Jump to content

Wat is jullie topspeed ?

Recommended Posts

• 2 weeks later...
  • Replies 525
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mijn top is met de motor 297 km/u wind mee berg af... net geen 300 :-(

Net geen rond getal zijn de meest irritante snelheden he :mrgreen: Ik baalde er ook van dat ik net geen 250 op de teller had staan.

In mijn Fiesta MK3 160 gehaald op een enorme bult af in Belgie met wind mee. Maar normaal is de topsnelheid slechts 140 (1.1i uit 1989). Eigenlijk ben ik benieuwd hoe ik net wat meer vermogen uit het motortje kan halen zonder kapitalen te spenderen. Aan de andere kant, het blijft een 1.1 maar natuulijk.Topsnelheid in andere auto's is 175 in een Renault Trafic.

In mijn Fiesta MK3 160 gehaald op een enorme bult af in Belgie met wind mee. Maar normaal is de topsnelheid slechts 140 (1.1i uit 1989). Eigenlijk ben ik benieuwd hoe ik net wat meer vermogen uit het motortje kan halen zonder kapitalen te spenderen. Aan de andere kant, het blijft een 1.1 maar natuulijk.Topsnelheid in andere auto's is 175 in een Renault Trafic.

140km/uur met de 1.1 kan wel kloppen dat deed mijn 1.1 MK3 (4-bak) in 1996 ook. Tuning van de 1.1 in de MK3 is zonde van je geld, althans voor weinig geld gaat dat niet lukken.

140km/uur met de 1.1 kan wel kloppen dat deed mijn 1.1 MK3 (4-bak) in 1996 ook. Tuning van de 1.1 in de MK3 is zonde van je geld, althans voor weinig geld gaat dat niet lukken.

Ja dat idee heb ik ook inderdaad. Best netjes trouwens met een 4-bak. Mijne heeft er 5 en dan hetzelfde presteren. :)

Vandaag terug uit Duitsland hard terug gereden.

Heel stukken 160 (MK4 1,4 zetec)

Sommige stukken 190 na een aanloop (180 op de navigatie, hoezo afwijking? )

Opvallend is de kracht tov de voorgaande 1.25 heuvel opwaarts, herrie OK maar hij gaat als een speer.

Toch vind ik hem te licht en wil graag een 1,6 plaatsen.

Opvallend was ook het enorme brandstof verbruik echt bizar.

Ook opvallend bij langdurig hard heuvel op en op lange stukken 190 is het olieverbruik.

Heen en weer is er toch wel een litertje doorheen gegaan.

OPM de motor is in goede staat !

Inmiddels met geheel lege auto het gas eens goed ingetrapt en dan komt de teller na heel lang op ca 195 te staan.

De top volgens de boekje,s zou 190 moeten zijn maar dat haalt hij dus echt niet.

Na correctie zal het 185 zijn MAX.

171 op GPS en 180 op teller met een 1.25 en 2 passagiers.

Zou nog kunnen maar niet meer veel. Gok een 10tal kilometers ofzo ?

Zou nog eens nar duitsland moete gaan naar familie van men vriendin :) kan ik eens voluit gaan... :$

• 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
  • 2 months later...

Met mijn mk6.5 1.6 Rally kwam ik niet verder als 190km/h op de teller en 184km/h op de Tomtom.

vlak terrein in duitsland met 2 mensen in de auto.

zonder enige fluitjes/rammeltjes, dus toch best netjes...

Zo'n Fiesta 1.6 TDCi loopt nog best hard dan :mrgreen:

In wat voor auto of motor was dat als ik vragen mag?

Gewoon een foutje van de GPS, even van de wijs, en de snelheid vertekent en de gpslogging klopt niet meer...

De eerste auto die zo'n korte piek neerzet moet ik nog tegenkomen, dat red je ook met een Veyron oid niet.

Maar was gewoon in mijn Fiesta dus, en die heb ik nog niet harder dan 19x gezien op de gps (heuvel af in Duitsland)... 200 haal ik ook niet, of ik moet echt als een lege BAB7 hebben ten zuiden van Kassel ofzo, daar zitten nog wel wat lange rechte afdalingen in waar je ook verantwoord op het gas kan gaan....

Vanavond ook weer zo'n geval, dat ging nog harder... 8)

http://www.trackr.nl/user/djidee/4arkafkp/

Gewoon een foutje van de GPS, even van de wijs, en de snelheid vertekent en de gpslogging klopt niet meer...

De eerste auto die zo'n korte piek neerzet moet ik nog tegenkomen, dat red je ook met een Veyron oid niet.

Maar was gewoon in mijn Fiesta dus, en die heb ik nog niet harder dan 19x gezien op de gps (heuvel af in Duitsland)... 200 haal ik ook niet, of ik moet echt als een lege BAB7 hebben ten zuiden van Kassel ofzo, daar zitten nog wel wat lange rechte afdalingen in waar je ook verantwoord op het gas kan gaan....

Vanavond ook weer zo'n geval, dat ging nog harder... 8)

http://www.trackr.nl/user/djidee/4arkafkp/

dat gps systeem van jou is toe aan vervanging denk ik

maar 857 km per uur rijden dan ben je er zo :P

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

• Create New...