sharing options...
GetaWay Posted July 8, 2009 Author Report Share Posted July 8, 2009 Hm, vreemd. Ik heb een leaseauto. Toen ik ging bestellen stond er dat die 17inch enkel bij de 1.6 benzine en diesel konden. Dit staat in de officiële prijslijst van Ford: Ok, dat vind ik inderdaad vreemd. Ik heb ze er toch echt opzitten Link to comment Share on other sites More sharing options...
newfiesta Posted July 8, 2009 Report Share Posted July 8, 2009 de ene dealer doet ze er zelf op de ander doet dat niet Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted July 8, 2009 Report Share Posted July 8, 2009 Hangt er een beetje vanaf wat de dealer voor je wil doen. Officieel zal die kombi van die auto met die velgen niet leverbaar zijn. Ik heb dat met mijn auto ook gehad toen ik hem ging bestellen. Ik wilde graag de velgen van de ST of de Sport hebben, maar die waren niet te bestellen voor mijn auto. Wat wel kon was die velgen los bestellen, die er onder zetten, en die velgen waarmee hij vanaf de fabriek werd afgeleverd los verkopen. Sommige dealers willen dit spelletje ook wel meespelen, maar verkopen die velgen zelf, of monteren ze weer onder een andere auto. Wat ook kan is dat je toevallig een optiepakket hebt waar ze wel inzitten, of dat er bij de fabriek gewoon de verkeerde velgen onder gezet zijn. De velgen die ik nu heb zaten in het sportpakket, en waren ook niet leverbaar als je dat pakket niet nam. Op zich vreemd dat ze dat niet doen, maar dat is nou eenmaal zo. Ik zou zeggen, de auto staat hier klaar, alle soorten velgen liggen op de plank, dus wat ze er uiteindelijk onder schroeven maakt niet uit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vossie Posted July 12, 2009 Report Share Posted July 12, 2009 Erg mooie Fiesta! In deze vorm staat hij ook op mijn verlanglijstje, met 17" en grote spoiler. Twijfel alleen nog tussen deze en de Sport. Sport dan wel met 16", omdat 17" te oncomfortabel wordt heb ik me laten vertellen. Grootste voordeel aan de Sport vind ik overigens de stoelen, die vind ik stukken beter zitten dan de normale stoelen, die zijn nogal vlak vind ik. Wat zijn jouw ervaringen met deze 17" velgen qua comfort? Ik heb op meerdere plekken gelezen dat ze de auto behoorlijk stoterig maken en ze nogal wat lawaai maken op hogere snelheden (130 en meer). Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted July 12, 2009 Report Share Posted July 12, 2009 Het verschil tussen de 16" en 17" ga je wel merken, maar op zich valt het best mee. Als je veel op klinkerwegen rijdt, dan zal je best merken dat hij wat meer hobbelt, maar op gewone asfaltwegen heb je daar weinig last van. Lawaai op hoge snelheden lijkt me eerder iets wat in de banden zit, niet in de velgen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GetaWay Posted July 31, 2009 Author Report Share Posted July 31, 2009 Erg mooie Fiesta! In deze vorm staat hij ook op mijn verlanglijstje, met 17" en grote spoiler. Twijfel alleen nog tussen deze en de Sport. Sport dan wel met 16", omdat 17" te oncomfortabel wordt heb ik me laten vertellen. Grootste voordeel aan de Sport vind ik overigens de stoelen, die vind ik stukken beter zitten dan de normale stoelen, die zijn nogal vlak vind ik. Wat zijn jouw ervaringen met deze 17" velgen qua comfort? Ik heb op meerdere plekken gelezen dat ze de auto behoorlijk stoterig maken en ze nogal wat lawaai maken op hogere snelheden (130 en meer). een ietwat late post, maar beter laat dan nooit; Ikzelf heb absoluut niet te klagen over de 17" velgen. Nu rijd ik hoofdzakelijk, zoals VitroFiesta al zei, asfaltwegen. Maar ook als ik in het centrum van Maastricht over de kinderkopjes rijd, heb ik geen last ervan dat ik door de auto geschud wordt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts