GetaWay Posted July 2, 2009 Report Share Posted July 2, 2009 Gisteren zat ik wat achter de laptop te surfen op het forum hier, toen ik mij bedacht dat ik eigenlijk nog geen fatsoenlijke foto's had van mijn Fiesta. Gelijk de laptop dichtgeklapt en de auto gepakt. Gewapend met de camera naar een industrieterein gereden voor een mini-fotoshoot. Ik ben geen fotograaf, dus deze zijn ook niet van hoogstaande kwaliteiten. Enjoy! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pannelap Posted July 2, 2009 Report Share Posted July 2, 2009 Netjes hoor! Leuk ook de beschermstrip met Fiesta. Die zien er goed uit! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marc1986 Posted July 2, 2009 Report Share Posted July 2, 2009 Zo goed gedaan hoor die foto's! Blijft altijd leuk om op een industrieterrein foto's te maken met je auto. Mooie uitvoering van je Fiesta trouwens. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bertsjuhn Posted July 2, 2009 Report Share Posted July 2, 2009 Mooie foto's Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadrunner28 Posted July 2, 2009 Report Share Posted July 2, 2009 sjonge, wat kan jij goed poetsen Jij mag de mijne ook wel s doen, ha! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Benji Posted July 2, 2009 Report Share Posted July 2, 2009 Mooie foto's!!! Mooie fiesta! Link to comment Share on other sites More sharing options...
GetaWay Posted July 3, 2009 Author Report Share Posted July 3, 2009 sjonge, wat kan jij goed poetsen Jij mag de mijne ook wel s doen, ha! €75,- Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted July 5, 2009 Report Share Posted July 5, 2009 Netjes hoor Link to comment Share on other sites More sharing options...